• Copyright © AlwaysKlaine

Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.

Wil je ook mee doen klik dan Hier

Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon

Rules;

*Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.

De opoffering;

Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.

Soort Vampieren;

Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.

Ontsnappen;

Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

Omkoping;

Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

De keuken;

Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Sarah Amy Hall
    'i-ik ben Arrow' zegt hij. Dan slaakt hij een kreetje om een harnas.
    'wat ben jij toch ook een watje' grinnik ik. Ik trek hem mee naar de deur, hij loopt te sloom. 'Ik ben trouwens Sarah'
    Dan rent hij oppeens weg. Ik kijk hem verbaast na. Toch loop ik verder naar de deur, ik wil hier weg.
    Als ik de deur open wil maken lukt dat niet, hoe hard ik er ook aan trek. Hij zit op slot.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:54 ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Had aangepast hij was weggerend xD Terug naar waar hij wakker werd.]

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

Een jongen botst bijna tegen me op, "Sorry sorry." zegt hij. 'Geeft niet.' zucht ik. Ik klop mijn jurkje af, en kijk hem aan. 'Ik ben Chayenne.' stel ik mezelf voor. 'Enig idee waar we zijn?' zucht ik weer.

El Diablo.

Arrow

"Geeft niet. Ik ben Chayenne. Enig idee waar we zijn?" Zucht het meisje dat Chayenne heet.
    Ik schud hevig mijn hoofd.
    "In een heel, heel, heeeeeel eng griezel huis met allemaal rare beelden en geluiden." Zeg ik dan en kijk achter me als ik een piepend geluid hoor maar niks zie.
    "Niet leuk!" Roep ik bang en verschuil me achter Chayenne.

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

Ik rol met mijn ogen als hij angstig achter me gaat staan. 'Wat jullie willen, i'm outta here.' mompel ik en loop weg. Ik trek aan de deur wat waarschijnlijk de voordeur is, maar hij gaat niet open. Kreunend ga ik tegen de deur zitten, en staar kil voor me uit. 'Die football wedstrijd kan ik wel vergeten, en ik ben de captain van de cheerleaders, dus erg belangrijk daar.' grom ik.

El Diablo.

-

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 15:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

Ik loop terug naar de kamer waar de angsthaas zit, en verveeld en geërgerd kijk ik rond. 'Leuke grap hoor.' mompel ik, en plof neer. Dit is echt niet leuk.

El Diablo.

[Hmmm, Arrow zit bij de vampieren, hij staat inde deuropening xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[Oow xd]

El Diablo.

[Maar ik krijg geen reactie xD]

[Ik verander wel.]

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 15:14 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arrow

"Wat jullie willen, i'm outta here." En Chayenne loopt weg en ik blijf achter, maar na twee paar ogen te hebben gezien schreeuw ik het weer uit.
    Niet veel later komt Chayenne ook terug, maar ik hoor niet wat ze zegt en ik ga zitten en trek mijn knieën op en ga zo zitten dat ik niets zie.
    "Ik wil weg. ik wil weg." Zeg ik terwijl ik heen en weer wieg.

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

Grommend kijk ik naar Arrow, en loop stilletjes naar hem toe. Ik leg een hand op zijn schouder en breng mijn mond naar zijn oor. 'Door je als een pussy te gedragen kom je ook niet verder.' zeg ik kil, en loop weer terug. Ik steek een sigaret op, en kijk verveeld om me heen.

El Diablo.

Arrow

Ik verschiet als ik ineens een hand op mijn schouder voel.
    "Door je als een pussy te gedragen kom je ook niet verder." Hoor ik Chayenne in mijn oor zeggen en al snel loopt ze weer weg.
    "Vind dan een weg om eruit te komen." Zeg ik en kijk haar richting op.
    Ik zie een oranje puntje steeds oplichten. "Roken is slecht." Zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

"Vind dan een weg om eruit te komen. Roken is slecht." zegt hij. Ik kijk geïrriteerd zijn kant op. 'Jouw probleem, en je ziet toch dat de deur dicht was.' bijt ik hem toe.

El Diablo.

[Mijn topics, ik zal zo stukkiejs schrijven.. Iemand die betrokken wilt raken bij de ontvoering van Sofie en Joshua?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you