• ©ThoseWords

MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel GryffindorLeannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night SlytherinDrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Eleanor Winter Black

'Ik had het kunnen weten' zegt ze lachend. 'Toen je Gryffindors aan het pesten was heb je toen ook Ron tegengekomen?' vraagt ze. 'Nee' zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen op haal en haar vragend aankijk. 'Hoezo dan?' vraag ik

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Jeanine
    Ik zag Pansy slapen, en automatisch voelde ik woede opborrelen. ''Je gaat pijn lijden.'' mompelde ik zachtjes, en ik meende het ook. Nog één streek..
    Ik plofte zuchtend op mijn bed neer, en begon me om te kleden.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Summer

'Nee' zegt ze terwijl ze haar wenkbrauwen op haal en me vragend aankijk. 'Hoezo dan?'.
    "Gewoon omdat we hem de hele dag nog niet hebben gezien en nog wat moesten vragen" zei ik

Pansy

Ik luisterde aandachtig naar de voetstappen die leide naar haar bed
    'jij volgt dan' fluisterde ik onhoorbaar misschien moest ik het op een andere manier spelen...en misschien moest ik ook maar wat meer te weten komen over haar maar tot die tijd dat ik genoeg over haar wist moest ik haar maar te vriend houden.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[wie wil er met Gabriëlle of Emily(slytherin) praten?]

Remember to be ridiculous.

DrNightmare schreef:
    George

"Ik laat jullie wel even alleen" zei ik glimlachend "Ik moet toch weer terug naar de kermis"
    Ik liep de ziekenzaal uit door naar buiten en verdwijnselde weer naar de kermis.
    Ik keek rond en zag uiteindelijk Elianne staan. Ik liep naar haar toe "Sorry dat ik ineens weg was"

Elianne Alice Avador

'Maakt niets uit' Zeg ik, als hij terug komt en zich verontschudigt, 'Wat was er aan de hand?' Vroeg ik hem, waarschijnlijk was er iets gebeurt op Hogwarts.

[ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:20 ]

Don't be like the rest of them, darling

George

Ik glimlachte even en begon het verhaal te vetellen
    "Summer en Fred waren naar Foppe gegaan omdat Summer afleiding nodig had en hadden hem aan de muur geplakt en erna hadden ze hetzelfde bij Vilder gedaan " begon ik mijn verhaal. "Toen hebben ze de kasten overhoop gehaald naar bruikbare spullen en toen ze dat hadden gevonden waren ze terug gegaan naar de leerlingenkamer en ze vonden een flesje vloeibaar geluk die Fred wou innemen maar inplaats van dat vloeibare geluk nam hij een flesje vergif in dat ze ook hadden gevonden" vertelde ik verder. "Dus die ligt nu op de ziekenzaal" .

[zoek een gesprekspartner voor Emily of Gabriëlle]

{Dobbyx = XSlyterinX, ja ik weet het er zit een spelfout in -,- baal er zelf ook van grumpfff}

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[Haha dat had ik ook..
    Ik had 'Morsmorde' als username, ik was helemaal blij :'D. Kwam ik er achter dat er een foutje in zat, het moet namelijk Morsmordre zijn.
    ..Great :"D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

xJohnnyDepp schreef:

Fred
    'Ma...ria?' fluisterde ik. 'In de leerlingenkamer van griffoendor.... ligt Felix Fort..Fortunatis. Voor jou, als je... Je nog geluk nodig hebt... Met je... inschrijven...' stamelde ik en zakte weer achterover in de kussens. Ik kreeg verschrikkelijk gore drankjes toegedient en ik kotste ongeveer de helft weer uit -wat madame Pleister al wel verwacht had, daarvoor de emmer-, maar ze zei dat ze zouden helpen. Ik hoopte het maar. Ik lag voor de tweede keer deze dagen in de ziekenzaal. Ik met mijn onoplettendheid.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[iemand zin in een gesprekje met Emily of Gabriëlle?]

Eleanor Winter Black

'Oke dan' antwoord ik. 'Zullen we iets leuks gaan doen?'. 'Ik verveel me namelijk al een tijdje' zeg ik en ik verzit even.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Summer

Ik knikte. "Ik vind het goed" zei ik lachend. "Maar wat zullen we dan is gaan doen?" vroeg ik en stond op terwijl ik haar vragend aankeek

[kunnen we niet doen dat de lessen al zijn begonnen ofzow?]