• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik open mijn ogen en schiet meteen overeind en kijk om me heen.
    Het is donker, eng, rare maar angstaanjagende geluiden zijn hoorbaar.
    Rillingen trekken over mijn rug en ik voel dat ik wil gaan schreeuwen maar hou me in.
    "Dis is niet echt, dit is niet echt." Praat ik mezelf aan en kijk weer om me heen. Ik sta langzaam op en loop daar de enigste deur die open staat en loop erdoor naar buiten. Ik zie een contour van een meisje.
    "Hallo?" Vraag ik en blijf de richting uitkijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander Jay Ramirez

    'Oh, dus je vind me knap?' zeg ik met een wenkbrauw wiebel. 'Trouwens, thanks hé, dat je me spaart,' zeg ik nog en zucht. Dan hoor ik een vaas en draai me om, 'Had je gekeken naar dat kind? Die in de kelder lag?' vraag ik dan aan haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sarah Amy Hall
    Ik sta naar de vaas op de grond te kijken als ik iemand 'Hallo?' hoor zeggen. Ik schrik zo erg dat ik achterover val. Als ik goed kijk zie ik een jongen staan. 'stil zijn!' fluister ik boos. Ik wijs met mijn vinger naar de deur waar de geluiden vandaan komen om aan te geven dat daar mensen zijn.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:32 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Stil zijn!" Fluistert het meisje boos als ze omvalt. "Sorry." Piep ik.
    Ik volg haar vinger en kijk naar een gesloten deur waar geluid achter vandaan komt.
    "Misschien kunnen zij ons helpen." Zeg ik en loop naar de deur en leg mijn hand op de deurklink.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat moet ik doen met chay]


    El Diablo.

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    "Hm...ik mag niet liegen," zeg ik mompelend.
    Ik draai me ook om en probeer de gebroken vaas te zien.
    "Welk kind?" vraag ik uiteindelijk.
    Ik trek een wenkbrauw op en haal dan nonchalant mijn schouders op, met die beweging draai ik me om en ga verder met de onzin die ik aan het doen was.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:36 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Eerst nog een beginnetje maken dat ze ontvoert word? Dat is handig en dan dat ze wakker word in een vreemd huis.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Hall
    Ik schrik me dood als hij naar de deur loopt en op het punt staat de deur open te maken. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het gevoel dat daar de mensen zitten die ons hadden meegenomen. Snel krabbel ik overeind en ren naar de jongen toe. 'niet doen' fluister ik. Je hoort de angst in mijn stem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Niet doen." Fluistert het meisje met angst in de stem.
    "M-maar, ik wil hier w-weg." Stamel ik met trillende stem.
    Ik haal mijn hand van de deurklink en kijk het meisje bang aan.
    "D-dit is g-geen leuke grap." Zeg ik en voel tranen branden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Hall
    'm-maar, ik wil hier w-weg' stameld de jongen. Gelukkig haalt hij zijn hand van de deurklink, ik slaak een zucht van opluchting. 'd-dit is g-geen leuke grap'
    'als je die deur openmaakt, kom je nooit meer terug!' fluister ik weer.
    Ik loop langs hem in een richting wat mij de meest logische uitgang lijkt.
    'kom!' fluister ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Doei!' roep ik nog naar mijn vrienden, en loop dan snel verder. Nou ja, wat je snel noemt op stileto hakken. Ik kwam net van club Star Rose, een van de bekendste clubs van de wereld. En het was nu al 3 uur s'nachts, en dan zijn de straten niet echt veilig als je alleen bent en een meisje. Snel loop ik verder, maar stop als ik voetstappen hoor. Ik draai me om, en zie niemand. Maar omdat ik het niet vertrouw loop ik nog sneller, weer hoor ik het en loop snel verder. Als ik het echt dichtbij hoor zet ik het op rennen. Heel lang duurt dat niet, want dan word ik meegesleurd. Geen idee waar naartoe..

    Ik word kreunend wakker, en kijk om me heen. Ik lig in een kamer, en zie een paar anderen. Ik sta op, en kijk nog wat rond. 'Waar ben ik.' vraag ik zuchtend. Ik meen het, ik heb geen tijd voor grapjes..


    El Diablo.

    [ Whoops, moet gaan en ik zie dat ik nu al iets heb gemist, ach ja ik ga nu naar buiten met een vriendin ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ga naar de kapper]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Als je die deur openmaakt, kom je nooit meer terug!" Fluistert het meisje en loopt langs me heen. "Kom!" Fluistert ze.
    Ik loop om me heen kijkend achter haar aan.
    "I-Ik ben Arrow." Zeg ik zacht en slaak een kreetje als ik een harnas met bijl naast me zie verschijnen.
    "Ik ga terug!" Roep ik uit en ren terug naar de kamer waar ik net uit kwam.
    Weer slaak ik een kreetje, maar nu omdat ik bijna tegen iemand op bots.
    "Sorry sorry." Zeg ik rillend van angst.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Arrow ging terug naar de kamer wat Chay nu is ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.