• ik stop met quizlet!

    Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333


    I do not hook up.

    ZE IS WEGGGG :(:( HET WAS GEEN AANDACHT TREKKERIJ.., Gsus jullie oordelen te snel .. vind ik

    (...)
    Weet ik ze zijn raar XD


    haha xD meende ik niet hoor maar ik vind dat geruzie van julie altijd zo gemeen!!
    meisjes zijn als het om vechten gaat wel heel slim!
    jongens gaan gelijk op de vuist -.-'

    meiden =.='

    Probeer ons soort maar nooit te begrijpen;)


    Music is the new sex

    (...)
    Weet ik ze zijn raar XD


    MEIDEN ZIJN JUST LIKE ALIENS


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ZE WILT ALEEN MAAR STOPPEN OM DIE DOMME SHIT MET MIJ EN RENEE, HET SLOEG NERGENS OP,

    Ja dat snap ik, maar ik bedoel ze maakt van een mug een olifant. Je hoeft niet meteen weg te gaan omdat je ruzie hebt. Gaat ze weg, haar eigen keuze. Ik hou dr niet tegen.


    Mew <3

    (...)

    haha xD meende ik niet hoor maar ik vind dat geruzie van julie altijd zo gemeen!!
    meisjes zijn als het om vechten gaat wel heel slim!
    jongens gaan gelijk op de vuist -.-'



    Dat is zooooo waar!!
    meisjes zijn wat dat betreft heel gemeen en geniepig..xD Ze doen ook echt alles achter je rug om enzo, of zetten iedereen tegen je op.
    ik zeg altijd,
    jongens raken elkaar van buiten,
    meisjes van binnen.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    haha xD meende ik niet hoor maar ik vind dat geruzie van julie altijd zo gemeen!!
    meisjes zijn als het om vechten gaat wel heel slim!
    jongens gaan gelijk op de vuist -.-'


    Haha XD
    Wij krabben of gaan haren trekken teminste ik XD
    Nu ben ik wel heel lief hoor [á]
    Mara dit is geen ruzie hoor ze is boos op mij en Linda vanwege iets XD


    I do not hook up.

    ZE IS WEGGGG :(:( HET WAS GEEN AANDACHT TREKKERIJ.., Gsus jullie oordelen te snel .. vind ik

    Oh vandaar dat ze er een topic bij opende :'] Ja, logisch! [/sarcasme]


    Mew <3

    (...)
    Ja dat snap ik, maar ik bedoel ze maakt van een mug een olifant. Je hoeft niet meteen weg te gaan omdat je ruzie hebt. Gaat ze weg, haar eigen keuze. Ik hou dr niet tegen.

    Ik ook niet en ik oordeel dit omdat ze de vorige keer ook zei dat ze ging stoppen.


    I do not hook up.

    ik wil niet veel zeggen, maar ik denk *absoluut niet aanvallend bedoeld* maar ik denk, dat ze binnenkort weer terugkomt, like je kunt niet zomaar stoppen met Q, vooral niet als je zo'n actieve user was als haar, dan ga je toch altijd wel wat missen enzo..
    Dus ik denk dat ze binnenkort weer terug komt..


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Oh vandaar dat ze er een topic bij opende :'] Ja, logisch! [/sarcasme]


    ZE IS TOCH GEWOON WEGG!!

    (...)
    Ik ook niet en ik oordeel dit omdat ze de vorige keer ook zei dat ze ging stoppen.

    Ik vind dat je geen topic moet openen als je stopt. Dan zit je dr gewoon niet meer op. Ik bedoel helemaal geweldig dat je jezelf zo tof vind dat je verwacht dat iedereen je nu gaat missen, maar ik hou daar niet zo van TT_TT


    Mew <3

    ik wil niet veel zeggen, maar ik denk *absoluut niet aanvallend bedoeld* maar ik denk, dat ze binnenkort weer terugkomt, like je kunt niet zomaar stoppen met Q, vooral niet als je zo'n actieve user was als haar, dan ga je toch altijd wel wat missen enzo..
    Dus ik denk dat ze binnenkort weer terug komt..

    Ja mee eens!<3


    I do not hook up.

    (...)
    Ik vind dat je geen topic moet openen als je stopt. Dan zit je dr gewoon niet meer op. Ik bedoel helemaal geweldig dat je jezelf zo tof vind dat je verwacht dat iedereen je nu gaat missen, maar ik hou daar niet zo van TT_TT

    Ja!


    I do not hook up.

    (...)

    ZE IS TOCH GEWOON WEGG!!

    zie mijn bovenstaande reactie op TikTakBOEM. ;- )


    Mew <3