• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als ik zo niet meer reageer dan ben ik aan het herdenken. ;) Ik kom daarna gewoon weer.]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek een beetje naar Arrow. Was hij nou dichterbij komen zitten? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik verbeelde het mij vast. Hij klonk wantrouwig. 'Ik weet het ook niet,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Maar zou zij weten wat wij hier doen? Ik bedoel, haar foto lag hier in dit huis, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Nou ik zeg liever een naam dan de hele tijd meisje' ik grinnik 'ik ben Levi, Sarah? mooie naam'
    'Zullen er aspirientjes zijn?' vroeg ze er snel achteraan. 'Ik denk het wel want dat is toch meestal zo? en anders zoeken we ook de badkamer'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:48 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    Ik richt me op het meisje en zucht.
    "Ik ben geen Einstein," zeg ik.
    Ik kijk dan naar de jongen en doe een hopeloze poging tot glimlachen.
    "Ik ben 18 jaar, mijn verjaardag is op 22 augustus," antwoord ik.
    Ja, ik zal voor altijd 18 lijken, dus waarom ook niet gelijk zeggen dat ik 18 ben? Technisch gezien lieg ik dus niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sofie Bennet

    'Wat weet jij dat nou,' beet ik haar toe. 'Je had je ogen zo wat dicht en stond te kokhalzen.' Ik zuchtte en keek eventjes naar de jongen die Levi heette. 'Ik heb je mij nog geen één keer meisje horen noemen. Dus dan is die naam ook niet belangrijk, kom we gaan op zoek naar aspirientjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik ben 18 jaar, mijn verjaardag is op 22 augustus." Ik keek haar met gesplete ogen aan.
    "Nog een vraag, wat doet doe foto van jouw 'overgrootmoeder' hier in dit huis?" Vraag ik en blijf haar aankijken. Toch voel ik nog en beetje de angst voor de reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Dan niet, maar ik blijf je wel lekker meisje noemen als ik de kans daar voor krijg' ik kijk haar een soort van kinderachtig aan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Chayenne

    'Ben je zeker niet, EInstein vertelde tenminste de waarheid' mompel ik. Ik speel met mijn zilveren ketting, en kijk haar aan. Wachtend op een beter antwoord.


    El Diablo.

    Sarah
    'weet je wat, laat ook maar' zeg ik boos en been de kamer uit. 'nog bedankt voor het verbinden' zeg ik tegen Levi.
    Ik zie Arrow in een kamer zitten en loop vrolijk naar hem toe, ik zie dat er een nieuw meisje staat. 'hooi' zeg ik vriendelijk en ga naast Arrow zitten. 'heeft een van jullie water?' vroeg ik aan iedereen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké, ik ga nu even off, ik ben er om tien over acht weer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Graag gedaan!' roep ik Sarah nog na 'And she's off' grinnik ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Van mij mag je,' zei ik geïrriteerd, al was dat niet zo bedoeld tegen hem en ik keek Sarah na. Ik zuchtte eventjes. 'En jij wou haar zeker achterna gaan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    "Ze had hem in haar zak gelaten, een paar dagen later bezocht ze deze plek, want hier had haar moeder zich opgehangen en die dag zou eigenlijk haar verjaardag moeten zijn, dus ging ze ernaar toe. haar moeder had zich daar opgehangen, want ze zat lange tijden in een eigen wereld, een sombere wereld en ze had deze plek uitgekozen, want hij was verlaten," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Levi Runner

    'En jij wou haar zeker achterna gaan?' vroeg ze aan mij.
    'Nee,'glimlach ik 'ik zoek de keuken en aspirientjes' Ik op en wat random deuren en kijk erin


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sarah Bennet

    'Niet?' vroeg ik aarzelend met een glimlachje. 'Ik dacht dat je juist met haar op zoek wou gaan naar de keuken.' Ik liep met hem mee en keek toe hoe hij verschillende deuren opende.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you