• Let niet op mijn topictitel a.u.b haha

    Nou, ik heb dus bijna geen ervaring met jongens (goede tenminste) en sinds een paar weken vind ik een jongen leuk die een jaar hoger zit. Nou omdat ik alleen met speelse jongens te maken had enzo weet ik niet goed wat ik eigenlijk moet doen bij hem. Iedereen (ook zijn vrienden) zeggen dat hij iets té serieus is en niet vaak lacht enzo. Nou weet ik niet echt hoe ik hem benader zonder hem af te schrikken hehe. Dat hij zogezegd te serieus is maakt op zich niet echt veel uit, maar ik ben bang dat ik dan iets verkeerds zeg en hij dat dan verkeerd opvat of hij me te raar vind.
    Dusseh, de do's and dont's bij een gesprek met een "serieuze" jongen? Ervaringen, adviezen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voer een goed gesprek over iets interessants? Wees niet overdreven druk of nep. Gewoon jezelf zijn en praten. Als je iemand goed observeert kom je er snel genoeg achter wat wel of niet werkt.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Voer een goed gesprek over iets interessants? Wees niet overdreven druk of nep. Gewoon jezelf zijn en praten. Als je iemand goed observeert kom je er snel genoeg achter wat wel of niet werkt.


    Dankjewel voor je handige tips. Maar heb je ook een idee hoe ik het best een gesprek aanknoop? Ik ben nogal onzeker daarover en kan niet goed naar een jongen toestappen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Dankjewel voor je handige tips. Maar heb je ook een idee hoe ik het best een gesprek aanknoop? Ik ben nogal onzeker daarover en kan niet goed naar een jongen toestappen.


    Pff ... Dat moet eigenlijk gewoon vanuit jezelf komen. Weet je niet toevallig dingen die hij interessant vind? Of misschien kun je zijn hulp ergens bij vragen of zoiets. :Y)


    Til hug og blod.

    Sla hem met een van die oranje opblaashamers :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Omerta schreef:
    (...)

    Pff ... Dat moet eigenlijk gewoon vanuit jezelf komen. Weet je niet toevallig dingen die hij interessant vind? Of misschien kun je zijn hulp ergens bij vragen of zoiets. :Y)


    Dat zou wel kunnen werken. Hij is nogal goed in wiskunde. Dankjewel!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tigger schreef:
    Sla hem met een van die oranje opblaashamers :Y)


    Volgens mij zou dat meer in het verkeerde keelgat schieten hehe.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Outlaws schreef:
    (...)

    Volgens mij zou dat meer in het verkeerde keelgat schieten hehe.


    dan mep je hem op zijn kont. Als je hem dan in het verkeerde keelgat raakt dan !is ie blijkbaar zo lelijkm dat je het verschil niet ziet tussen hoofd en kont


    quidquid excusatio prandium pro

    Outlaws schreef:
    (...)

    Volgens mij zou dat meer in het verkeerde keelgat schieten hehe.


    Alwins opmerking was leuk en die van jou kwam heel fout over op me. Mehehe.
    En ach, zelfs de meest serieuze jongens kunnen soms de leukste humor dragen. I know from experience, want mijn vent kan ook af en toe overdreven serieus zijn. :Y)


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    dan mep je hem op zijn kont. Als je hem dan in het verkeerde keelgat raakt dan !is ie blijkbaar zo lelijkm dat je het verschil niet ziet tussen hoofd en kont


    ... :'D


    Til hug og blod.

    uhm. gewoon serieus zijn en jezelf zijn. en niet te extreem overkomen over dingen. en niet van die speelse praatjes en dat soort dingen ( als je snapt wat ik bedoel )

    en als je echt niks weet, begin gewoon over het weer. ik denk dat hij dan misschien al genoeg door heeft XD

    Outlaws schreef:
    (...)

    Dat zou wel kunnen werken. Hij is nogal goed in wiskunde. Dankjewel!


    Dan kun je vanzelf nog een gesprek aanknopen. Vraag het bijvoorbeeld in je pauze. Als je het dan snapt kun je heel lief naar hem glimlachen en voor je hem bedankt nog over iets leuks beginnen. Dan merk je vanzelf hoe hij reageert.
    (Plus het is een subtiele, maar vrij duidelijke hint over het algemeen.)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:32 ]


    Til hug og blod.

    Vind uit van wat hij houdt en begin daar over te praten. Al is dat bij mij geen oplossing omdat de meeste jongens van voetbal en auto's houden en ik daar dus echt niks van weet...


    Believe in yourself.

    'Hai. Ik ben [...] en dit is het begin van een serieus gesprek.'


    No growth of the heart is ever a waste

    11th schreef:
    Vind uit van wat hij houdt en begin daar over te praten. Al is dat bij mij geen oplossing omdat de meeste jongens van voetbal en auto's houden en ik daar dus echt niks van weet...


    Mijn schoonbroer houdt van ponies. Dush.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon jezelf zijn en niet teveel humor maken om te flauwe dingen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.