• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Waarom niet? Tenzij je niet wil." Ik kijk hem even onzeker aan, maar schud dan mijn hoofd.
    "Natuurlijk wil ik het wel laten zien." breng ik glimlachend in en grijp de bikini stevig vast. Meteen loop ik naar zijn slaapkamer toe.
    "Zo meteen terug." zeg ik grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zo meteen terug."
    Lachend steek ik mijn duim op.
    "En ik blijf nog steeds braaf hier."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En ik blijf nog steeds braaf hier." Ik kijk hem nog even glimlachend na en trek wanneer ik in de slaapkamer ben mijn jurkje uit. Ik blijf kort even kijken naar de bikini, maar trek hem dan vlug aan. Het bovenstuk trek ik nog goed en ga met mijn hand even over mijn buik heen. Ik neem een diepe teug adem en loop dan vrolijk de kamer weer binnen.
    "En hier jouw keuze." Ik draai even een rondje zodat hij elke kant kan zien. Twee enkele meters van hem verwijderd kijk ik hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En hier jouw keuze."
    Ze is gewoon prachtig. Ik heb gisteren duidelijk niet op haar lichaam gelet. Ik knik zachtjes.
    "Wauw," is het enige wat ik kan uitbrengen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw," Ik grinnik en laat me naast hem neer op de bank zakken. Ik trek de bikini nog wat goed en kijk hem glunderend aan.
    "Jij hebt hem uitgekozen, hoor." breng ik lachend uit en kijk hem recht in zijn ogen aan.
    "Het is allemaal aan jezelf te danken."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Jij hebt hem uitgekozen, hoor. Het is allemaal aan jezelf te danken."
    Ik grinnik en druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Ik ga zot worden als ik daar in Jamaica een hele dag op mag kijken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ga zot worden als ik daar in Jamaica een hele dag op mag kijken." Ik laat mijn ogen even afdwalen als hij dit zegt en grinnik zachtjes.
    "Ik ga daar niet heel de tijd enkel in bikini lopen hoor, dacht het dus even niet." verzeker ik hem en kijk hem lachend aan.
    "Ik zeg het maar even."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ga daar niet heel de tijd enkel in bikini lopen hoor, dacht het dus even niet. Ik zeg het maar even."
    Ik grinnik.
    "De meerderheid van de tijd dan?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "De meerderheid van de tijd dan?" Ik kan het niet laten om te lachen en haal mijn schouders niet wetend op.
    "Wie weet," zeg ik grinnikend.
    "Misschien wel, misschien ook niet." ga ik vlug verder en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wie weet. Misschien wel, misschien ook niet."
    Ik kijk haar even aan en terwijl ik in haar ogen kijk, streel ik zacht over haar bovenarm. Haar huid voelt zacht onder mijn vingertoppen.
    "Sorry," zeg ik zacht en laat haar los.
    Ik houd mijn blik op de grond gericht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Sorry," Verward kijk ik hem aan en pak zijn hand beet.
    "Wat?" vraag ik aan hem en til met mijn losse hand zijn hoofd wat op zodat ik hem aan kan kijken.
    "Wat is er?" Vragend kijk ik hem aan en glimlach geruststellend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat? Wat is er?"
    Ik kijk even in haar ogen en schud mijn hoofd.
    "N-niets," zeg ik zacht.
    Ik druk een vluchtig kusje op haar lippen.
    "Gewoon, dat we het rustig aan zouden doen, maar je vernoordt me zowat met je prachtige lichaam, en..."
    Ik stop even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Gewoon, dat we het rustig aan zouden doen, maar je vermoordt me zowat met je prachtige lichaam, en..." Wanneer ik merk dat hij stopt druk ik mijn lippen op de zijne, zonder er werkelijk echt bij na te denken. Het ging automatisch, zomaar. Voorzichtig laat ik hem los en kijk hem dan weer aan.
    "Zal ik dan maar iets dat meer bedekt aantrekken?" vraag ik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zal ik dan maar iets dat meer bedekt aantrekken?"
    Ik twijfel even, en schud mijn hoofd. Ik plaats mijn lippen weer op de hare en ga iets dichter tegen haar aan zitten. Mijn hand streelt door haar haren, en mijn andere gaat op zoek naar de hare om onze vingers te verstrengelen.
    "Volgens mij ben ik verliefd op je aan het worden," zeg ik zacht na de kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Na mijn vraag schud hij zachtjes zijn hoofd en drukt daarna zijn lippen op de mijne. Ik voel zijn hand door mijn haren gaan, hoe hij zijn vingers verstrengeld met de mijne.
    "Volgens mij ben ik verliefd op je aan het worden," Ik grinnik kort.
    "Als liefde op het eerste gezicht?" vraag ik zachtjes en kijk hem glimlachend aan, geef hem geen kans om antwoord te geven door hem opnieuw te kussen, de plekken waar zijn huid de mijne raakt voel ik gloeiend heet worden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.