• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Boy - AweSomee
    Boy - TheRumIsGone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Girl - Space
    Girl - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Girl - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Boy - HurtedHeart
    Boy - Mo0nlight.
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    Trouwens voor alle badboys in de gavangenis. Als je een broek met een laag kruis draagt betekend het voor jongens dat je in bent voor gay-seks. Dus weet waar je aan begint met Victor om je heen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voor engels moest ik een verhaal over Alcatraz schrijven, jammer, ik wou graag gevangene zijn haha.

    Mombasa schreef:
    (...)
    Daar komen criminele kindjes van ^^


    HAHAHA. Dat bedoel ik, laten we dat maar niet doen..

    Password schreef:
    (...)

    HAHAHA. Dat bedoel ik, laten we dat maar niet doen..


    Het zou zonde zijn van die kindjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mogen ze eigenlijk ook eigen bezitten hebben? Zoals foto's en dat soort dingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En hoe eten ze? In een zaal of in hun cel?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Trouwens voor alle badboys in de gavangenis. Als je een broek met een laag kruis draagt betekend het voor jongens dat je in bent voor gay-seks. Dus weet waar je aan begint met Victor om je heen :'D


    En als ik dat nou niet weet? Ik bedoel, dat Drew het niet weet. Dat wordt dan nog funny. ;D

    mag ik een mannelijke cipier reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    xHeavenlyx schreef:
    Mogen ze eigenlijk ook eigen bezitten hebben? Zoals foto's en dat soort dingen.


    Geen schoenen met veters, riemen of sieraden. Verder mogen ze wel foto's hebben, want je kan jezelf daar niet mee om zeep helpen. (A)

    Password schreef:
    (...)

    En als ik dat nou niet weet? Ik bedoel, dat Drew het niet weet. Dat wordt dan nog funny. ;D


    Dan zal het een leuke dag voor Victor worden :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    En hoe eten ze? In een zaal of in hun cel?


    Hmm, dat weet ik niet. Eerst had ik bedacht; Ze eten alleen in hun cel, maar ik denk dat gezamenlijk wel leuker is.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Dan zal het een leuke dag voor Victor worden :'D


    Victor toch, viespeuk! XD

    TheRumIsGone schreef:
    mag ik een mannelijke cipier reserveren?


    Je staat erbij!

    Password schreef:
    (...)

    Victor toch, viespeuk! XD

    Tut, tut, tut wacht maar totdat je hem ontmoet. Victor zal zijn vingertjes niet van lieve Drew af kunnen houden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    (...)

    Hmm, dat weet ik niet. Eerst had ik bedacht; Ze eten alleen in hun cel, maar ik denk dat gezamenlijk wel leuker is.

    Dan gaan ze vechten om eten, of nog beter: met eten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."