• Nadat mijn ma m'n Ipod Nano heeft gestolen wil ik een nieuwe.
    Na veel zoeken heb ik de ipod touch dan in't oog.
    Hij kost wel duur maar je kan d'r best wel veel mee doen als ik de site moet geloven Anyways voor mensjes op Q die een Ipod Touch hebben, Zijn jullie blij met de aankoop of niet ?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    het is het beste wat ik ooit heb gekocht. ^^
    ik zeg doen. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yeah, ik ben er echt blij mee. Ik vind het een heel gemakkelijk ding mee in de omgang, in het begin wist ik niet precies hoe je er muziek op moest zetten maar je als dat eenmaal weet gaat het snel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol, ik zit er nu op :3 Hij is echt heel fijn, je kunt er zóveel mee.

    Maar nee, sorry, ik ben zelf aan het kijken om 1 te kopen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, ik ben er super blij mee (:

    misschien kan je wel beter tot september wachten, dan komt namelijk de 5e generatie..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    misschien kan je wel beter tot september wachten, dan komt namelijk de 5e generatie..

    Ik weet het niet zo goed..

    Kost veel, is duur.

    Ik vind die dingen wel nice, maar dan wacht ik liever totdat mijn telefoonabonnement afloopt en ik een iPhone kan kopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn broer heeft één en dat ding blokkeert regelmatig wel eens..
    Hij is volgens mij al 4 keer terug gestuurd geweest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb die van mij nu al een paar jaar en er is nog nooit iets mee gebeurt, alles werkt perfect.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik heb de oude Nano van mijn zus en ik vind iPod's sowieso over het algemeen klote, dus ze krijgt 'm terug en ik stamp mijn mobiel vol, of koop een mp3. Mijn zus heeft de touch en is er erg blij mee, dus vervelend zal ie niet zijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    als je iets niet snel laat vallen raad ik het je aan! ;p

    Ik vind de mijne heel fijn en zit tegenwoordig heel veel op dat ding.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben erg blij met de mijne, ik heb de 32G omdat ik anders te weinig ruimte had voor mijn muziek. Maar je moet er wel rekening mee houden dat alle andere dingen (apps, foto's, video's) ook ruimte innemen. Daar heb je met een iPod Classic minder snel last van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik hou nog steeds van de mijne en ik heb hem nu iets langer dan 2 jaar denk ik. :3


    -