• In het echt zijn de details beter te zien en ziet ie er wat mooier uit. Het blauwe en groenen zijn ook donkerder normaal:3.
    Het moet ongeveer een spotgaai voorstellen van De Hongerspelen, maar ik hou me nooit aan de originelen idee :Y).
    Het duurde echt heel lang voor ik er mee klaar was. Ergens in februari had ik hem getekend. Minder dan 1 uur duurde het om te tekenen. Daarna had ik hem weggelegd en nu en dan wat aan gedaan. De achtergrond duurde niet zo lang, maar die takken, pijl en vogel heeft met meerdere keren pijnlijke nek bezorgt. Ik heb het gedaan streepje voor streepje over andere streepjes met een dun kastje. Ik doe het niet snel nog een (cat).
    Maar hoe vinden jullie hem :'D? -Ook heel leuk om te uploaden. Tinypic werkte niet mee en moest het helemaal via google doen(cat)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw, 't is echt zo mooi! I wish I could do it. D:

    Heel leuk gedaan! Ik doe het je niet snel na, helaas.


    Til hug og blod.

    Wauw, ik vind 'm echt prachtig, ik zou dat dus echt niet kunnen, maar hij is heel mooi geworden! Btw, het is toch spotgaai ipv stopgaai? :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben bezig met 'n schilderij _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezabels schreef:
    Wauw, 't is echt zo mooi! I wish I could do it. D:


    The universal language of art.

    Jezabels schreef:
    Wauw, 't is echt zo mooi! I wish I could do it. D:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wauw, mooi hoor!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Da's echt mooi. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Is echt mooi!

    Jezabels schreef:
    Wauw, 't is echt zo mooi! I wish I could do it. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you