• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Wat voor pizza wil je? Of gooien we er gewoon van alles en nog wat op? Misschien dat we dat trouwens als laatste moeten doen, vlees bederft snel zonder koelkast of vriezer."
    "Tuurlijk gooien we er dan gewoon vanalles op."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Wat heb je dan nog nodig?" vraag ik geamuseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat heb je dan nog nodig?" Ik kijk even nadenkend naar mijn handen, tel de producten.
    "Bloem, gist, zout, tomatensaus - want ik ben te lui om zelf te maken." geef ik lachend toe en kijk hem glimlachend aan.
    "Champignons, paprika, kaas, zeg maar wat voor vlees je erop wilt." Nieuwsgierig kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Bloem, gist, zout, tomatensaus - want ik ben te lui om zelf te maken. Champignons, paprika, kaas, zeg maar wat voor vlees je erop wilt."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik bedoelde van winkel. Waar moet je nog heen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik bedoelde van winkel. Waar moet je nog heen?" Ik grinnik en rol met mijn ogen.
    "Zeg het dan wat duidelijker," grap ik en haal mijn schouders op. Ik heb vestjes, twee broeken, een paar hemdjes, drie jurkjes, panty's, sokken, een blazer.
    "Nog een paar shirtjes, twee broeken en een rokje, twee paar schoenen, bikini en ondergoed." zeg ik luidop.
    "Die bikini kan later nog wel komen." zeg ik glimlachend.

    [I'm off, hihi. Welterusten, xooo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeg het dan wat duidelijker. Nog een paar shirtjes, twee broeken en een rokje, twee paar schoenen, bikini en ondergoed. Die bikini kan later nog wel komen."
    Ik knik.
    "Okido. Jij zegt maar waar we binnen moeten, ik volg je wel."

    [Ik ook. Slaapwel xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Okido. Jij zegt maar waar we binnen moeten, ik volg je wel." Ik glimlach even en loop door. Het winkelcentrum is leuk, hier en daar herken ik wat dingen, waardoor ik me bedenk dat ik hier waarschijnlijk al een keer eerder geweest ben.
    Dan valt mijn oog op de Hunkemöller. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk Rey vragend aan.
    "Je wou niet mee toch?" vraag ik aan hem. Wachtend op een antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je wou niet mee toch?"
    Ik grinnik en kijk haar onschuldig aan.
    "He, het douche-duo, weet je nog?"
    Ik kijk even naar de winkel.
    "Ik zal me wel kunnen inhouden. Ik ben een brave jongen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "He, het douche-duo, weet je nog? Ik zal me wel kunnen inhouden. Ik ben een brave jongen." Ik grinnik en loop op de winkel af.
    "Oh ja, dat is waar." herinner ik mezelf eraan en glimlach even.
    "Help je zoeken?" vraag ik en trek hem de winkel mee in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh ja, dat is waar. Help je zoeken?"
    Ik loop haar snel achterna en slik nerveus.
    "Helpen?"
    Ik kijk haar aan.
    "Gaat dat niet een beetje te ver?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Helpen? Gaat dat niet een beetje te ver?" Ik haal mijn schouders op.
    "Hoezo? Als we naar Jamaica gaan zul je me toch in een bikini moeten zien. Dan wil je vast helpen kiezen?" grinnikend kijk ik hem aan.
    "De rest zoek ik zelf wel uit." voeg ik eraan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoezo? Als we naar Jamaica gaan zul je me toch in een bikini moeten zien. Dan wil je vast helpen kiezen? De rest zoek ik zelf wel uit."
    Ik grinnik.
    "Ik weet niet of jij dat weet, maar in ondergoed heb je net iets minder onthullende dingen dan in bikini's. En als je wil dat ik me gedraag, is het geen goed idee dat ik me jou ga inbeelden in die dingetjes."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet niet of jij dat weet, maar in ondergoed heb je net iets minder onthullende dingen dan in bikini's. En als je wil dat ik me gedraag, is het geen goed idee dat ik me jou ga inbeelden in die dingetjes." Ik steek mijn handen in mijn zij en grinnik even, voel mijn wangen rood kleuren.
    "Bikini's staan meestal achter." Ik wenk met mijn hoofd en zet een glimlach op.
    "Dus, ga je mee kiezen?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus, ga je mee kiezen?"
    Ik zucht dramatisch.
    "Vooruit dan maar. Ik zal me opofferen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Je weet het, ik volg je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vooruit dan maar. Ik zal me opofferen. Je weet het, ik volg je." Tevreden glimlach ik even en loop in een kaarsrechte lijn vooruit totdat we inderdaad, zoals ik al zei aankomen bij de bikini's.
    "Ik zei het," zeg ik meer tegen mezelf en bekijk de kleuren even.
    "Help eens even met kiezen," zeg ik glunderend tegen Rey.

    [Even boodschappen doeeen.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zei het. Help eens even met kiezen?"
    "Ja mevrouw."
    Ik salueer even en neus lachend tussen de bikini's. Dit voelt ergens zo fout aan. Bij elk modelletje dat ik zie, probeer ik me Faye erin voor te stellen.
    "Allereerst, ik heb hier geen verstand van, dus schiet me niet dood als je ze niet leuk vindt."
    Ik zoek nog wat.
    "Wat vind je hiervan?"
    Ik houd het setje omhoog.
    "Of deze?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.