• Nadat mijn ma m'n Ipod Nano heeft gestolen wil ik een nieuwe.
    Na veel zoeken heb ik de ipod touch dan in't oog.
    Hij kost wel duur maar je kan d'r best wel veel mee doen als ik de site moet geloven Anyways voor mensjes op Q die een Ipod Touch hebben, Zijn jullie blij met de aankoop of niet ?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hij inderdaad wel leuk en goed, maar je moet echt goed oppassen dat je 'm niet laat vallen, want bij mij zaten er na een kleine val al een paar barsten in het scherm.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb een iPod classic, ik hoef geen touch, lijkt mij alleen maar irritant. Maar hoezo heeft je moeder je iPod nano gejat?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had een iPod touch... Totdat ik de Samsung Galaxy SII kreeg. Wat een goddelijk ding is dat! :9~
    Nu denk ik steeds als ik dat ding zie liggen: DAMN, wat een klein ding! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, echt een top ding!
    Maar geloof me, ik zou (als je de nieuwste koopt sowieso) er een hard hoesje omheen doen.
    Er zitten bij mij 4 barsten in omdat ik hem heb laten vallen, en ik heb op dit moment niet genoeg geld om te betalen.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    annemellark schreef:
    het is het beste wat ik ooit heb gekocht. ^^
    ik zeg doen. :3

    Ik heb de Touch en ik was er tevreden mee. Nu heb ik een neppe van Samsung en ik vind die veel beter. Beter scherm, android en goede kwaliteit.
    Als je voor het bekijken en luisteren van media gaat: Samsung
    Als je voor de apps gaat: Apple


    Today will be Girl's Day party with you~

    Puroisen schreef:
    Ik heb een iPod classic, ik hoef geen touch, lijkt mij alleen maar irritant. Maar hoezo heeft je moeder je iPod nano gejat?

    Ik zou het niet weten $:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:34 ]

    Ik had de mijne gewonnen 3 jaar geleden. Toen zouden die dingen nog maar ongeveer anderhalve jaar werken voor dat de batterij zou stoppen of het ding zou ontploffen. Maar ik ben hem pas geleden verloren maar hij deed het nog wel. Dus ik was er wel blij mee. Maar ik weet niet echt hoe die nieuwe iPod touch werkt en of die fijn is ofzo, het is heel anders dan die vorige versies.


    Believe in yourself.

    Ik had eerst de iPod Touch 3 met 8GB, een van de beste aankopen van m'n leven. Maar m'n muziekcollectie bleef maar groeien en ik had meer dan 8GB nodig. En omdat de iPod Touch 4 uit was gekomen, kocht ik die met 32GB. Geweldig ding <3

    Bij de eerste had ik een hard hoesje en nauwelijks krasjes. Ook op het scherm na een jaar pas een paar kleine krasjes. Maar ik ben dan ook heel voorzichtig lol. Bij deze heb ik nu een zacht hoesje en alweer nauwlijks krasjes. (Met nauwelijks krasjes bedoel ik lichte krasjes, niet diepe)

    'k Zou wel van schermbescherming plakkertjes nemen though. Gewoon voor de zekerheid.

    Een vriendin had een paar barsten in 't schermzitten omdat ze 'm zonder bescherming op een keiharde grond had laten vallen, en hij deed het nog gewoon.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:30 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb er ook een en ik kan hem je echt aanraden. Wat anderen zeggen over dat 'ie snel stuk is, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb vandaag nog best hard laten vallen op het station tijdens het rennen, en er zit nog steeds geen barst in (en ik heb dus de nieuwste). Het is echt een van mijn beste aankopen. Serieus.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb die van mij nu anderhalf jaar en ik ben er echt superblij mee. Je kan er echt heel veel mee, en eerst leende ik altijd de iPhone van mn zus om op internet te gaan, maar nu hoef ik dat niet meer hihi :Y)


    As travars

    Ik vind hem geweldig. (:
    Let alleen wel op dat je hem niet laat vallen, want er komen erg snel barstjes in het scherm. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben super blij met mijn iPod en heb nooit spijt gehad dat ik hem heb gekocht. Ik heb wel 2x een probleempje gehad maar dan volg ik de instructies die op de help pagina van apple staan en dan is het opgelost. Ik hou van mijn iPod <3
    Als je er erg onvoorzichtig mee gaat doen raad ik het wel af aangezien ze wel snel kapot gaan wanneer ze vallen etc.


    No guts no glory.

    Ik heb er een, maar ik weet nog steeds niet hoe ik muziek kan downloaden. /fail
    Maar ik gebruik daar een app voor, ook al heeft die soms kuren..
    Ik vind een Ipod touch echt zéer handig (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 16:59 ]


    Me so good.

    Mijne werkt prima, maar die van een vriendin is al 2 keer stukgegaan dus het ligt eraan hoe je er zelf mee omgaat


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis