• ik stop met quizlet!

Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333

I do not hook up.

en t is wel zo, van iets kleins wordt iets groters gemaakt, en nu is het voor sommigen een drama alsof de hele wereld vergaat, en is ineens iedereen van slag en zielig enzo..
    En ja, ik kies ABSOLUUT geen kant, like i said before.
    En ondanks dat ik jullie niet ken, baal ik hier van, want dit verpest de sfeer.

i need you like a heart needs a beat.

Ik kan dat kind niet af.. ><

wie?
    und zo raar oe da ge da zegt

en t is wel zo, van iets kleins wordt iets groters gemaakt, en nu is het voor sommigen een drama alsof de hele wereld vergaat, en is ineens iedereen van slag en zielig enzo..
    En ja, ik kies ABSOLUUT geen kant, like i said before.
    En ondanks dat ik jullie niet ken, baal ik hier van, want dit verpest de sfeer.

Mee eens.
    Ze maken alleen van iets kleins iets groters, en ze verpesten de ssfeer hier :Y)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Kan je mij niet af of Siham? ö

I do not hook up.

(...)
    Ik vind dat je geen topic moet openen als je stopt. Dan zit je dr gewoon niet meer op. Ik bedoel helemaal geweldig dat je jezelf zo tof vind dat je verwacht dat iedereen je nu gaat missen, maar ik hou daar niet zo van TT_TT

en ik d8 nogwel dat jij goed bevriend met dr wass!!

Ik vind het eigenlijk beter dat het tenminste uigesproken wordt. Ik irriteer me altijd helemaal dood aan die 'omg-kijk-hoe-erg-ik-ga-stoppen-want-ik-heb-aandacht-nodig'-topics. Krijg dan echt de neiging om te zeggen 'Ja idd. Je bent echt een rotkind, ga maar gauw weg' Misschien doen mensen het nu in het vervolg niet meer?

Mew <3

Ik vind het eigenlijk beter dat het tenminste uigesproken wordt. Ik irriteer me altijd helemaal dood aan die 'omg-kijk-hoe-erg-ik-ga-stoppen-want-ik-heb-aandacht-nodig'-topics. Krijg dan echt de neiging om te zeggen 'Ja idd. Je bent echt een rotkind, ga maar gauw weg' Misschien doen mensen het nu in het vervolg niet meer?

yep mischien wel, het is echt vet iritant,

Ice-cream Rockt more than you x3

had ge da wel moette zegge ?

(...)

en ik d8 nogwel dat jij goed bevriend met dr wass!!

Ik ken dr niet eens.. o.o *nja niet like op de vrienden manier*

Mew <3

Je hebt gelijk. Sommige mensen zeggen dat ze stoppen, want dan worden ze populairder of krijgen ze reacties van: NEEE niet stoppen ik hou van jou(ookal kennen ze die persoon niet ¬¬")

(...)
    Ik ken dr niet eens.. o.o *nja niet like op de vrienden manier*

Ik had et ook tegen Renee..,

(...)
    Ik had et ook tegen Renee..,

Dan heb je de verkeerde gequote want dat was mijn reactie. x"D

Mew <3

(...)
    Dan heb je de verkeerde gequote want dat was mijn reactie. x"D

Oo xD
    Nou nog eenX RENEE IK D8 DAT JIJ ZO GOED BEVRIEND WAS MET SIHAM?

BTW: als je steeds weggaat, terugkomt, weggaat en terugkomt. Neemt niemand je meer serieus. Dan hebben alle mensen zoiets van: Hoe lang gaat het duren tot ze weer weggaat en terugkomt? Zullen we er om wedden?