• Let niet op mijn topictitel a.u.b haha

    Nou, ik heb dus bijna geen ervaring met jongens (goede tenminste) en sinds een paar weken vind ik een jongen leuk die een jaar hoger zit. Nou omdat ik alleen met speelse jongens te maken had enzo weet ik niet goed wat ik eigenlijk moet doen bij hem. Iedereen (ook zijn vrienden) zeggen dat hij iets té serieus is en niet vaak lacht enzo. Nou weet ik niet echt hoe ik hem benader zonder hem af te schrikken hehe. Dat hij zogezegd te serieus is maakt op zich niet echt veel uit, maar ik ben bang dat ik dan iets verkeerds zeg en hij dat dan verkeerd opvat of hij me te raar vind.
    Dusseh, de do's and dont's bij een gesprek met een "serieuze" jongen? Ervaringen, adviezen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voer een goed gesprek over iets interessants? Wees niet overdreven druk of nep. Gewoon jezelf zijn en praten. Als je iemand goed observeert kom je er snel genoeg achter wat wel of niet werkt.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Voer een goed gesprek over iets interessants? Wees niet overdreven druk of nep. Gewoon jezelf zijn en praten. Als je iemand goed observeert kom je er snel genoeg achter wat wel of niet werkt.


    Dankjewel voor je handige tips. Maar heb je ook een idee hoe ik het best een gesprek aanknoop? Ik ben nogal onzeker daarover en kan niet goed naar een jongen toestappen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Dankjewel voor je handige tips. Maar heb je ook een idee hoe ik het best een gesprek aanknoop? Ik ben nogal onzeker daarover en kan niet goed naar een jongen toestappen.


    Pff ... Dat moet eigenlijk gewoon vanuit jezelf komen. Weet je niet toevallig dingen die hij interessant vind? Of misschien kun je zijn hulp ergens bij vragen of zoiets. :Y)


    Til hug og blod.