• ik stop met quizlet!

Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333

I do not hook up.

(...)Toch ben ik bang dat dit op een ruzie gaat uitlopen aangezien het sociale niveau van sommige users ver onder het landelijk gemiddelde ligt.

Ja dat snap ik ik ben er zelf ook wel bang voor maar ik moest even me mening zeggen ik zal het wel melden als er ruzie komt enzo!<3

I do not hook up.

(...)
    Ja dat snap ik ik ben er zelf ook wel bang voor maar ik moest even me mening zeggen ik zal het wel melden als er ruzie komt enzo!<3

Dank je. Ik zal het zelf in de gaten houden voor zolang ik online ben.

Bored.

OMG waar gaat dit over sorry hoor.. Siham STOPT met Q ja STOPT! weet je wel hoe ongezellig het dan wordt zonder haar!! I mean.. IK VIND dit een beetje een domme Topic..

Dat is dan jouwn mening je mag er van vinden wat je vind want dat doe ik ook :D

I do not hook up.

(...)
    Dank je. Ik zal het zelf in de gaten houden voor zolang ik online ben.

Ja hoor is goed! Maar anders meld ik het wel bij Bo. Of een andere moderator die online is!

I do not hook up.

(...)Toch ben ik bang dat dit op een ruzie gaat uitlopen aangezien het sociale niveau van sommige users ver onder het landelijk gemiddelde ligt.

Daar zit ik vast bij Maar ik vind DEZE topic juist ver onder het landelijk gemiddelde..

(...)

als ze het niet zegt, mist bijna niemand het..
    het enige wat ik zou missen is aanstellerij, en eigenlijk nieteens missen, meer opvallen dat het er niet meer is.

YEP MEE EENS!!

Ice-cream Rockt more than you x3

OMG waar gaat dit over sorry hoor.. Siham STOPT met Q ja STOPT! weet je wel hoe ongezellig het dan wordt zonder haar!! I mean.. IK VIND dit een beetje een domme Topic..

Ja nou moet zij weten dat ze stopt.
    En ik geloof het niet eens. Waarschijnlijk is het alleen om even te horen hoe iedereen haar zou gaan missen. Ik wacht nog op de persoon die daad bij woord gaat voegen. -.-'
    En nee, dit is geen persoonlijke aanval op haar, maar zo doet iedereen het hier tegenwoordig?

Mew <3

Gott ik snap nu jou titel + 1e zin pas..xD
    Ik dacht dat de titel los stond van 'ik stop met Q' dus ik dacht dat jij ook ging stoppen *ikbenénblijfblond*
    Maargoed, even terzake!
    Ik vind t echt niet leuk dat t zo moet indd.
    En ik ga geen partij kiezen fzo, want k ken julllie geen van beiden echt persoonlijk.

Maar ik vind,dat er gewoon beter moet worden nagedacht voordat je zomaar iets zegt of ergens een topic over maakt, dat zou een hoop ruzie/onenigheid/drama en whatever dan ook schelen.

En dat was wat ik vind!

i need you like a heart needs a beat.

(...)
    En ik geloof het niet eens. Waarschijnlijk is het alleen om even te horen hoe iedereen haar zou gaan missen. Ik wacht nog op de persoon die daad bij woord gaat voegen. -.-'
    En nee, dit is geen persoonlijke aanval op haar, maar zo doet iedereen het hier tegenwoordig?

ZE WILT ALEEN MAAR STOPPEN OM DIE DOMME SHIT MET MIJ EN RENEE, HET SLOEG NERGENS OP,

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)

AMEN!_O_

I do not hook up.

SIHAM HEBT HAAR ACCOUNT VERWIJDERD

(...)

ZE WILT ALEEN MAAR STOPPEN OM DIE DOMME SHIT MET MIJ EN RENEE, HET SLOEG NERGENS OP,

JA IK BEDOEL MAAR ALS ZE EROM BOOS WORD HET IS NIET ONZE BEDOELING DAT ZE WEG GAAT MAAR ZELF DOET ZE ER ZIELIG DOOR EN GATA WEG !

I do not hook up.

meiden =.='

meiden =.='

meiden =.='

Weet ik ze zijn raar XD

I do not hook up.