• Copyright © AlwaysKlaine

Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.

Wil je ook mee doen klik dan Hier

Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon

Rules;

*Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.

De opoffering;

Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.

Soort Vampieren;

Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.

Ontsnappen;

Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

Omkoping;

Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

De keuken;

Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Chayenne

'Doe maar alsof je niks weet' grom ik, en ga weer zitten. 'ik weet toch wel beter' bijt ik haar toe. Ik kijk naar mijn nagels, en pulk aan de randjes.

El Diablo.

Levi Runner

'Gewoon omdoen en na het trainen hem er niet meer afkrijgen' ik lach weer, ' mijn nek is te gespierd om hem nog af te krijgen' het ene meisje loopt naar de deur. 'Ga je ook mee zoeken naar een keuken?'

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Arrow

"De tweede? Dus zij is niet hetzelfde meisje als die je net zag?" Vraagt Joshua zachtjes aan me. Ik schud hevig mijn hoofd. "Die was blond."
    "D..dat meisje waar ik blijkbaar op lijk is dan volgens mij mijn overgrootmoeder, met haar vrienden." Zegt het meisje stotterend en ik zie haar neerzakken. "Ze leek opvallend veel op mij." Zegt het meisje door.
    "M-maar, dat blonde meisje dan?" Vraag ik door.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:36 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Sofie Bennet

Ik lachte zachtjes om zijn actie. 'Ga je ook mee zoeken naar een keuken?' vroeg hij. Ik knikte eventjes en keek toen naar Sarah. 'Tenminste, als drama queen daaro geen problemen ermee heeft,' zei ik met een klein glimlachje.

Joshua Adams

Ik luisterde naar wat Arrow zei, en het meisje. Ik snapte er hier helemaal niks meer van.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Eigenlijk versprak Lize zich; Ze leek opvallend veel op mij.]

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Sarah
    'ik ben geen drama queen, als jij ooit ergens dood loopt te bloeden, verwacht dan geen hulp van mij' bijt ik haar boos toe.
    Het komt niet vaak voor dat ik boos ben, maar ze gedraagt zich echt als een bitch.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Lize Alexandra Valentina McCathy
    "Dat blonde meisje die jullie hier zagen, dat is familie van mijn overgrootmoeder haar vriendin," zeg ik.
    Ik hoop dat het logisch lijkt en dat ze niet verder vragen, want dat gaat me zo erg irriteren.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

AlwaysKlaine schreef:
    [Eigenlijk versprak Lize zich; Ze leek opvallend veel op mij.]

[Ghehehe, ontdek ik net pas. Sorry, mensen, ik moest snel typen en dan maak ik weleens foutjes. Ik pas het even aan.]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Chayenne

'Vast' mompel ik, en kijk haar geërgerd aan. Waarom durft ze niet gewoon de waarheid te vertellen, zijn het echt allemaal pussy's? 'En hoe zit het met het andere meisje, en de 2 jongens?' vraag ik nu.

El Diablo.

Sofie Bennet

'Het was maar een schrammetje!' riep ik geïrriteerd. 'Je gaat daar echt niet dood aan,' mompelde ik en deed mijn handen in mijn zakken.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Levi Runner

ik schud glimlachend mijn hoofd, kibbelende meisjes wat schattig.
    'Hoe heten jullie eigenlijk?' vroeg ik in de hoop dat ze ophielden

Arrow

"Dat blonde meisje die jullie hier zagen, dat is familie van mijn overgrootmoeder haar vriendin." Ik keek haar ongeloofwaardig aan.
    "Ik geloof het niet." Zeg ik zacht tegen Joshua. "Het klinkt niet logisch." Zeg ik nog zachter.
    Ik kruip ongemerkt iets dichter naar Joshua toe. "Hoe oud ben je dan?" Vraag ik met mijn blik naar het meisje kijkend. Ik hoorde net dat Chayenne ook een vraag stelde.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:45 ]

Ich liebe dich 27.12.23

(someteen doden herdenking :X)

Sofie Bennet

Ik keek naar de jongen. 'Mijn naam?' vroeg ik aan hem. 'Als we hier weg zijn, zal jij mij waarschijnlijk toch nooit zien. Dus wat heb je aan mijn naam?' vroeg ik en ik liep naar de deur toe. 'Zullen er aspirientjes zijn?' vroeg ik er gauw achteraan.

Sarah
    'het was geen schram!' zeg ik, nog steeds klinkt mijn stem boos.
    'hoe heten jullie eigenlijk' vraagt de jongen.
    Mijn stem wordt weer heel vriendelijk. 'ik heet Sarah maar je mag ook Saar ofzo zeggen'
    Saar was ondertussen meer mijn naam geworden, al mijn vrienden en famillie noemden me zo. Bij de gedachte aan famillie en vrienden kromp ik in elkaar.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”