• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik voel zijn lippen op de mijne.
    "Je bent zo onweerstaanbaar wanneer je knipoogt." Hoor ik hem zeggen, overdreven haal ik mijn hand door mijn haren.
    "Ach, ik weet het." zeg ik lachend en geef hem nog een kusje, sla mijn armen even om zijn nek.
    "Nou, dan ga jij nu weer zitten en dan ga ik schoenen uitzoeken en kom ik zo terug om ze te passen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ach, ik weet het. Nou, dan ga jij nu weer zitten en dan ga ik schoenen uitzoeken en kom ik zo terug om ze te passen."
    "Ben jij altijd zo dominant?" vraag ik geïnteresseerd.
    Geamuseerd kijk ik haar aan en ga zitten.
    "Voila. Ik wacht."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ben jij altijd zo dominant? Voila. Ik wacht." Ik kantel mijn hoofd en grinnik. Als dat is waar hij op doelt.
    "Valt reuze mee. Ik wil niet dat mijn patiënt nog vermoeider raakt dan dat hij al is." zeg ik grijnzend en kijk even naar de schoenen voor me. Ik trek mijn neus even op wanneer ik de stof voel en kijk Rey dan geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Valt reuze mee. Ik wil niet dat mijn patiënt nog vermoeider raakt dan dat hij al is."
    Ik grinnik even.
    "Jammer. Dat dominante kantje heeft wel iets."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jammer. Dat dominante kantje heeft wel iets." Ik steek mijn tong naar hem uit en loop iets verder van hem weg. Mijn ogen laat ik vallen op een paar laarzen, gretig pak ik ze beet, waarna ik op mijn terugweg nog even een paar simpele zwarte pumps meepak en me naast Rey laat neerzakken.
    "Ik kan op zich wel snel uitzoeken." zeg ik glimlachend en maak de veters van mijn Allstars los.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik kan op zich wel snel uitzoeken."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Ik merk het."
    Goedkeurend kijk ik naar de schoenen die ze gekozen heeft.
    "Mooi, maar ik zou ze nooit dragen," zeg ik verwijfd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mooi, maar ik zou ze nooit dragen," Ik grinnik en pak de hakken even op.
    "Ook deze niet?" zeg ik lachend en trek ze vlug aan. Ik merk vrijwel meteen al dat ze iets hoger zijn dan ik gewend ben, maar loop zorgvuldig naar de dichtstbijzijnde spiegel toe en kijk even naar het resultaat.
    "Ik heb precies zo'n paar thuis staan, zonde." zeg ik beteuterd en loop dan weer terug om ze uit te trekken en de laarzen te passen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik kijk haar aan, ze is echt mooi. De glimlach op mijn gezicht is niet weg te slaan.
    "Neem je ze niet? Je staat er echt mee."
    Ik zie dat een verkoopster op ons komt afgelopen.
    "Kan ik u ergens mee helpen?"
    Ik kijk naar Faye, aangezien ik zelf niets nodig heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kan ik u ergens mee helpen?" Ik kijk even naar de verkoopster en schud mijn hoofd.
    "Het lukt wel." antwoord ik vriendelijk terug en trek dan de laarsjes aan. Wanneer ze weggelopen is wend ik me weer tot Rey.
    "Nee, ik neem ze wel, aangezien het best wel komisch zou zijn als ik vanavond even naar huis zou gaan om mijn geliefde paar schoenen op te halen." Ik wil niet eens aan de reactie van mijn ouders denken.
    Ik sta nog even op om in de spiegel naar de laarzen te kijken, een goedkeurend knikje geef ik, waarna ik me weer terug laat zakken naast Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, ik neem ze wel, aangezien het best wel komisch zou zijn als ik vanavond even naar huis zou gaan om mijn geliefde paar schoenen op te halen."
    Ik grinnik.
    "Je weet maar nooit met meisjes."
    Ik begin alvast de tassen weer bij elkaar te zoeken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je weet maar nooit met meisjes." Vragend kijk ik hem aan, strik mijn veters en doe de schoenen terug in hun doos, waarna ik naar de kassa loop.
    "Hoezo dat?" Onderweg gris ik nog een setje armbanden uit een rek en wanneer mijn ogen op een handtas vallen kan ik niets anders doen dan hem meenemen. Tevreden loop ik terug en leg mijn spullen op de toonbank.
    "Ik denk trouwens niet dat ik nog erg welkom ben thuis, na wat ik gedaan heb en zo." Alsof er niets aan de hand ik kijk ik glimlachend naar de verkoopster.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Even leg ik mijn arm om haar heen en druk een kus op haar slapen.
    "Ach, je bent bij mij welkom. Vergeet dat maar niet."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Nieuwsgierig kijk ik op mijn gsm.
    "Nog geen enkel antwoord."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye

    "Ach, je bent bij mij welkom. Vergeet dat maar niet. Nog geen enkel antwoord." Ik haal mijn mobiel even uit mijn broekzak.
    "Natuurlijk vergeet ik dat niet." Ondertussen kijk ik even op mijn mobiel, waarna ik mijn portemonnee tevoorschijn haal en netjes afreken.
    "Bij mij ook niet," antwoord ik vlug terug.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Natuurlijk vergeet ik dat niet. Bij mij ook niet."
    "Ach, ze zullen bezig zijn ofzo."
    Met mijn handen vol zakken loop ik naar buiten.
    "Wat had je nu ook alweer nog nodig?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, ze zullen bezig zijn of zo. Wat had je nu ook alweer nog nodig?" Bezig, juist. In die twee dagen heb ik Fedea leren kennen en als ik het goed heb, weet ik waar ze mee bezig zijn.
    "Een paar shirts," antwoord ik hem en neem een tas van hem over, zodat hij niet alles hoeft te dragen.
    "Kijk eens hoe behulpzaam ik ben." Ik pak zijn hand weer beet en loop vrolijk verder, op zoek naar winkels.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.