• ik stop met quizlet!

    Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333


    I do not hook up.

    der profiel is verwijderd, dus die komt niet zo snel terug

    xTINKERBELL die klopt niet ofzo.. Want bij zoeken geeft hij geen users aan doe zo heten x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    der profiel is verwijderd, dus die komt niet zo snel terug

    tenzij ze hem gewoon weer activeerd. >.<


    Mew <3

    Ja ze heeft haar acc geinactiveerd n_n


    I do not hook up.

    xTINKERBELL die klopt niet ofzo.. Want bij zoeken geeft hij geen users aan doe zo heten x'D

    Reden 1: ze heeft haar account verwijderd.
    Reden 2: Haar vorige naam was SWEETxQUEEN


    Bored.

    ow x'D
    Dat ze dan maar weg blijft hea, is voor ons echt minder piekeren over hoe 'irritant' het wel neit is n_n


    Tears are crashing out of my eyes

    Enn ik bedoel als jullie het zo'n 'aandacht trekkerij' vinden waarom openen jullie dan zo'n topic over haar ik bedoel ze is toch al weg! en zowieso I think it's pathetic om een topic te maken over een meisje en haar in dat topic af te kraken

    Enn ik bedoel als jullie het zo'n 'aandacht trekkerij' vinden waarom openen jullie dan zo'n topic over haar ik bedoel ze is toch al weg! en zowieso I think it's pathetic om een topic te maken over een meisje en haar in dat topic af te kraken


    Ik ben het met jou eens meid! <3

    Sorry; ik bn echt vaag vndaag mensjes! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Enn ik bedoel als jullie het zo'n 'aandacht trekkerij' vinden waarom openen jullie dan zo'n topic over haar ik bedoel ze is toch al weg! en zowieso I think it's pathetic om een topic te maken over een meisje en haar in dat topic af te kraken

    ik kraak haar niet af! ze moet gewoon na denken! en volgens mij haat je me nu he? doe maar lekker (puh) maakt me niks uit. begrijp dan dat je om 1 ruzietje niet moet stoppen met Quizlet er zelf geen topic over moet maken om te horen SIHAAM GA NIET IK HOU AVN JOU! ofzo. Nee dat moet ze niet doen.


    I do not hook up.

    (...)

    Ik ben het met jou eens meid! <3


    =] gheghe met jou kan ik praten

    (...)
    ik kraak haar niet af! ze moet gewoon na denken! en volgens mij haat je me nu he? doe maar lekker (puh) maakt me niks uit. begrijp dan dat je om 1 ruzietje niet moet stoppen met Quizlet er zelf geen topic over moet maken om te horen SIHAAM GA NIET IK HOU AVN JOU! ofzo. Nee dat moet ze niet doen.


    Nou je kraakt haar misschien niet af maar waarom verspil je tijd aan een ex-user en open je een topic over een normaal 1 normaal meisje en daar Negatief over haar te praten zo goed?

    (...)
    ik kraak haar niet af! ze moet gewoon na denken! en volgens mij haat je me nu he? doe maar lekker (puh) maakt me niks uit. begrijp dan dat je om 1 ruzietje niet moet stoppen met Quizlet er zelf geen topic over moet maken om te horen SIHAAM GA NIET IK HOU AVN JOU! ofzo. Nee dat moet ze niet doen.


    Amen_O_


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Enn ik bedoel als jullie het zo'n 'aandacht trekkerij' vinden waarom openen jullie dan zo'n topic over haar ik bedoel ze is toch al weg! en zowieso I think it's pathetic om een topic te maken over een meisje en haar in dat topic af te kraken

    Ja en?? Het was togh ook irri dat zij steeds die topics opende? Ik bedoel gewoon dat ze niet z'n aandacht moet trekken en dat wil Renee ff in dit topic duidelijk maken en daar bn ik het mee eens, en meer mensen ook...


    Tears are crashing out of my eyes

    je hebt gelijk
    als je wil stoppen, dan stop je gwn en je maakt geen duizenden topics aan


    Idd


    I may not always be perfect, but I'll always try.