• Het leek me leuk een onbekende personen story te schrijven. Ik heb het verhaal al helemaal uitgedacht maar ik heb nog personages nodig. Het verhaal draait erom dat "Meisje" verliefd wordt op "Jongen" maar "Jongen" heeft al een vriendin. Het verhaal wordt ook een beetje gebaseerd op dit liedje:


    Natuurlijk gebeurt er nog van alles omheen maar dat lijkt me niet zo van belang voor de personages. Bovendien wil ik nog niet te veel verklappen :']. Dit zijn de rollen die ik sowieso nodig heb voordat ik kan gaan beginnen:
    -"Jongen" Peni
    -"Meisje" Skylar
    -Vriendin van "Jongen" Elize
    -4 vriendinnen van "Meisje" waarvan 3 van school en 1 via internet
    Vriendin 1: Rocky
    Vriendin 2: Eleanor
    Vriendin 3: Maysilee
    Vriendin 4 (internet): April
    -Beste vriend van "Jongen" Logan
    -Beste vriendin van "Jongen" Isolde
    Als ik de rol van de jongen nog van KOEKKIEZZZ krijg heb ik iedereen die ik nodig heb en kan ik beginnen, voor degene die hun creativiteit nog even los willen laten mogen nog wel wat klasgenootjes in elkaar flansen :)

    Klasgenoten (maximaal 20, leeftijd van rond 15 of 16 jaar, of hij/zij is blijven zitten)
    Jessica
    Chad
    May

    Dit wil ik weten voor de rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Karakter: lekker uitgebreid graag (:
    Uiterlijk: foto + beschrijving
    Verleden:
    Familie:
    Extra: Hobby's, lievelingseten, lievelingskleur, etc. etc.

    Ik wil het liefst zo snel mogelijk beginnen :) Alvast bedankt! Oh, en als ik je moet waarschuwen als de story begint, laat het me weten! x

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 15:16 ]


    Gewoon omdat het kan! (:

    Ahn oke en ja je mag my altyd verwittigen wanneer het begint ;d


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Volledige naam:Maysilee Jude Porter
    Leeftijd + geboortedatum:Maysilee is op 5 mei 17 jaar geworden
    Karakter: Maysilee is een meisje met veel pit. Ze zet overal doorheen en ze zal wraak nemen op je als ze dat wil. Dit komt vooral omdat ze vroeger gepest werd. Ze is dan ook erg sterk voor een meisje, en het is fijn om haar vriendin te zijn, want dan weet je: 1.Dat je niet geslagen etc. word door haar. 2. Je hebt een sterke vriendin die het goed voor je kan opnemen.
    Als ze een woedeaanval heeft, zie je dat aan haar vuisten en spieren. Je ziet dat ze haar vuisten hard knijpt, en haar spieren aanspant. Dan word ze rood en begint ze te rennen. De eerste beste die ze tegenkomt, slaat ze. Hierdoor is Maysilee al best vaak van school getrapt. Als ze geen woedeaanvallen heeft, kan Maysilee best aardig en sociaal zijn, maar weinig mensen willen vrienden met haar worden, uit angst. Ze durven zelfs niks aan Maysilee te vragen.
    Maysilee is echt geen studienerd. Ze neemt haar leerwerk altijd een keer door en dan stopt ze al. Daardoor haalt ze natuurlijk geen hoge cijfers, maar school, dat boeit Maysilee eigenlijk helemaal niks. Voor haar is school een gevangenis.
    Maysilee is eigenlijk altijd druk, en ze springt altijd rond. En het ergste is dat als er iets leuks is of iets speciaals aankomt. Dan gaat ze helemaal door het lint en lijkt ze net een klein kind.
    Maysilee is erg creatief en besteed dan ook veel tijd aan schilderen, tekenen en knutselen. Ze maakt de mooiste dingen, en haar cadeau's maakt ze altijd zelf.
    Ook houd Maysilee enorm van koken, en doet dit dan ook graag met haar moeder.
    Uiterlijk:


    Dakota Fanning
    Maysilee heeft blonde, lange haren die ze nooit krult. Ze heeft van kinds afaan altijd al stijl haar gehad. Maysilee heeft blauwe, lichte ogen die enorm helder zijn.
    Haar kledingstyle is gedurf, en ze houd ook van sexy kleding, naar feestjes draagt ze meestal enorme hakken, en printjes.
    Maysilee is zonder haar hoogste hakken 1.67, en met haar hoogste hakken 1.80.
    Verleden:Vroeger is Maysilee heel erg gepest, ze had toen tanden die naar voren stonden, en ze werd altijd Hazentand genoemd. Maysilee is hier altijd nog verdrietig over. Ze werd opgewacht na school, en ze trapten haar in elkaar. Ze heeft dit aan de leraar gezegd, maar de school deed er helemaal niks aan. Hierdoor is Maysilee een enorme bikkel geworden, ze kropt alles op en word er boos van, daardoor uit Maysilee zich zo enorm kwaad.
    Familie:Maysilee woont bij haar moeder Elis, zij is 50 jaar oud. Haar vader is overleden bij een vliegtuigongeluk. Ook heeft Maysilee een jonger zusje,Rachel.
    Cameron Diaz & Elle Fanning
    Extra: Maysilee's favoriete hobby's zijn schilderen, tekenen en knutselen.
    Rol:Vriendin van school

    @Tisiphone ik gebruik liever de rol van Brights als je het niet erg vindt omdat ik al twee rollen van jouw heb, maar ik kan haar wel gebruiken voor gewoon een klasgenoot ;)

    @xIsoldee Oke zal ik doen :)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Volledige naam: Peni Qiël (ow gosh! wat ben ik weer goed in namen verzinnen maar niet heus! xD ik kon gewoon op niks anders komen oke! xD als je iets beters weet! verander het met liefde (A))
    Leeftijd + geboortedatum: 17 mei en hij is 21
    Karakter: Hij kan echt verschrikkelijk bot overkomen maar bedoelt het eigenlijk allemaal heel lief. Als je eenmaal in zijn vrienden kring zit, waar je echt moeite voor moet doen om bij te komen want hij is vaak gebruik en heeft vele nep vrienden gehad omdat ie rijk was en er mooi uit ziet, dan zal hij je met alles wat hij heeft beschermen. Als je hem boos maakt moet je je bergen! Hij is erg gevaarlijk. Heel sterk enzo... Hij is altijd populair geweest op zijn school en heeft veel zelfvertrouwen omdat er best wel veel meisjes naar hem staren enzo ^^ *gniffelt* maar diep vanbinnen is hij best onzeker omdat hij dus vaak gebruikt is... hij maakt ook erg snel vrienden en is zeker niet verlegen! hij doet wat ie zelf wilt waarneer ie dat wilt en luister naar niemand! als je lullig tegen hem doet kan je je ook maar beter bergen. Hij is wel echt een schat als je hem beter kent. En je kan absoluut op hem bouwen als je eenmaal bij zijn echte vrienden hoort. en anders ook zeker wel. Hij kan trouwes ook goed met meisjes omgaan dit komt doordat hij in een huis vol vrouwen woont. Maar hij praat niet over zijn gevoelens, daar doet hij niet aan.
    Uiterlijk: foto + beschrijving:


    hij is best wel zwaar (110 kilo) maar dat zie je absoluut niet aan zijn lichaam (wat dus vet smexy is *wenkbrauwwiebel* ) hij is ook niet echt lang maar 1,75.
    Verleden: Hij is erg vaak gebruikt door mensen voor omdat ie rijk is enzo en heeft vele nep vrienden gehad waar door hij wel snel vrienden maakt maar voor je echt in zijn vrienden kring zit moet er toch nog heel wat gebeuren.
    Familie: hij heeft alleen zijn moeder, zijn vader is omgekomen in een auto ongeluk, Hij heeft meerdere zussen en natuurlijk nog zijn moeder die een beetje rare buien heeft maar verschrikkelijk lief is.
    Extra: Hij zit op hiphop en heeft een sixpack *wenkbrauwwiebel* hij zit ook op mma (een soort vechtsport) en is kwa conditie van zijn lichaam en sterkte dus gewoon een soort super man ^^

