• Het leek me leuk een onbekende personen story te schrijven. Ik heb het verhaal al helemaal uitgedacht maar ik heb nog personages nodig. Het verhaal draait erom dat "Meisje" verliefd wordt op "Jongen" maar "Jongen" heeft al een vriendin. Het verhaal wordt ook een beetje gebaseerd op dit liedje:


    Natuurlijk gebeurt er nog van alles omheen maar dat lijkt me niet zo van belang voor de personages. Bovendien wil ik nog niet te veel verklappen :']. Dit zijn de rollen die ik sowieso nodig heb voordat ik kan gaan beginnen:
    -"Jongen" Peni
    -"Meisje" Skylar
    -Vriendin van "Jongen" Elize
    -4 vriendinnen van "Meisje" waarvan 3 van school en 1 via internet
    Vriendin 1: Rocky
    Vriendin 2: Eleanor
    Vriendin 3: Maysilee
    Vriendin 4 (internet): April
    -Beste vriend van "Jongen" Logan
    -Beste vriendin van "Jongen" Isolde
    Als ik de rol van de jongen nog van KOEKKIEZZZ krijg heb ik iedereen die ik nodig heb en kan ik beginnen, voor degene die hun creativiteit nog even los willen laten mogen nog wel wat klasgenootjes in elkaar flansen :)

    Klasgenoten (maximaal 20, leeftijd van rond 15 of 16 jaar, of hij/zij is blijven zitten)
    Jessica
    Chad
    May

    Dit wil ik weten voor de rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Karakter: lekker uitgebreid graag (:
    Uiterlijk: foto + beschrijving
    Verleden:
    Familie:
    Extra: Hobby's, lievelingseten, lievelingskleur, etc. etc.

    Ik wil het liefst zo snel mogelijk beginnen :) Alvast bedankt! Oh, en als ik je moet waarschuwen als de story begint, laat het me weten! x

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 15:16 ]


    Gewoon omdat het kan! (:

    Ik doe een vriendin van het meisje, goed? (:


    Great minds think alike.

    Ja natuurlijk!


    Gewoon omdat het kan! (:

    Rol: Vriendin van "Meisje" - van school.
    Volledige naam: Eleanor Rebecca Stonewell.
    Leeftijd + geboortedatum: 16 jaar, ze is op 28 mei geboren. Ze wordt dus binnenkort 17.
    Karakter: Eleanor is op het eerste gezicht een zorgeloos, vrolijk, naïef meisje. Ze is aardig tegen iedereen en kan op het gezicht van iedereen een glimlach brengen. Maar er schuilt meer achter haar dan je op het eerste gezicht zou denken. Ze heeft vroeger aan een ernstige depressie geleden en toen ze 'genezen' was, heeft ze gezworen nooit meer iemand de bange, verdrietige kant van haar te laten zien. Dit betekent natuurlijk niet dat ze altijd doet alsof ze vrolijk is, natuurlijk is ze soms ook écht vrolijk, maar het komt vaak voor dat ze een masker op zet. Alleen haar echte vrienden kunnen dan zien dat er meer aan de hand is.
    Als ze zich goed voelt heeft Eleanor veel energie en is ze heel druk, wat soms op de zenuwen van andere mensen kan werken.
    Uiterlijk:


    Eleanor is 1.68 lang, en heeft bruin haar en ogen van dezelfde kleur. Ze gebruikt vaak make-up rond haar ogen (mascara en oogpotlood), maar gebruikt zelden iets voor haar lippen.
    Verleden: Toen Eleanor net 15 was stierf haar vader, dit speelde een grote rol in haar leven, en ontwikkelde zich uiteindelijk in een depressie. Met behulp van een psycholoog is ze uiteindelijk van die depressie afgeraakt.
    Familie: Eleanor leeft alleen samen met haar moeder, en tevens haar beste vriendin. Toen ze depressief was en erg in zichzelf getrokken had ze niet veel vrienden, waardoor ze heel erg close werd met haar moeder. Haar moeder was ook haar grootste steun in die tijd.
    Ze heeft twee broers, Josh en Matthew, die een tweeling zijn. Ze zijn beide inmiddels 20. Op dit moment zijn ze samen een roadtrip door Europa aan het doen. Ze heeft een sterke band met ze, en ze sturen haar af en toe nog een kaartje.
    Ook heeft ze zowel een hond als een kat, Collin en Moon.
    Extra: In haar vrije tijd is Eleanor het liefst druk bezig. Ze houdt niet van luieren en vindt het fijn als haar hele dag gepland staat met activiteiten. Ze is dol op creatief zijn; ze tekent graag, ze houdt zich bezig met fotografie en danst.
    Ze houdt van felle kleuren; rood, oranje, geel, blauw groen etc.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 23:03 ]


    Great minds think alike.

