• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Salami! Ehm, champignons, ansjovis, ananas, ham? Kies jij ook maar wat." Ik kijk hem lachend aan.
    "Je vergeet kaas, heel belangrijk." voeg ik toe en gooi paprika in het mandje, waarna ik even om me heen zoek naar de champignons.
    "En de ansjovis slaan we over als je het niet erg vindt, ik ben niet zo dol op vis."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je vergeet kaas, heel belangrijk. En de ansjovis slaan we over als je het niet erg vindt, ik ben niet zo dol op vis."
    "No fish."
    Ik leg de paprika terug.
    "En geen paprika, als je het niet erg vind?"
    Ik druk een kusje op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En geen paprika, als je het niet erg vind?" Ik grinnik en knik kijk even naar de paprika.
    "Geen paprika en vis." Herhaal ik lachend en haal mijn hand even door mijn haar. Hierna loop ik even een rondje en vind de champignons. Even kijk ik naar het prijsje, maar leg ze dan in de mand.
    "Olijven, uien misschien?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geen paprika en vis. Olijven, uien misschien?"
    "Slim."
    Ik ga op zoek naar de olijven en twee uien. Ik leg ze in de kar.
    "Nog iets, medechefkok?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nog iets, medechefkok?" Ik denk even na en zucht even.
    "Tomatensaus, heb geen zin om dat zelf te maken." breng ik in en grinnik even. Ik heb dan ook nog nooit tomatensaus zelf gemaakt, dus laat staan dat ik weet hoe het moet.
    "En eh, bloem en gist, zout heb je thuis wel neem ik aan?" vragend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Tomatensaus, heb geen zin om dat zelf te maken. En eh, bloem en gist, zout heb je thuis wel neem ik aan?"
    Ik knik.
    "Jup, dat ligt al thuis."
    Ik denk nog even na.
    "Heb je niet nog iets nodig? Ik bedoel... Voor wanneer je..."
    Ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren.
    "Tijd van de maand?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heb je niet nog iets nodig? Ik bedoel... Voor wanneer je... Tijd van de maand?" Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dan ben ik toch iets chagrijniger." geef ik toe en loop naar het vlees toe.
    "Nee, duurt nog wel even." zeg ik grinnikend en voel een blos op mijn wangen komen. Ik leg salami in het mandje, achtervolgd door ham en zoek even naar kaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan ben ik toch iets chagrijniger. Nee, duurt nog wel even."
    Opgelucht zucht ik.
    "Oef, want zulke dingen heb ik niet in huis."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oef, want zulke dingen heb ik niet in huis." Ik tik hem wijs op de neus.
    "Niet? Wat raar zeg." geef ik als antwoord terug en wandel even naar de kaas toe, sierlijk leg ik die in het mandje.
    "En je denkt toch niet dat ik dan een beige broek ga dragen." voeg ik er nog lachend aan toe en druk een kusje op zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En je denkt toch niet dat ik dan een beige broek ga dragen?"
    Ik schud lachend mij hoofd.
    "Ik zweer het, Faye. Ik ken daar niets van en ben dan blij dat ik een man ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zweer het, Faye. Ik ken daar niets van en ben dan blij dat ik een man ben." Grinnikend haal ik mijn schouders op en bekijk de inhoud van het mandje even.
    "Nou, dan weet je het nu." breng ik in en wissel even van onderwerp.
    "Enig idee waar de bloem en gist ligt?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Enig idee waar de bloem en gist ligt?"
    Ik sluit mijn ogen en denk even na.
    "Tweede kast links, derde schap."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tweede kast links, derde schap." Verbaasd kijk ik hem even aan.
    "Ja, eh, wijs me maar even de weg." zeg ik grinnikend en kijk hem smekend aan.
    "Alsjeblieft?" vraag ik er nog glimlachend achter en kantel mijn hoofd afwachtend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Alsjeblieft?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik bedoelde thuis."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.
    "Je bent een beetje een warhoofdje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik bedoelde thuis. Je bent een beetje een warhoofdje." Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Of jij moet het gewoon duidelijker uitleggen." breng ik verdedigend in en kijk hem in zijn ogen aan.
    "Ik had namelijk niet verwacht dat je dat thuis zou hebben liggen, meneer." Ik doe even een stapje achteruit en loop dan weer verder, op zoek naar tomatensaus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.