• Hello Lieve Mensjes.
    Ik zit met een behoorlijk groot probleem. Al vind ik dat zelf toch. Een jongen op school vind me leuk, hij heeft me dit dus ook allemaal gezegd op msn. Hier dit stukje hoe hij dit zei:
    Joey _ Vs _ Vos * Niels , Jorn , Thierry , Umble Maots For Evah Celieeen X zegt:
    kzeg vnd wassr no nievel van gevoelens nu wel al meer door dit gesprek daeeeh

    Ja, ik ben ook het meisje die in zijn nick staat... Ik voel wel iet of wat voor hem, maar ik denk niet genoeg zodat ik met hem een echte relatie kan krijgen. Maar, ik heb dit wel gezegd, dat ik wat gevoelens had voor hem...
    Ik heb gewoon gezegd dat ik tijd wil, om alles terug op een rijtje te zetten[omdat thuis ook niet alles even goed verloopt, en ik daardoor ook met mezelf in de knoop lig.]
    Maar, hoe moet ik nu gaan zeggen aan hem dat ik helemaal niets met hem kan beginnen eigenlijk?
    Damn, ik heb mezelf echt in de nesten gewerkt...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik denk dat gewoon eerlijk zijn het beste is. Neem hem even apart en ga op een rustige plek met hem praten. Leg hem gewoon uit hoe alles zit. Dan zal hij het wel snappen, denk ik. En zo niet; dan is hij dom bezig en moet hij nog veel over meiden leren ¬¬


    Bored.