• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Is dat een honden halsband? vraagt het andere meisje lachend
    'Misschien wel misschien niet' antwoordde ik kinderachtig en ik stak mijn tong naar haar uit.
    Hell ja ik was weer in zo'n bui.
    Het ene meisje stak haar arm uit. Ik bekeek het schrammetje, scheurde een stukje van mijn t-shirt af en bond dat voorzichtig maar toch strak genoeg eromheen. 'ziezo'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:16 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Come on,' zei ik tegen hem. Ik ging dichter naar hem toe en keek het ding om zijn nek. Ondertussen verbond hij de arm van Sarah. 'Heb je mijn vest nog nodig?' vroeg ik aan haar, aangezien ze haar o zo dodelijke schram toch niet meer kon zien. 'Het is wel een halsband,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Ik voel dat hij mijn arm verbind. 'ziezo' zegt hij als hij klaar is.
    In het begin durf ik er niet naar te kijken, maar naar een paar seconden kijk ik toch naar mijn verbonden arm. Er is geen bloed meer te bekennen.
    'dankje' zeg ik met een voorzichtige glimlach. Langzaam laat ik mijn arm weer zakken, misschien zorgen onverwachte bewegingen ervoor dat de wond harder gaat bloeden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Dat zeg ik toch net! 3 meisjes en 2 jongens.' grom ik. Er is wat vreemds aan haar, en ik zou erachter komen wat. Ik ben geloof ik ook de enige die hier niet bang is, omdat dit gewoon een cliché spookhuis is.


    El Diablo.

    Levi Runner

    'Graag gedaan' glimlach ik naar haar (vage zin)
    'Het is wel een halsband,' zei het andere meisje tegen mij
    'Interessant he?' lach ik agenzien ze dichterbij was gaan staan.
    ik trek een keer aan mijn ketting, 'niet dat het ooit nog af kan'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik haalde mijn schouders op, nu pas merk ik dat er iemand de kamer binnen is komen wandelen.
    Als ik opkijk schrik ik me het lazeris. "Jij bent dat rechtse meisje!" Roep ik uit en grijp Joshua vast. "Dat is dat rechtse meisje." Herhaal ik in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    Ik onderbrak het gesprek tussen de jongen en het meisje die om de jongen zijn ketting aan het praten waren. (dit is pas een vage zin xd)
    'heeft een van jullie water?' vroeg ik, de smaak van braaksel zat nogsteeds in mijn mond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Zo Zo, hij zegt het ook al' zeg ik, en knik naar Arrow. Ik sta op, en ga tegenover het meisje staan. 'Praat je hier maar uit' grom ik.


    El Diablo.

    Sofie Bennet

    Sarah antwoordde niet. Kon me ook weinig schelen. Deze jongen was wat interessanter met zijn honden halsband. Ik keek toe hij er aan trok. 'Waarom deed je hem dan ook om?' vroeg ik lachend terwijl met mijn vingers erover heen ging. Bovendien piepte hij niet over een druppeltje bloed. 'heeft een van jullie water?' vroeg Sarah. 'Nee,' antwoordde ik, terwijl ik nog steeds naar de halsband keek. Serieus, hoe kwam hij erop?


    Joshua Adams

    Ik schrok op toen Arrow wat riep. Ik keek hem aan, hij greep mij vast en zei het nogmaals in mijn oor. 'Doe rustig,' zei ik zachtjes. 'Misschien is het gewoon een familie lid. Dan is het normaal dat ze op elkaar lijken,' zei ik met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    "Hoe zien die personen eruit?" vraag ik.
    Ik had haar nog steeds niet gewoon vermoord, wat een wonder. Nog een reden waarom ik die mensheid haat, ze zijn onuitstaanbare krengen.
    "Welk rechts meisje?" vraag ik dan nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:27 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Levi Runner

    'Waarom deed je hem dan ook om?' vroeg ze weer lachend, 'Een foutje' glimlach ik droog, maar het hele verhaal was ook gewoon droog. ze ging met haar vingers over mijn ketting. dat is het eerste meisje die dat ooit had gedaan.

    'heeft een van jullie water?' vraagt het ene meisje plots
    'Nope ik niet, ik wil wel gaan zoeken naar een keuken als die hier toevallig is want ik heb honger'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:28 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Dan is dat al de tweede." Zeg ik tegen Joshua. "Nee, dit zijn dezelfde personen.
    "Een meisje met blond haar, eentje met zwart haar en eentje roodbruin haar. En nog twee jongens waarvan een zwart haar." Zeg ik tegen het meisje. Ik wist het zeker. Zij is die van die foto.
    "Welk rechts meisje?" Vroeg het meisje.
    "Het bruinrood harige meisje op de fotohoo!" Roep ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    'nope ik niet' zegt de jongen. 'ik wil wel gaan zoeken naar een keuken als die hier is want ik heb honger'
    'ik zoek wel mee' zeg ik vrolijk en loop half huppelend naar de deur.
    Ik werp nog snel een boze blik naar het meisje. Ik stelde me niet aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sofie Bennet

    Ik lachte een beetje. 'Leg die foutje dan maar eens uit,' zei ik nadat hij op Sarah had geantwoord. Ik haalde mijn vingers van zijn halsband af. Was vast raar dat ik dat deed. Ik bedoel, ik ken hem niet eens. Ik keek naar Sarah die al naar de deur huppelde. Ze gingen toch niet nu al weg?

    Joshua Adams

    'De tweede?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik keek hem vragend aan. 'Dus zij is niet hetzelfde meisje als die je net zag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    "D..dat meisje waar ik blijkbaar op lijk is dan volgens mij mijn overgrootmoeder, met haar vrienden," zeg ik stotterend.
    Ik doe alsof ik bijna moet huilen en zak zelfs neer op de grond.
    "Ik lijk opvallend veel op haar," vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:42 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.