• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dat je me dat al durft te noemen voordat ik voor je gekookt heb, vind ik echt een wonder."
    Ik grinnik.
    "Hoe moet ik je dan noemen?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoe moet ik je dan noemen?" Ik kijk hem vlug aan en laat mijn ogen dan naar mijn schoenen glijden.
    "Eh," zeg ik nadenkend. "Wat dacht je van Faye?" Bedenkelijk kijk ik hem aan.
    "Ik moet toegeven dat dat niet heel origineel is trouwens, maar ik kan er wel mee leven." Grijnzend laat ik mijn ogen weer naar hem toe glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eh. Wat dacht je van Faye? Ik moet toegeven dat dat niet heel origineel is trouwens, maar ik kan er wel mee leven."
    Ik grinnik.
    "Faye? Hmm, niet slecht."
    Ik denk even na.
    "Weet je, wij zouden echt een vreselijk geweldig grappig koppel zijn. En we zouden Fraye heten."
    Ik lach even.
    "Stel het je voor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye? Hmm, niet slecht. Weet je, wij zouden echt een vreselijk geweldig grappig koppel zijn. En we zouden Fraye heten. Stel het je voor." Ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Een shipnaam?" Ik grinnik en kan het niet laten om te lachen.
    "Ja past heel mooi, onze namen rijmen ook." bedenk ik me en kijk hem lachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Een shipnaam? Ja past heel mooi, onze namen rijmen ook."
    "Tuurlijk een shipnaam. Elk cool koppel heeft een shipnaam."
    Lachend kijk ik haar aan en druk een kus op haar lippen.
    "Tenzij je dat eng vindt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tenzij je dat eng vindt." Ik grinnik en sta even op mijn tenen om hem terug te kussen.
    "Gistermiddag zat in de buurt van eng, dit niet." geef ik kalm toe en kijk hem glimlachend aan. Ik pak zijn hand weer beet en kijk dan even naar het uiteinde van de straat. Vlug druk ik mijn lippen nog op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Gistermiddag zat in de buurt van eng, dit niet."
    Ik grinnik.
    "Wat was er dan eng, als ik vragen mag?"
    Ik sla de hoek om, want iets verderop is de supermarkt die ik zoek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat was er dan eng, als ik vragen mag?" Ik kijk hem even aan, bijt aarzelend op mijn onderlip.
    "Het idee dat er iemand neergeschoten wordt vind ik niet bepaald fijn." Ik kijk hem kort aan en achtervolg hem.
    "Kan ook aan mij liggen, hoor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het idee dat er iemand neergeschoten wordt vind ik niet bepaald fijn. Kan ook aan mij liggen, hoor."
    Ik blijf even staan en leg mijn armen om haar heen.
    "Maar nee, ik begrijp het, hoor."
    Ik druk een kus op haar haren en wrijf over haar arm.
    "Sorry dat ik het vroeg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Sorry dat ik het vroeg." Ik haal mijn schouders op. Meestal verzweeg ik dit soort dingen.
    "Maakt niet uit." zeg ik zachtjes en kijk hem even aan. Ik bijt op mijn onderlip en laat mijn ogen naar de stoeptegels glijden.
    "Kan je ook niets aan doen." vervolg ik op een geruststellende toon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maakt niet uit. Kan je ook niets aan doen."
    "Kom. We gaan de lekkerste pizza in het hele universum maken."
    Lachend trek ik haar mee naar de supermarkt, in de hoop haar wat op te vrolijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kom. We gaan de lekkerste pizza in het hele universum maken." Ik versnel mijn pas even als ik voel dat er aan mijn hand getrokken word.
    "Ik kom al," zeg ik lachend en loop dan weer naast hem. Bloem, gist, zout. In mijn hoofd laat ik de ingrediënten even aan me voorbij vliegen.
    Wanneer we in de winkel zijn kijk ik even naar de winkelwagentjes en mandjes.
    "Een mandje?" vragend kijk ik Rey aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Een mandje?"
    Ik knik lachend.
    "Maar deze keer sleur jij."
    Met een engelengezichtje kijk ik haar aan.
    "Alsjeblief?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar deze keer sleur jij. Alsjeblieft?" Ik grinnik en knik, haal het mandje van zijn stapel af en neem hem met me mee de winkel in.
    "Omdat je het zo lief vraagt." zeg ik glimlachend en stroop de mouwen van mijn vestje wat omhoog. Meteen komen we de groenteafdeling binnen.
    "Dus, vertel me eens. Wat gooien we allemaal op onze pizza?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Omdat je het zo lief vraagt. Dus, vertel me eens. Wat gooien we allemaal op onze pizza?"
    "Salami!" zeg ik iets te enthousiast.
    Ik grinnik even.
    "Ehm, champignons? Ansjovis? Ananas? Ham? Kies jij ook maar wat."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.