• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    Ik werd langzamer hand gek van het gegil. Zo kan ik toch niet nadenken? 'Kan het wat stiller!' roep ik geïrriteerd.


    El Diablo.

    Arrow

    "Sorry. Maar hoe zagen die mensen eruit?" Vraagt Joshua nogmaals als hij zijn arm om me heen weghaalt. Shit... Had niets gezegd.
    "Het waren twee jongens en drie meisjes van rond onze leeftijd. Alleen de foto zag er nogal oud uit. Hij was ook erg donker. Een van de meisjes had zwart haar, de andere bruinrood achtig, en het middelste meisje was blond. De ene jongen had zwart haar en de ander kan ik me niet herinneren." Zeg ik dan. "Ze hadden wel allemaal iets gemeen, ze zagen erg bleek en het leek of ze al in tijden niet geslapen hadden." Ik zie zo de foto weer voor me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Robberts
    'doe nou maar rustig, je gaat er niet dood aan' zei ze.
    Ondertussen stond ik steeds meer te wankelen. 'ik voel me niet goed' zei ik.
    Ik wilde haar vest aanpakken toen ik voelde dat ik zou gaan overgeven.
    Snel zocht ik naar een toilet, erg ver kwam ik niet, aan het einde van de gang kwam er braaksel uit mijn mond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'Raar,' zei ik nadat hij klaar was. Er gilde een meisje weer en het andere meisje, ik noem haar maar gewoon Chayenne. Kwam er later wel achter of ze echt zo heette, maar Chayenne zei of het wat stiller kon. Ik zuchtte eventjes en keek weer naar Arrow. 'Zullen zij hier wonen?' vroeg ik aan hem. 'Of gewoond, aangezien je zei dat de foto oud was.'


    Sofie Bennet

    Sarah rende weg met mijn vest. Ik rende erachter aan en mijn ogen werden groot toen ze gewoon stond over te geven in de gang. 'The fck!' riep ik naar haar. Ik was even mijn hoofdpijn vergeten, maar kom op. Wat was dit nou? 'Wat is er met jou aan de hand?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    Ik was alleen in de kamer,
    wel lekker rustig nu.
    En Stil..
    En donker...
    En Eng....
    ik kreeg een rilling over mijn rug


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Zullen zij hier wonen? Of gewoond, aangezien je zei dat de foto oud was." Vraagt Joshua dan.
    Ik haal mijn schouders op. "Het zou kunnen zijn dat ze hier gewoond hebben, maar hoe kan het dan dat dat ene meisje op dat middelste meisje lijkt?" Ik kijk hem aan. "En die onleesbare tekst op de foto." Ik sloot mijn ogen en kreeg de foto weer voor me. "Het lijken cijfers." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Robberts
    Ik laat me trillend op de grond zakken. 'the fuck' riep het meisje. 'wat is er met jou aan de hand?'
    'ik bloed! Dat zie je toch' schreeuw ik boos.
    Ik keek even naar de wond, maar hou gelijk mijn adem in en kijk gelijk weg als ik een druppel bloed eruit zie stromen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Joshua heeft Nicole nog nooit gezien]

    Joshua Adams

    'Welk meisje?' vroeg ik aan hem. Ik keek hem geïnteresseerd aan. 'Weet je nog welke cijfers?' Ik keek eventjes omlaag. Waarom waren wij hier? En waarom met zo veel?


    Sofie Bennet

    'Doe niet zo panisch en trek die vest aan. Dan zit het stof eroverheen en zie je het niet meer,' zei ik geïrriteerd. Ik keek even naar haar. Serieus, hoe kon zei films kijken waar mensen in afgemaakt worden als ze al over haar nek ging van een paar druppeltjes bloed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Welk meisje?" Vraagt Joshua. "Hiernaast in de kamer staat een meisje, met blond haar. Ze lijkt zo erg op dat meisje op die foto." Zeg ik met mijn ogen nog steeds gesloten.
    "Weet je nog welke cijfers?" Vraagt hij daarna.
    Ik probeer de foto dichterbij te halen. "Een, Nul... Verder is het wazig." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    'doe niet zo panisch en trek dat vest aan, dan zit het stof eroverheen en zie je het niet meer' zei ze, ik merkte aan haar toon dat ze geirriteerd was.
    'ik doe niet panisch' zeg ik boos. 'ik moet naar een dokter'
    Rustig sta ik op en loop een kamer binnen. 'wie is hier een dokter?' vraag ik terwijl ik om me heen kijk.

    [wie zijn er in de kamer? ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hij weet niet dat ze daar niet meer is. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wilt één van jullie Lize ontmoeten? Ghehehe :3 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ga naar de kamer waar Arrow, Cheyenne en Joshua zitten, gaat Arrow flippen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ze kan naar een kamer beneden gaan, daar zit Sarah met een paar druppels bloed, wat voor haar een bloedende arm is, een dokter te zoeken]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'Misschien was het één of andere familielid, waar ze blijkbaar veel op lijkt?' Ik keek Arrow aan toen hij de cijfers op noemde. Een één en een nul. Ik keek hem vragend aan. 'Misschien een datum? of een tijd?' Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee.


    Sofie Bennet

    'Ow jezus. Kom op!' riep ik terwijl ik achter haar aanliep. 'Ze heeft geen dokter nodig,' zei ik in de kamer. Ik keek naar Sarah. 'Het is maar een schram, je gaat er heus niet dood aan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you