• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Wat vind je hiervan of deze?" Glimlachend loop ik op hem af, neem de laatste beet en knik goedkeurend.
    "Deze vind ik leuk." Glimlachend druk ik mijn lippen kort op de zijne en neem hem dan aan om de maat te bekijken.
    "Hoe weet je mijn maat?" vraag ik giechelend en draai me even om, om nog door de rekken te gaan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Deze vind ik leuk. Hoe weet je mijn maat?"
    Ik grinnik even.
    "Intuitie ofzo?"
    Ik leg mijn arm even om haar heen en druk een kus op haar wang.
    "Nog nooit heb ik winkelen zo leuk gevonden."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Intuitie of zo? Nog nooit heb ik winkelen zo leuk gevonden" Ik grinnik en ga even op mijn tenen staan zodat ik hem terug kan kussen.
    "Wen er maar alvast aan dan," zeg ik zachtjes en laat hem dan weer los. Uit de rekken vis ik nog een bikini vandaan, gewoon omdat ik het fijn vind om twee paar te hebben.
    "Welke?" Glimlachend hou ik ze omhoog.

Rey

"Wen er maar alvast aan dan. Welke?"
    Ik denk even na.
    "Neeeeeem... die."
    Ik wijs naar die met het strikje en neem de andere zelf vast.
    "Die krijg je als een laat paascadeautje."
    Onschuldig kijk ik haar aan.

Faye
    "Neeeeeem... die." Ik kijk even naar het exemplaar dat hij aanwijst, leg de zwarte bikini terug en glimlach. Vragend kijk ik hem aan als hij de andere bikini beetpakt.
    "Die krijg je als een laat paascadeautje." Ik frons mijn wenkbrauwen even en kijk hem kort aan.
    "Goed dan," zeg ik lachend en rol met mijn ogen. Nu alleen nog ondergoed, een paar shirtjes en schoenen en dan was ik wel klaar.
    "Wat wil jij als laat paascadeau hebben?" vraag ik aan hem en kijk hem nieuwsgierig aan, wanneer ik terugloop naar de lingerie afdeling.

Rey

"Goed dan. Wat wil jij als laat paascadeau hebben?"
    Grinnikend volg ik haar en denk wat na.
    "Hmm, ik zou het best wel fijn vinden jou in elk van deze setjes te zien, maar dat is een beetje veel gevraagd. Niet?"
    Ik zet een onschuldige blik op en haal mijn schouders op.
    "Ik hoef niets, echt niet."

Faye
    "Hmm, ik zou het best wel fijn vinden jou in elk van deze setjes te zien, maar dat is een beetje veel gevraagd. Niet? Ik hoef niets, echt niet." Ik laat mijn ogen van de bikini naar zijn ogen toe glijden. Grinnikend houd ik hem voor mijn lichaam.
    "Zoals ik al eerder zei, vanavond." herinner ik hem en knipoog lachend. Ik grijp met mijn handen naar een leuk setje ondergoed, kijk even naar de maat en hang het daarna terug.
    "Nog even geduld." grap ik.

Rey

"Zoals ik al eerder zei, vanavond. Nog even geduld."
    Ik grinnik.
    "Vanavond ga jij pizza maken, en hand ik je vol bloem. En daarna gaan we karaoke zingen."
    Haar knipoog doet me zowat smelten, en ik blijf achter haar aanlopen, het gebeurt automatisch.
    "Kies nou gewoon wat ondergoed. Zo moeilijk is dat toch niet?" vraag ik lachend.

Faye
    "Kies nou gewoon wat ondergoed. Zo moeilijk is dat toch niet?" Ik trek mijn wenkbrauw even op, zet mijn handen in mijn zij.
    "Dat dacht je," zeg ik grinnikend.
    "Ik moet met mijn maat rekening houden, ja. Het is niet dat ik nou meteen een cup D pas." Automatisch gris ik naar het grootste setje in mijn handbereik en houd het voor hem.
    "Zoals dit dus." Laat ik hem lachend zien.

Rey

"Dat dacht je. Ik moet met mijn maat rekening houden, ja. Het is niet dat ik nou meteen een cup D pas. Zoals dit dus."
    Ik grinnik en hang het setje terug.
    "Ik geloof je wel. Zoek nu maar iets moois, hup."

Faye
    "Ik geloof je wel. Zoek nu maar iets moois, hup." Ik grinnik en loop door.
    "Ja ja, ongeduld." zeg ik lachend en trek subtiel mijn broek wat omhoog. Ik grijp naar een aantal setjes die ik leuk vind, bekijk de maat en houd ze daarna stevig vast. Even bekijk ik de prijskaartjes nog en gris nog een pakje ondergoed.
    "Even afrekenen nog." zeg ik vlug en wenk naar de kassa.

Rey

"Ja ja, ongeduld. Even afrekenen nog."
    Ik grinnik.
    "En je cadeautje."
    Ik zwaai met het setje en ga lachend achter haar staan in rij. Ik leg mijn armen om haar middel, terwijl ik achter haar sta en druk een kusje op haar wang.

Faye
    "En je cadeautje." Ik voel zijn armen rond mijn middel en glimlach even. Wanneer hij zijn lippen op mijn wang drukt voel ik me even blozen, maar kijk daarna stralend omhoog in zijn ogen en druk mijn lippen kort op de zijne, totdat ik merk dat ik aan de beurt ben met afrekenen.
    "Zullen we het in één keer betalen of reken je apart af?" vraag ik aan hem, wanneer ik alles op de toonbank leg.

Rey

Ik kus haar zacht terug.
    "Zullen we het in één keer betalen of reken je apart af?"
    Ik ga naast haar staan, geef haar een heupstootje zodat ze wat opzij schuifelt, en leg het setje en mijn bankkaart op de toonbank.
    "We zullen in een keer betalen."
    Ik geef Faye een knipoog en glimlach vriendelijk naar de vrouw achter de kassa.

Faye
    "We zullen in een keer betalen." Wanneer hij tegen me aanstoot schuif ik iets opzij. Ik kijk de vrouw achter de kassa kort aan en frons even. Ik laat mijn ogen over de setjes heen glijden.
    "Mooi," zeg ik glimlachend en kijk toe hoe de vrouw alles netjes in een tas inpakt. Ik grijp even naar Rey zijn losse hand en verstrengel onze vingers.

[Betaalde Rey nou al of niet? Hahaha.]