• Copyright © AlwaysKlaine

Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.

Wil je ook mee doen klik dan Hier

Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon

Rules;

*Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.

De opoffering;

Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.

Soort Vampieren;

Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.

Ontsnappen;

Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

Omkoping;

Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

De keuken;

Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

'Ik kom er nog wel achter' zeg ik, en lach kil. 'Ik kom overal achter' fluister ik in zijn oor. Ik loop naar de hoek van de kamer, en steek weer een sigaret op. Nog steeds kijk ik hem kil en dreigend aan.

El Diablo.

[Ik ben even eten]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Levi Runner

Verstikt word ik wakker.
    Ik hoest luid en trek aan mijn ketting.
    'G-een l-ucht' piep ik en ga recht op zitten.
    ik trek weer aan mijn ketting en doe mijn hoofd tussen mijn benen.
    Krijg je ervan als je een ketting omdoet die niet af kan.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Sarah Amy Roberts
    Ik was verbaast dat hij zo kortaf reageerde.
    'sorry als ik onaardig deed maar we moeten nu echt weg' piep ik. 'hier is het ook niet veilig'
    Ik voel tranen omhoog komen, ook door het feit dat hij kortaf deed, maar ook door angst.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Arrow

Ik word een beetje bang van Chayenne als ze me zo kil en dreigend aankijkt.
    Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en voel de foto tussen mijn vingers, even snel laat ik mijn blik naar Chayenne gaan en kijk dan weer weg en haal mijn hand uit mijn zak. "Ik ben Arrow." Zeg ik snel tegen de jongen die Joshua heet en het meisje.

Ich liebe dich 27.12.23

(ik heb geen idee waar iedereen is xD ik weet niet eens waar Levi is xD)

[@AlienQueen, ik kan Nicole anders wel naar hem toe laten gaan?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Chayenne

Ik kijk nog killer naar Arrow, kan goed met mijn ogen. Hij had wat te verbergen, in die zak. Ik zou erachter komen wat, wat hij ook doet. Hij kan niet voor eeuwig wakker blijven, dus als hij slaapt pak ik het.

El Diablo.

(Dat kan, op zich heeft hij gewoon geen hulp nodig. ik weet gewoon niet waar iedereen is :P)

Daniël.
    Een luid gehoest kwam uit een van de deuren in de gang, wat maakte dat ik voorzichtig de deur open deed. Een jongen wiens hoofd verstopt zat in zijn benen, zat midden in de kamer. Weer zo'n lege kamer. "Hoi. Ken jij ene Avian, of Dante. Het kan ook een James zijn, misschien..." Onhandig krabte ik op mijn achterhoofd. Avian, Dante en James waren mijn kamergenoten uit het studentenhuis waar ik in leefde. Als deze jongen hun zou kennen, wist hij misschien meer van deze grap af. Een grap die ik onderhand steeds minder grappig vond worden.

[Ik maakte dat stukje blauw ter waarschuwing dat ik naar een andere personage toeloop.]

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:59 ]

Arrow

Als ik weer naar Chayenne kijk zie ik dat ze nog killer dan net keek.
    Ik zie aan haar dat ze ergens aan denkt.
    "I-ik ben zo terug." Zeg ik en snel de kamer uit richting de kamer waar we net vandaan kwamen en loop naar binnen.
    Snel kijk ik achter me of niemand me volgt en pak de foto uit mijn zak waarna ik hem onder de kast schuif.

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

Ik keek kort om de hoek waar Arrow net door ging, en zie dat hij iets onder de kast schuift. Ik loop weer terug naar de hoek, en grijns. Even kijken wat het is.

El Diablo.

Nicole Joy Eastwood
    Ik werp nog even een blik in de spiegel en ga met mijn hand door mijn lange blonde haar om het een beetje warrig te maken.
    Ik luister bij de trap nog even goed of er niemand in de hal staat en loop de dan snel de trap af.
    Als ik beneden ben glip ik ongezien één van de kamers binnen. In de kamer die ik binnenloop zijn twee jongens. De ene staat en de andere zit met zijn hoofd tussen zijn benen. Ik schraap zachtjes mijn keel. 'Weet een van jullie misschien waar we zijn?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Levi Runner

"Hoi. Ken jij ene Avian, of Dante. Het kan ook een James zijn, misschien..." Ik keek op, 'N.nee' hoest ik.
    Ik trek weer even aan mijn ketting en sta wankelend op.
    'weet een van jullie misschien waar we zijn?' vraagt een meisje.
    'N.nee' kuchte ik weer, als ik het niet benauwd had zou ik gaan lachen waarschijnlijk

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:04 ]

Arrow

Ook geen last meer van.
    Ik loop terug naar de kamer en kijk naar iedereen, Chayenne kijkt anders dan net.
    Ik negeer het en schrik van een muis die aan mijn voeten voorbij rent.
    "O alsjeblieft!" Zeg ik en zucht een keer van angst.
    "W-we moeten hier weg oké." Zeg ik en hoor gekraak van boven ons hoofd komen.

Ich liebe dich 27.12.23