• Ik had een idee voor een verhaal, omdat er enorm weinig - goede/lopende - verhalen zijn over the Vampire Diaries. Je zou me enorm helpen door even je mening achter te laten [:

    - de huidige vampire diaries en alles daaromheen is nooit gebeurt. -

    Mirror
    Er breekt een nieuw tijdperk aan wanneer engelachtige Paisle verschijnt in Mystic Falls. De vampiers die ooit volledig waren verdreven maken langzame stappen richting het mysterie dat rond haar onschuld schuilt. Daaronder ook de eeuwige Salvatore broers. Paisle raakt verwikkeld in hun fetes, en die van de vampierwereld. Langzaam maar zeker moet ze vechten tegen haar ware aard - het kwaad dat ver achter haar lichtgroene irissen flakkert.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Het is vetes, geen fetes. Just a small note.
    vete; ` ve - te de -woord veten, vetes langdurige vijandschap, wrok
    Gevonden op http://www.woorden.org/woord/vete


    Ik vind het een leuk idee, maar zou het veel leuker vinden als je de al bekende personages vervangt met personages die je zelf bedacht hebt en een eigen naam geeft. Ook al lijken ze er dan op, het komt toch origineler over.

    Besides that; Schrijf wat jij schrijven wilt. Of anderen het nu willen volgen of niet.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Het is vetes, geen fetes. Just a small note.
    vete; ` ve - te de -woord veten, vetes langdurige vijandschap, wrok
    Gevonden op http://www.woorden.org/woord/vete


    Ik vind het een leuk idee, maar zou het veel leuker vinden als je de al bekende personages vervangt met personages die je zelf bedacht hebt en een eigen naam geeft. Ook al lijken ze er dan op, het komt toch origineler over.

    Besides that; Schrijf wat jij schrijven wilt. Of anderen het nu willen volgen of niet.


    Op dat eerste wou ik ook wijzen. Maar voor de rest vind ik het wel een leuk idee. Niet erg origineel, maar als je goed schrijft zou ik misschien wel eens een vd verhaal volgen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right