• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Jij zoekt de keuken ook, en ze komt vast van zelf wel achter ons aan'
    een grote dikke spin hangt voor mijn gezicht. Ik glimlach naar de spin.
    'Bang voor spinnen?' lach ik kinderachtig naar haar


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Ik zoek niet naar de keuken, maar naar aspirientjes,' zei ik en ging weer achter hem aan. 'Bang voor spinnen?' vroeg hij lachend. Ik keek hem aan en zag dat er een spin voor hem hing. 'Waar zie jij mij voor aan?' vroeg ik lachend. Ik blies tegen de spin aan waardoor die in Levi's gezicht kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Als er aspirientjes in de keuken zijn dan wel'

    'Waar zie jij mij voor aan? vroeg ze lachend, de spin land in mijn gezicht.
    'Voor een meisje, meisje' ik vis de spin van mijn gezicht een houd hem voor haar neus.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:14 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik lachte naar de spin en keek Levi aan. 'En vanwaar zie jij mij voor dat aan?' vroeg ik beledigd. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek een beetje scheel naar de spin voor mijn neus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    Ik lach omdat ze scheel kijkt.
    'Nou je lijkt mij eerst een meisje dan een jongen,'plaag ik
    'en anders ga ik je toch gewoon Jongetje noemen' Ik zet de spin weer op de muur.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:19 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik las dus te snel, ik las meisjes meisje xd]

    Sofie Bennet

    'Hou het maar op meisje,' zei ik lachend en keek toe hoe hij de spin weer op de muur zette. Ik keek weer even naar zijn halsband. 'Heb je daar nou nooit last van?' vroeg ik terwijl ik er speels aan trok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Oké. Nog een vraag dan. Wat doen wij hier allemaal dan?" Ik kijk haar aan.
    Onbewust ga ik nog iets dichter tegen Joshua aanzitten.
    "Want, dat slaat toch nergens op?"
    Ik bijt even op mijn lip, zo heb ik nog nooit echt gepraat tegen iemand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Lol faal)

    Levi Runner

    'Heb je daar nou nooit last van?' vraagt ze terwijl ze aan mijn ketting trok.
    'Soms, als ik te hard train, of me inspan, of stress, of bang ben, of mijn nek aanspan. vanalles en nogwat wel'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik zag Arrow gewoon dichter tegen mij aan komen zitten. Hij vroeg wat aan het meisje. 'Arrow,' zei ik zachtjes en ik keek eventjes naar de ruimte tussen ons in. 'Je ehm.. Heb je het wel door?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sofie Bennet

    'Dus als ik eraan trek ook?' vroeg ik met een lachje en trok er nog een keertje aan. 'Misschien kan je het doorknippen?' vroeg ik nu serieus. Echt ik wist wel, als ik het idee krijg om een honden halsband om te doen, dan denk ik wel weer even aan Levi en dan weet ik dat ik het niet moet doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'nee met trekken niet zo, ik trek er de hele tijd aan' ik stak mijn tong naar haar uit

    'Ik heb het geprobeerd met olie, met een metaaltang, mijn vader wou het met zo'n bank zaag maar dat was te gevaarlijk. en ook met zo'n las vuur ding.' Ik stopte voor een trap en keek er een beetje raar naar, ik probeerde de eerste trede.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:31 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Arrow." Hoorde ik Joshua zacht zeggen ik kijk hem aan.
    "Je ehm.. Heb je het wel door?" Eerst snapte ik niet wat hij bedoelde tot ik zijn blik volgde. Ik zat wel erg dicht op hem.
    "Eh... N-nee, j-ja. S-sorry." Ik schoof meteen een meter van hem vandaan.
    Ik voelde mijn wangen gloeien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Toen hij zei dat hij van trekken niet zo last had trok ik er nog een keer speels aan. Ik volgde hem weer en luisterde naar de rest van zijn verhaal. 'Doorknippen is dus geen optie?' vroeg ik met een klein lachje. Ik keek ondertussen een beetje naar het halsband toen hij de eerste trede probeerde van een trap. 'Hoe moet hij open? Zoals een gewone riem?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    ik lachte 'Hij kan niet open, hij kan niet los. Het is zoiets als een stik riem ding'
    (http://94.143.208.169/images/62/6293823024.jpg)
    'Volgens mij is de trap veilig' ik liep wat verder op de krakende trap

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Linn die draag je op school ook altijd whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.