• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Frans was schrijfoef, en voor Latijn ben ik een samenvatting aan het maken om morgen te studeren :')]


    Rey

    "Helemaal niet! Ik heb ook een tas gedragen."
    Lachend kijk ik naar de weg.
    "Een ietsiepietsie klein tasje?"
    Ik grinnik even.
    "Wauw."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een ietsiepietsie klein tasje? Wauw." Mijn blik die eerst nog op de weg voor ons gericht is laat ik naar hem toe glijden. Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Zo klein was die helemaal niet!" breng ik in en wrijf even in mijn nek.
    "Hij was nog best groot, op zich." verdedig ik mezelf en steek mijn tong even uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zo klein was die helemaal niet! Hij was nog best groot, op zich."
    Ik knik lachend.
    "Tuurlijk."
    Snel kijk ik haar aan, maar kijk dan weer naar de weg.
    "En jij bent op zich ook niet zo klein, op zich ben je best groot."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk enn jij bent op zich ook niet zo klein, op zich ben je best groot." Ik grinnik en knik instemmend.
    "Daarom, met mijn 1.58 haal ik je bijna in." zeg ik lachend, iets wat natuurlijk totaal niet waar is.
    "Nog heel even groeien."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daarom, met mijn 1.58 haal ik je bijna in. Nog heel even groeien."
    "Voila."
    Ik grinnik even.
    "Nog even 3 meter bijgroeien en je komt tot aan mijn oksels."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nog even drie meter bijgroeien en je komt tot aan mijn oksels." Ik trek mijn wenkbrauw even op.
    "Drie meter?" herhaal ik.
    "Ik weet niet wie jou wiskunde gegeven heeft, maar ik denk dat je dat echt wel eens even op moet gaan halen." Ik grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Drie meter? Ik weet niet wie jou wiskunde gegeven heeft, maar ik denk dat je dat echt wel eens even op moet gaan halen."
    Ik grinnik.
    "Het was maar een grapje. Er is niets mis met mijn wiskunde."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [i'm off]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het was maar een grapje. Er is niets mis met mijn wiskunde." Ik knik lachend.
    "Wist ik ook wel," zeg ik eigenwijs en kijk even naar de weg voor ons.
    "Ik heb er het grote vertrouwen in dat je altijd tienen haalde voor wiskunde, goed?" Ik grinnik even en kijk hem vlug aan.

    [Okée, x]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 16:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wist ik ook wel. Ik heb er het grote vertrouwen in dat je altijd tienen haalde voor wiskunde, goed?"
    Ik grinnik en kijk haar geamuseerd aan.
    "In mijn tijd was er nog geen wiskunde."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "In mijn tijd was er nog geen wiskunde." Ik kijk hem met bijtende onderlip aan.
    "Dat is waar, geluksvogel." Ik zelf heb echt een hekel aan wiskunde en alles dat ermee te maken heeft. Ik grinnik even en friemel wat aan de mouwen van mijn vestje.
    "Bestond er überhaupt wel iets als school?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is waar, geluksvogel. Bestond er überhaupt wel iets als school?"
    Ik knik.
    "Vooral politiek, en cultuur. Talen en godsdienst ook, uiteraard."
    Ik let weer op de baan, ik zou het vreselijk vinden mocht er nu iets gebeuren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vooral politiek, en cultuur. Talen en godsdienst ook, uiteraard." Ik kijk even uit het raam.
    "Wat ontzettend interessant." zeg ik overdreven en grinnik. Ik kijk even naar de voorbij rijdende auto's.
    "Echt daar zou ik me uren mee bezig kunnen houden, net zoals met schoolwerk van nu."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat ontzettend interessant. Echt daar zou ik me uren mee bezig kunnen houden, net zoals met schoolwerk van nu."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Dat is wel niet de juiste ingesteldheid hoor, jonge dame!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is wel niet de juiste ingesteldheid hoor, jonge dame!" Ik kijk hem even aan.
    "Hé, wie zei dat ik niet de juiste instelling had?" Ik grijns even en haal mijn hand door mijn haar.
    "Ik zei immers wel dat ik me er uren mee bezig zou kunnen houden!" Alsnog weet ik dat het niet erg geloofwaardig over zal komen, maar dat negeer ik en haal lachend mijn schouders op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.