    Zou graag de beste vriendin zijn van de jongen ^^
    (zou mijn eerste niet fanfic zijn die ik lees, dus n.n)


    Volledige naam: Isolde Horan
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 29 april
    Karakter: Ze is een vrolijk meisje aan de buitenkant maar van binnen is ze erg onzeker, bij vrienden kan ze echt hyper zijn, ze is erg speels en flirt heel graag, maar zal wel nooit zomaar met een jongen naar bed gaan, soms kan ze erg jaloers uit de hoek komen en als iemand haar vrienden zeer doet kan ze zeer bitchy zijn, haar vrienden gaan altijd voor op haar zelf. Ze kan ook erg koppig zijn.
    Uiterlijk: Ze heeft donkerblond haar en bruine ogen, ze is ongeveer 1m65 en is niet dik maar is ook niet van de dunste.


    Verleden: Ze heeft erg veel problemen gehad vroeger en sneed haar zelf, ze is er nu een 5-6maand mee gestopt maar heeft soms nog de neiging om het te doen. Ze is nog maar 1 keer verhuist in haar leven (toen ze 4 jaar was) en heeft daardoor haar hele familie moeten achterlaten.
    Familie: Ze is enigskind, Ze ziet haar familie niet zo vaak maar ze heeft een paar neven en nichten dat ze veel online met praat, maar geen een weet hoe Isolde echt is.
    Extra:Ze houdt van muziek en ze speelt gitaar, haar lievelingseten is pizza en ze houdt van het kleur roze en paars, verder wil ze haar beste vriend (de jongen) nooit kwijt en is ze erg bang dat dit ooit zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 23:20 ]


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    @xIsoldee eigenlijk bedoelde ik met beste vriend een jongen. Maar maakt niks uit ik kan jouw personage ook nog wel gebruiken hoor. Begrijp ik hieruit dat ik je moet waarschuwen als het begint? Of niet? x


    Gewoon omdat het kan! (:

    Ik neem eventjes een abo x']


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Internet vriendin:

    Volledige naam: April Dawn Denali
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 4 Juni 1996
    Karakter: April is een rustig en leergierig meisje. Ze wilt zich kunnen uiten en is daarom gek op Kunst. Vooral tekenen en schilderen vindt ze heel leuk. April vindt dat iedereen zichzelf moet zijn en niet een ander moet na-apen. Zelf heeft ze wel een voorbeeld, maar ze lijkt er niet op qua innerlijk. Qua uiterlijk meer. Ze is gek op haar vriendje, Jake.
    Uiterlijk:


    April heeft bruin haar dat tot over haar schouders hangt. Het hangt altijd los. Ze heeft blauwe ogen en een hele blanke huid. Ze heeft altijd mascara, oogschaduw en lippenstift op. Ze houdt van sieraden dus meestal heeft ze een heleboel armbandjes om, een ring en een mooie ketting. Ze is 1 meter 85, wat groot is voor haar, want haar hele klas is kleiner. Behalve Jake, hij is 1 meter 90, dus groter dan April. April is ook heel erg slank, ondanks haar verslaving van Ben&Jerry's
    Verleden: April is veel meer achter haar computer gegaan nadat haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk. Ze moet voor haar jongere zusje, Mary Denali, zorgen. Ze hebben het huis behouden, omdat April bijna meerderjarig is.
    Familie: Mary is een 9-jarig meisje die vooral houdt van samen dingetjes doen. April heeft daar niet altijd tijd voor dus hebben ze afgesproken dat April op dinsdag en woensdag niet chat. De rest van de dagen komen er vriendinnetjes van Mary. Jeanine is een soort van familie geworden, omdat ze zo vaak bij April in huis rondloopt. Ze is de beste vriendin van Mary en logeert daar vaak. Aprils oma en opa wonen ver weg. Aprils oma en opa wonen in Italië, maar als April er is wil ze nooit meer weg. Helaas moet dat wel altijd.
    Extra: April houdt van schrijven, tekenen en natuurlijk chatten. Haar lievelings eten is pizza en qua groenten kunnen bloemkool en bonen er wel mee door. April is ook een Ben&Jerry's verslaafde, maar ondanks al het ijs is ze toch slank. Dat komt omdat April heel veel sport met Mary op dinsdagen en woensdagen. Ook 's avonds gaat ze wel eens joggen met Mary. Ze doet Tweetalig Onderwijs en heeft daar twee vriendinnen en ze heeft een vriendje. Haar lievelingskleuren zijn zwart, rood en paars. Haar nagels zijn bijna altijd wel gelakt.

