• Copyright © AlwaysKlaine

Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.

Wil je ook mee doen klik dan Hier

Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon

Rules;

*Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.

De opoffering;

Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.

Soort Vampieren;

Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.

Ontsnappen;

Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

Omkoping;

Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

De keuken;

Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arrow

"Jouw probleem, en je ziet toch dat de deur dicht was." Bijt Chayenne me toe.
    Ik schrok er even van.
    "S-Sorry." Zeg ik en kijk naar beneden.
    Ik sla mijn armen weer om mijn benen en leg mijn hoofd erop.

Ich liebe dich 27.12.23

[... xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[Trouwens hoe laat is het in de rpg?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gabumon schreef:
    [Trouwens hoe laat is het in de rpg?]

[Rond middernacht.]

Ich liebe dich 27.12.23

[mijn topics]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Arrow

Ik kom langzaam overeind en kijk, met veel angst, in een aantal kasten.
    De meeste zijn gevuld met stof en spinnenragen. Ineens kom ik aan bij een foto met 5 mensen, er staat iets op maar het is onleesbaar.
    Ze zien er vreemd uit, bleek. En het lijkt of ze slaap tekort komen.
    Er staan drie meiden en twee jongens op. Heel veel licht is er niet geweest bij het maken van de foto, maar toch zie je het wel.
    Ik vouw de foto op en stop hem, na eerst even richting Chayenne te hebben gekeken of ze keek, in mijn broekzak en sluit de kastdeur.

Ich liebe dich 27.12.23

Sofie Bennet

Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn vest. Ik liep over straat. Ik wou niet in huis blijven, ik wou lopen. Om dit tijdstip? Dat was de vraag wat de meeste in het gebouw vroegen. Ik zei ja en dat er niks mis kon gaan, toch? Er gebeurde hier nooit wat. Ik woonde niet meer thuis en dat was heerlijk. Alleen de mensen werden soms nog wel eens nieuwsgierig. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep verder. Ik hoorde voetstappen steeds dichterbij komen. Ik draaide mijzelf om en keek in de ogen van iemand. Ik wist niet van wie, maar echt veel maakte het niet uit. De persoon leek niet geschrokt en glimlachte alleen naar mij. Ik kreeg een fikse dreun tegen mijn hoofd en gelijk werd alles zwart.

Joshua Adams

'Het is uit,' zei ze. Ik keek haar aan en wist niet wat ik hoorde. Nou eigenlijk wel. Ergens zag ik het aankomen dat ze het uit ging maken. We hadden zo vaal ruzie en ze werd steeds afstandelijker, maar dat maakte de pijn niet minder. Ik keek haar aan en zei verder niets. Ik draaide mij zelf om en liep weg uit haar huis. Ze riep me nog na, maar ik negeerde haar en liep verder. Ik liep door haar straat heen en ik hoorde voetstappen achter me, kwam ze nou werkelijk achter mij aan? Ik begon te rennen, net zoals de voetstappen. Ik de hoek om en moest eventjes op adem komen. Dan kwam ze maar bij me. Ik kon het rennen niet lang vol houden. De voetstappen stopte vlak naast me. 'Maak het nou niet moeilijker voor me,' zei ik. Ik ging recht op staan en wou haar aankijken, maar ze was het niet. De persoon drukte een doek voor me mond en neus. Het was vochtig. Ik stribbelde tegen, maar zonder succes. Het werd langzaam steeds zwarter voor mijn ogen. Ik viel weg.

[Nog één vraag; Waar in het huis worden ze wakker?]

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:04 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Waar kan ik inspringen?]

Amanuensis schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ze worden in een kamer gelegd. En daar ontwaken ze. Sommige liggen verspreid en sommige bij elkaar.
    In ieder geval is waar iedereen heen gebracht word en wakker word op de begane grond.]

Ich liebe dich 27.12.23

[Nou je kunt eerst beginnen met de ontvoering, zo begint iedereen ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Arrow

Ik hoorde luid gestommel van de gang komen en ik loop zachtjes naar de deur die ik open en naar de gang kijk.
    Twee personen werden naar binnen getild en ik een kamer gelegd. Ik kon niet goed zien wie of wat de personen binnenbracht want ze waren zo weer weg.
    Ik wilde er wel heen, maar straks word ik wél gesnapt.

Ich liebe dich 27.12.23

[back]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

annemellark schreef:
    [back]

[Welcome back.]

Ich liebe dich 27.12.23

[waar kan ik weer verder?]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”