    (I have no idea of dit in je verhaal past.. maar je kan het gewoon veranderen of lekker zelf nog eentje verzinnen ^^ )

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:15 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Love4Cookies schreef:
    @Tisiphone ik gebruik liever de rol van Brights als je het niet erg vindt omdat ik al twee rollen van jouw heb, maar ik kan haar wel gebruiken voor gewoon een klasgenoot ;)

    @xIsoldee Oke zal ik doen :)


    geeft niet hoor. ik heb er gewoon een ingevuld, maakte mij eigenlijk niet uit waarvoor je het gebruikte. als je wilt wil ik er nog wel een paar invullen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    (...)

    geeft niet hoor. ik heb er gewoon een ingevuld, maakte mij eigenlijk niet uit waarvoor je het gebruikte. als je wilt wil ik er nog wel een paar invullen


    Als jij dat leuk vindt, mag je dat van mij doen :)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Volledige naam: May Lee Tripple
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 3 Juli 1996
    Karakter: May is een meisje dat snel kwaad is. Ze zit daarom meestal de hele les bij de directeur. Ze volgt ook zelfbeheersinglessen. May is wel een aardig meisje en is best afstandelijk. Ze is zelfstandig en is meestal afgesloten van de rest. Alsof haar hart op slot zit. Haar ogen zijn meestal een grote waas van al haar emoties. May is ook slim en wilt zichzelf opgeven voor lessen in toekomst voorspellen. Ze had altijd al visioenen en andere rare dingen. Ze heeft er alleen het geld niet voor. May heeft problemen met Chad, omdat hij altijd de hoogste cijfers van de klas haalt. Dat was haar taak op haar oude school, waar ze vanaf getrapt is vanwege het breken van iemands been. Ze pest Chad vaak, en hij pest haar dan terug, maar uiteindelijk wint zij. Hij eindigt meestal met een vies shirt, gescheurde kleren of modder over heel zijn gezicht. May lacht zich dan kapot en meestal wordt ze dan naar de directeur gestuurt. Hij trapt haar nooit van school of schorst haar nooit, omdat hij weet hoe het zit met Mays achtergron.
    Uiterlijk:


    May heeft kort zwart haar met paarse lokken. Ze draagt vooral zwarte kleding.
    Verleden: May heeft problemen gehad met haar ouders en op school. Ze is altijd heel slim en heeft daarom problemen. Haar ouders zijn dommer dan May, dus daar kwamen de problemen vandaan.
    Familie: May woont in het weeshuis vanwege problemen met haar ouders. Ze kent haar ouders niet zo goed en in de weekenden gaat ze naar haar oom en tante.
    Extra: Ze heeft een kat, Skittle!!!!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 12:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Volledige naam: Chad Nick Fleming
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 8 December 1996
    Karakter: Chad is een aardige jongen en kan het heel goed met meisjes vinden. Hij durft veel meer dan de meeste jongens van zijn leeftijd. Chad is slim en haalt altijd de hoogste cijfers van de klas. May heeft daar dan ook problemen mee (soms). Op haar oude school was ze altijd de beste. Ze pest Chad vaak, maar hij is een echte klier en hij pest haar dan drie keer zo hard terug. Vaak komt hij dan thuis met een vies shirt, gescheurde kleren of zijn gezicht onder de modder.
    Uiterlijk:


    Verleden: niet heel bijzonder
    Familie: 1 zusje, Kim
    Extra: Chad is homosexueel

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 16:52 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha bedankt! Jij vindt het wel heel erg leuk he? Haha dank je, dank je :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 12:11 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    GottaBePaul schreef:
    Haha bedankt! Jij vindt het wel heel erg leuk he? Haha dank je, dank je :)

    JAAAA< I LOVE IT!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh, wil je mij ook alsjeblieft waarschuwen? & bedankt voor de rol. (:


    Great minds think alike.