• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Hé, wie zei dat ik niet de juiste instelling had? Ik zei immers wel dat ik me er uren mee bezig zou kunnen houden!"
    Ik grinnik.
    "Nou, ik geloof je niet echt, hoor."
    Ik rijd de garage in en zet de motor af. Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nou, ik geloof je niet echt, hoor." Ik kijk toe hoe we de garage inrijden en Rey de auto stopt.
    "Ik vond het op zich nog best geloofwaardig overkomen, ergens." zeg ik grinnikend en open de deur van de auto, om vervolgens wat tassen te pakken.
    "Kijk eens, ik draag vier tassen helemaal zelf." vermeld ik trots en glimlach even.

    [Ik ben heel even snel douchen. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vond het op zich nog best geloofwaardig overkomen, ergens. Kijk eens, ik draag vier tassen helemaal zelf."
    "Ja, ergens. In de verte. Zo'n honderd kilometer verderop."
    Ik kijk haar lachend aan en stap ook uit, om de rest van de tassen te dragen.
    "Wauw, nu ben je trots zeker?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, nu ben je trots zeker?" Ik knik en kijk even toe hoe hij de andere lading tassen draagt. Met mijn hand sla ik snel de deur dicht en loop glimlachend naar Rey toe.
    "Heel trots op mezelf." zeg ik lachend en haal mijn schouders op.
    "Valt wel mee eigenlijk, heb wel eens zwaardere dingen gedragen hoor." Snel druk ik mijn lippen nog op zijn wang.

    [Oké, nu echt douchen, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Heel trots op mezelf. Valt wel mee eigenlijk, heb wel eens zwaardere dingen gedragen hoor."
    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Ik ook hoor. Ik heb jou al gedragen. Al drie keer ofzo."
    Trots kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ook hoor. Ik heb jou al gedragen. Al drie keer ofzo." Ik kijk hem even serieus aan.
    "En dat waren ook de laatste drie keer, aangezien ik niet je rug wil breken." Glimlachend kijk ik hem aan en zwaai wat met de tasjes.
    "Ik meen het hoor." vul ik er nog even aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En dat waren ook de laatste drie keer, aangezien ik niet je rug wil breken. Ik meen het hoor."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Kom o, Faye. In vergelijking met deze zakken ben jij een veertje!"
    Ik loop mijn appartement in en zet de tassen op tafel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kom o, Faye. In vergelijking met deze zakken ben jij een veertje!" Ik leg de tassen voorzichtig op de grond neer en haal het eten uit de boodschappentas. Daarna kijk ik even op en grinnik.
    "Een veertje?" Ik schud lachend mijn hoofd en wandel even om hem heen naar de koelkast toe waar ik wat spullen in leg.
    "Dat is nou echt iets dat niet bepaald geloofwaardig overkomt in mijn oren, weet je."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is nou echt iets dat niet bepaald geloofwaardig overkomt in mijn oren, weet je."
    Ik grinnik en help haar met uitpakken.
    "Maar je weegt heus niet zwaar hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar je weegt heus niet zwaar hoor." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Alsnog," Glimlachend kijk ik hem aan en kijk nog even naar de lege tas.
    "Alleen tillen als ik zeg dat het goed is." Ik ga even naast hem staan en kijk hem geamuseerd aan.
    "Afgesproken?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Alleen tillen als ik zeg dat het goed is. Afgesproken?"
    Ik knik braafjes.
    "Ja, mevrouw."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Hup, modeshow!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hup, modeshow!" Ik grinnik en druk mijn lippen op de zijne, wanneer ik hem loslaat kijk ik even naar de gevulde zakken met kleding.
    "Waar ga je zitten?" vraag ik en kijk hem even aan, waarna ik in de zakken begin te rommelen.
    "Ik ga trouwens niet alles laten zien, dat is me te vermoeiend. Dus zeg maar, wat als eerst?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waar ga je zitten? Ik ga trouwens niet alles laten zien, dat is me te vermoeiend. Dus zeg maar, wat als eerst?"
    "In de sofa."
    Ik voeg de daad bij het woord en maak het mezelf comfortabel.
    "En niet alles laten zien? Boeee!"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "In de sofa. En niet alles laten zien? Boeee!" Ik grinnik en ga even op de stoel zitten, knoop mijn veters los.
    "We zien wel," antwoord ik vlug, trap mijn schoenen uit en leg ze netjes naast elkaar neer op de grond.
    "Maar goed, wat wil je als eerst zien? Je weet wel ongeveer wat ik gekocht heb. Jurkje, rokje, bikini, zeg maar." Glimlachend kijk ik hem aan en trek de vlecht uit mijn haar, waardoor mijn haren los langs mijn gezicht vallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maar goed, wat wil je als eerst zien? Je weet wel ongeveer wat ik gekocht heb. Jurkje, rokje, bikini, zeg maar."
    Ik fluit wanneer ze haar haren losmaakt en sluit mijn ogen.
    "Iets met veel kleren, want anders gaat dit niet goed komen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.