• http://www.youtube.com/watch?v=1Zj905QcRgw

    En dit allemaal door Justin, het moet je maar overkomen ..
    (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 15:21 ]


    Save me from myself.

    Wie is haar beste vriendin dan? -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Wie is haar beste vriendin dan? -.-

    niet beste vriendin, beste vriend (: Justin Bieber (:


    Save me from myself.

    Is dat door Justin?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    Is dat door Justin?

    Ja, Justin is er toch ook al in voorgekomen? En dan nog, ik bedoel, als Justin niet beroemd was, zou ook niemand al gehoord hebben van Christian of Caitlin Beadles, snap je?


    Save me from myself.

    Zachary schreef:
    (...)
    Ja, Justin is er toch ook al in voorgekomen? En dan nog, ik bedoel, als Justin niet beroemd was, zou ook niemand al gehoord hebben van Christian of Caitlin Beadles, snap je?


    Christian Beadles? Watthe doet hij eigenlijk? Is hij alleen beroemd om Justin of wat?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Christian Beadles? Watthe doet hij eigenlijk? Is hij alleen beroemd om Justin of wat?


    Natuurlijk, hij is beroemd omdat hij het broertje is van Justins ex (:


    Save me from myself.

    Christian Beadles is echt de grappigste 14-jarige ever, en Caitlin is dus beroemd als 'de ex van'. Maar een gastrol in Victorious.. I wouldn't mind! ghehe. xd


    It's time to be happy again.

    Whaha, die aflevering heb ik gister nog op tv gezien ;D


    We all die one day, don't fear living.

    Feather schreef:
    Whaha, die aflevering heb ik gister nog op tv gezien ;D

    ik vandaag, ik had hem ook al eerder gezien maar toen herkende ik haar gewoon niet xd


    Save me from myself.

    omg. deze aflevering ken ik al heeel lang, maar ik herken haar nu pas -.-


    -

    Zachary schreef:
    (...)

    Natuurlijk, hij is beroemd omdat hij het broertje is van Justins ex (:


    Daarom krijgt ze een gastrol? Heeft ze wel talent?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hahaha drama.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Christian en Caitlin zijn broer en zus, en ze zijn beroemd door Justin, maar Christian ook door zijn filmpjes (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Feather schreef:
    Whaha, die aflevering heb ik gister nog op tv gezien ;D


    Smile and live.

    Laime schreef:
    Christian en Caitlin zijn broer en zus, en ze zijn beroemd door Justin, maar Christian ook door zijn filmpjes (;


    die filmpjes zijn zo geniaal (:


    Save me from myself.