    vriendinnetje van jongen

    Volledige naam: Elize Melrose Carter
    Leeftijd + geboortedatum: 17, 18 September 1995
    Karakter: Elize is een aardig meisje dat best opstandig is. Ze kan veel zelf en is daarom klassenvertegenwoordiger. Verder is ze populair op school en alle jongens vinden haar leuk, maar zelf heeft ze al verkering.
    Uiterlijk:


    Elize heeft rood haar en grijze ogen, die bijna kleurloos lijken. Ze is 1 meter 75. Haar kledingstijl is meestal met een skinny jeans. Ze is best slank.
    Verleden: Elize heeft al veel meegemaakt. Haar twee huisdieren zijn overleden, haar oma en opa ook en haar ouders zijn gescheiden. Vlak na de scheiding stierf haar vader, waar ze bij woonde. Ze moest wel naar haar moeder, maar die was altijd ladderzat en sloeg Elize vaak. Ze is daarna naar haar oom en tante gegaan en daar woont ze nu nog.
    Familie: Haar vader is dood, haar moeder weet ze niks van en ze woont nu bij haar tante Kim en haar oom Michael.
    Extra: Elize's lievelingskleur is rood en ze heeft daarom meestal rode kleren. Haar haarkleur is niet echt rood, maar dat heeft ze geverfd zodat haar moeder haar niet zou herkennen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:00 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    wil je mij ook waarschuwen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    wil je mij ook waarschuwen?


    Is goed hoor :)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    (...)

    Is goed hoor :)


    bedankt. als je nog hulp nodig hebt hoor ik het graag


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    :)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Rol: Beste vriend van "Jongen"
    Volledige naam: Logan Mitchell Stephen Brown
    Leeftijd + geboortedatum: 14-09-95, dus 16.
    Karakter: Logan is hartstikke lief, hij laat z'n vrienden niet in de steek. Hij staat volledig achter zijn beste vriend. Logan is niet goed in onaardig doen tegen mensen.
    Uiterlijk:

    Logan Henderson
    Logan heeft bruin kort haar en chocolade-bruine ogen. Hij is 1.83 lang en heeft een normaal gewicht.
    Verleden: Logan had een zusje dat op 13 jarige leeftijd is overleden, door een fietsongeluk. Logan woont sinds zijn 9de in Nederland, daarvoor woonde hij met z'n familie in Amerika, hij is dus half Amerikaans en half Nederlands.
    Familie: Logan woont samen met zijn ouders, van beiden 45 jaar. Hij heeft ook nog een oudere broer, van 19, maar die is niet vaak thuis.
    Extra: Logan is dol op zingen en dansen. Zijn lievelingseten is trouwens Italiaans. Groen is zijn lievelingskleur.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:34 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dankjewel :)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Als het mag wil ik ook wel de vriendin van school invullen. dan heb je ze allemaal


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Volledige naam: Jessica Lily Russell
    Leeftijd + geboortedatum: 15, 19 Augustus 1997
    Karakter: Jessica is een geboren leidster. Ze is bazig tegenover iedereen, behalve haar vrienden. Ze is redelijk populair en zorgt er voor dat haar vrienden ook populairder worden.
    Uiterlijk:


    Jessica heeft niet heel lang, mocca-kleurig haar. Haar ogen zijn amberkleurig. Ze is 1 meter 74.
    Verleden: Jessica's verleden is een lang verhaal. (ik hou van drama) Jessica is als klein meisje bij het weeshuis gelegd. Een aantal jaren erna hoort ze dat haar echte ouders zijn overleden. Ze woont nu bij een pleeggezin en houdt van haar familie.
    Familie: Niemand. Ze woont in een pleeggezin met twee kinderen, Yoru en Chris. Ze zijn niet Chinees, maar ze vonden Yoru een mooie naam. Het is een meisje. Jessica heeft verder niemand om op terug te vallen en houdt zich daarom vooral bezig met Skylar, Eleanor en Rocky. Dat zijn haar beste vriendinnen.
    Extra: Jessica danst graag en doet zelfs ballet. Als ze nog een jaar hard traint mag ze naar het nationaal ballet. Haar lievelingskleur is zilver.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen