• ik stop met quizlet!

    Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333


    I do not hook up.

    (...)
    Ruzie met Renee [/van het Topic] en zo'n Andere, Linda dacht ik..
    Zoiets begrijp ik nu x'D


    omg meen je niet


    I need you like a heart needs a beat

    WAAROM IS SIHAM WEG??????????????????????

    [/zoekt link naar topic]


    Bored.

    ho maar w8 is hebben jullie het over siham aka sweetxqueen en tinkerbel?


    waarom is ze weg?!!

    ja :$ ze is weg om 1 kleine ruzie met mij en linda omdat ze een rol wou en linda druk was met school en ze 2x niet op een pb reageerde en toen zei ze dat linda hara negeerde en dat linda stom was enzo en toen nam ik het voor linda op en is ze boos!


    I do not hook up.

    WAAROM IS SIHAM WEG??????????????????????


    I know het is echt k u d dat ze gone is

    leuke naam, ik vind dat spelletje ook leuk, dat kan ik voor geen meter, denk ik, maar vind het wel leukxD

    Haha ik vind dat spel zo de bom ik kan het ook niet maar toch XD


    I do not hook up.

    (...)
    ja :$ ze is weg om 1 kleine ruzie met mij en linda omdat ze een rol wou en linda druk was met school en ze 2x niet op een pb reageerde en toen zei ze dat linda hara negeerde en dat linda stom was enzo en toen nam ik het voor linda op en is ze boos!
    Waar mensen tegenwoordig al pissig om kunnen worden =.=

    Ik wordt hier echt pissed vann..

    I don't care... Ze interesseert me niet --"


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ja :$ ze is weg om 1 kleine ruzie met mij en linda omdat ze een rol wou en linda druk was met school en ze 2x niet op een pb reageerde en toen zei ze dat linda hara negeerde en dat linda stom was enzo en toen nam ik het voor linda op en is ze boos!


    Oké jullie gaan me vast heel erg dom vinden,maar zo is het niet gegaan!en trouwens ik verwijder mezelf zometeen weer hoor,ik moet even alleen éen ding zeggen;

    Het ging helemaal niet alleen over díe ruzie,ik heb ook gewoon geen contact meer met Demi&Roxy&Charissa[MILLIONAIRx3,FuckMyGuitar&TOMSDICK] en daarom was ik al pist,maar als mensen me dan ook nog gaan negeren terwijl ze daarna nog 2 uur online zijn,dan pik ik dat niet.Maarja..[/verwijdert zichzelf weer]


    Lalalalalalalala.

    Meid niet doen weetje je bent een super lief kind enal maar je moet gewoon even kalmeren als je er niks van aantrekt believe mij FucMyGuitar heet nu missbrown ofzo en Roxy heet nu uhm goot *denkt* weet ik even niet meer n_n


    I do not hook up.

    (...)
    [/zoekt link naar topic]


    gevonden?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Waar mensen tegenwoordig al pissig om kunnen worden =.=


    Ja écht niet normaal -_-'

    LAAT SIHAM GERUST!!!!!!!! oke?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Oké jullie gaan me vast heel erg dom vinden,maar zo is het niet gegaan!en trouwens ik verwijder mezelf zometeen weer hoor,ik moet even alleen éen ding zeggen;

    Het ging helemaal niet alleen over díe ruzie,ik heb ook gewoon geen contact meer met Demi&Roxy&Charissa[MILLIONAIRx3,FuckMyGuitar&TOMSDICK] en daarom was ik al pist,maar als mensen me dan ook nog gaan negeren terwijl ze daarna nog 2 uur online zijn,dan pik ik dat niet.Maarja..[/verwijdert zichzelf weer]

    Siham.. wrm geef je steets hun de schuld? zoek zelf contact op. ik heb ook bijna geen contac meer met me BF maar dan zorg ik ervoor dat dat wel gebeurt! schuif lkkr alles op hun af jooh ga je gang maar hier bereik je niks mee >,<


    when words fail, music speaks.

    Meid niet doen weetje je bent een super lief kind enal maar je moet gewoon even kalmeren als je er niks van aantrekt believe mij FucMyGuitar heet nu missbrown ofzo en Roxy heet nu uhm goot *denkt* weet ik even niet meer n_n

    again..


    Tears are crashing out of my eyes