• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ze rende naar de deur toe. Zo gauw als ik kon trok ik aan haar arm terug. 'Ben je gek?' vroeg ik aan haar. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'We zijn niet in één of ander film.' Ik liep naar de deur toe en bekeek het. 'Bovendien, je moet trekken wil je de deur open krijgen,' zei ik en ik wees naar de scharnieren. 'Waarom nemen we niet de deur die de rest zo net ook nam?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik rol met mijn ogen, ´pussy´ mompel ik. Ik strijk met mijn handen langs de muur, als er een raam is trap ik die gewoon in.


    El Diablo.

    [Ik had me stukje veranderd ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Hoe heten jullie?' vraagt het meisje, 'Levi' zeg ik 'en mijn achternaam boeit niemand' zeg ik erachteraan 'met hoeveel mensen zijn we we wel niet hier?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sarah Amy Robberts
    Ik wordt teruggetrokken door het meisje. 'ben je gek?' vroeg ze, ze schudde met haar hood. 'we zijn niet in een of andere film, bovendien je moet trekken wil je de deur open krijgen, waarom nemen we niet de deur die de rest ook nam?'
    'dat zou wel leuk zijn, dan weet je dat het goedkomt' grinnik ik. Ik hou gelijk op als ik besef dat dit niet het moment is om grapjes te maken.
    'welke deur bedoel je? Dit is de enige uitgang' zeg ik. 'denk ik' mompel ik erachteraan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Daniël.
    "Daniël. Maar noem me maar Dan." Zei ik tenslotte. "En hoe heet jij?"

    [Ik zag het]

    Joshua Adams

    Ik keek even naar mijn arm doe Arrow was had gepakt. Hij klonk angstig en hij pakte mijn arm steviger vast. Ik keek hem aan en probeerde mijn arm beetje los te maken. Het voelde niet fijn hoe hij het vast had gepakt. 'Wie zegt dat?' vroeg ik. Ik keek even naar de twee meisjes die met de deur bezig waren. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek Arrow weer aan. 'We komen wel weg,' zei ik met een glimlachje. Ik wist het alleen niet zeker.


    Sofie Bennet

    'Ligt eraan welke personen wij zijn. Zijn wij niet de hoofdpersonen dan gaan wij er als nog gaan.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Welke deur bedoel je? Dit is de enige uitgang,' zei ze. Ik lachte zachtjes en wees naar een andere uitgang waar ik de andere doorheen zag gaan. 'Wat dacht je van die daar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nicole Joy Eastwood
    'Levi, en mijn achternaam boeit niemand,' zegt een van de jongens.
    Ik moet me inhouden om niet met mijn ogen te gaan rollen. Mensen kunnen soms zo lastig doen. Hopelijk komt een van de andere zo ook naar beneden.
    'Daniël. Maar noem me maar Dan,' zegt de andere jongen. 'En hoe heet jij?'
    'Nicole,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Maar de meeste mensen noemen me gewoon Nic,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [iemand zin om naar Chay te gaan?]


    El Diablo.

    Arrow

    "Wie zegt dat? We komen wel weg." Zegt Joshua met een glimlachje. Maar ik zag twijfel.
    "Hoop je, hoop maar dat we wegkomen." Zeg ik en sta te trillen op mijn benen.
    Ik kijk Joshua aan. "Mooie ogen..." Zeg ik zacht. Ik schrok op. "Ik bedoel, dat moet je beloven." Zeg ik snel. "Dat we hier uitkomen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daniël.
    "Ha, dan hebben we wat gemeen, Nic." Viel me op. Het was geen vrolijke situatie, dus besloot ik hem maar vrolijk te maken. Waar ik niet helemaal in slaagde, geloof ik. "En geen van jullie weet waarom we hier zijn?" Vroeg ik, met een schrijntje hoop in mijn stem. Er moest toch wel iemand zijn die wist wat we hier deden. Toch? Het was niet dat ik het niet leuk vond, het was best spannend. Iets wat je in boeken of films zou zien. Vreemde mensen die opeens samen in een huis wakker worden, de geur van bloed en lijken die door het huis walmt. Dat zou een boek zijn dat ik zou kopen. Maar goed.

    Sarah Amy Hall
    Ik slikte even van haar opmerking, hopelijk zijn wij hoofdpersonen. 'wat dacht je van die daar?' ze wees naar een deur in de verte. Ik liep gelijk naar de deur toe, ondertussen was ik aan het duimen, best kinderachtig, maar het hielp tegen de angst.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    Ik keek hem vragend aan. Ik hoorde wat hij zei over mijn ogen, maar hij zei gauw dat hij bedoelde dat ik met moest beloven. Ik beet op mijn lip en wist eventjes niet wat ik moest zeggen. Ik zag hem trillen op zijn benen. 'Ik beloof het,' zei ik zachtjes. Ik wist het alleen nog niet zeker, maar kijk hem. Hij zat vol met angst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sofie Bennet

    Ze liep naar de deur toe en ik zag haar wat doen met haar duimen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep achter haar aan. Ik keek even naar de twee jongens. Ze waren allebei ongelofelijk dun. Dat zag je ook niet vaak. Ik bleef bij de deur staan en keek naar Sarah. 'Na jou,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nicole Joy Eastwood
    'Ha, dan hebben we wat gemeen, Nic,' zegt Daniël. 'En geen van jullie weet waarom we hier zijn?' er klinkt een beetje hoop in zijn stem
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nope, ik heb echt geen idee waarom we hier zijn. Misschien is het een of andere grap van een tv-show,' zeg ik schouderophalend.
    'Maar wat hebben we gemeen dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered