• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    "Ik was net bij Nevil en ij leek me wel weg te willen. Wat heb ik fout gedaan?" vroeg Nana met een verwarde stem.
    Ik haalde opgelucht adem. Ik had even gedacht dat Amen haar aangerand had, of iets dergelijks. Nevil.
    "Uhm, tja Nevil is nooit goed geweest met meisjes. Je zal vast niets fout hebben gedaan. Volgends mij zit hij nogal in de knoop met zijn gevoelens over jou. Tenminste, dat is wat ik ervan denk."
    Nevil was echt een geval apart wat meisjes betreft. Ik had hem op vakantie tientallen flirtmoves geleerd, maar hij wist het altijd te verpesten bij een meisje..

    Nevil Hamilton
    Diep in gedachten verzonken zat ik op de grond. Ik bedacht me hoe ik mijn verontschuldigingen aan Nana kon brengen. Ik kon haar een serenade brengen? Dat vonden meisjes toch romantisch? Maar ik wist helemaal niet of ik wel romantisch wilde zijn.. En ik kon niet zingen, dus misschien dat ze dan wel nog bozer op me zou worden..
    "Oh, eh, sorry," zei een stem plots.
    Ik keek omhoog en zag in de deuropening een meisje staan.
    "Ik dacht dat dit misschien het tekenlokaal was."
    Ik glimlachte naar het meisje. Ze had een lichtelijk Frans accent.
    "Je bent hier verkeerd, dit is het zanglokaal. Maar ik wil je wel naar het tekenlokaal brengen?" bood ik aan.


    Me so good.

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Rose
    Hij haalde opgelucht adem en ik fronste gelijk mijn wenkbrauwen. Wat was hier aan de hand?
    “Uhm, tja Nevil is nooit goed geweest met meisjes. Je zal vast niets fout hebben gedaan. Volgends mij zit hij nogal in de knoop met zijn gevoelens over jou. Tenminste, dat is wat ik ervan denk.”
    Hij zit nogal in de knoop met zijn gevoelens? Over mij? Ik pruilde mijn lippen en vernauwde mijn ogen, omdat ik nogal – heel – verbaasd was, en wat ook duidelijk te zien was. Toen beet ik even op mijn onderlip totdat deze rood werd en ik keek Christian aan.
    “Hoe bedoel je hij zit in de knoop met zijn gevoelens voor mij?” Opeens dacht ik er weer aan dat Chris Nevil pijn had gedaan en sloeg hem hard tegen zijn schouder. Met een monotone stem zei ik toen, “Dat was nog voor het feit dat je Nevil pijn had gedaan,”

    [Wie wilt Maegan pesten? (cat)]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 14:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabelle Lilou Rousseau
    De jongen glimlacht.
    'Je bent hier verkeerd, dit is het zanglokaal. Maar ik wil je wel naar het tekenlokaal brengen?' zegt hij.
    'Oh, dat zou aardig zijn van je,' zeg ik glimlachend.
    'Je su-' begin ik maar ik onderbreek mezelf gelijk al. Soms heb ik nog steeds de irritante gewoonte om in het Frans te praten. 'Ik ben Isabelle,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian Hamilton
    "Hoe bedoel je hij zit in de knoop met zijn gevoelens voor mij?" vroeg Nana.
    "Hij vindt je leuk, maar hij weet dat hij geen kans maakt."
    Ik haalde mijn schouders op. Zo erg was het toch niet? Ik zou daar zo overheen zijn, maar Nevil was zoals ik al zei een apart geval. Niet dat meisjes mij afwezen trouwens.. Ineens sloeg Nana me hard tegen mijn schouder.
    "AU," riep ik en ik sprong weg van haar.
    "Dat was nog voor het feit dat je Nevil pijn had gedaan."
    Sipjes wreef ik over mijn schouder. Ze kon hard slaan, dat zeker..
    "Bi-atch," zei ik en ik stak mijn tong uit. "Daar kon ik helemaal niks aan doen!"
    Ik dacht terug aan hoe ik het kluisje dichtsloeg. Als Nevil gewoon op mijn vraag had gereageerd, was er niets gebeurd.

    Nevil Hamilton
    "Oh, dat zou aardig zijn van je," zei ze glimlachend. "Je su- Ik ben Isabelle," stelde ze zich voor.
    "Isabèlle," sprak ik het op z'n Frans uit. "Mooie naam. Ik ben Nevil."
    Ik liep samen met Isabelle het zanglokaal uit.
    "Hoe komt het dat ik jou gister niet heb gezien?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Isabelle was een knap meisje en ik was benieuwd wat haar talent was.
    "Waarvoor zit je hier op school?" vroeg ik er meteen achterna.
    God, wat was ik vreselijk met meisjes..


    Me so good.

    [Sorry. D: Ik voelde me echt kut de laatste tijd en had hier écht geen zin in. (cat) So sorry guys.
    Me and Amen are alive now. Waar kan hij inspringen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Sorry. D: Ik voelde me echt kut de laatste tijd en had hier écht geen zin in. (cat) So sorry guys.
    Me and Amen are alive now. Waar kan hij inspringen?]

    [Ja zoiets dacht ik al meid, haha, maakt niet uit hoor. Ik ben blij dat de helft nu weer alive is.
    Nana Shizuko Rose
    ‘Oh, er is heel veel dat ik je nog kan leren,’ antwoordde hij met een grijns, en toen we bij het auditorium waren, gooide hij de lichten aan en sprong daarna op het grote podium. ‘Maar de voorwaarden staan nog,’ Ging hij verder, en hij draaide zich richting mij en glimlachte. ‘Ik kon het weten,’ Glimlachte ik met een eigenwijze blik in mijn ogen, terwijl ik zachtjes naar hem toe liep. ‘Goed, ik heb ook gezegd dat ik je íets zou vertellen…’ Ik stond nu vlakbij hem en sloeg mijn armen om zijn nek. ‘Wat wil je weten?’ Fluisterde ik zachtjes, terwijl ik hem nog steeds in zijn ogen keek.

    Nana Shizuko Rose
    Zachtjes liet ik mijn armen rond zijn nek los toen ik merkte dat ik opeens heel nodig naar de wc moest, dus gaf ik hem een blik dat ik zo weer terug was en dat ik echt zijn vragen zou beantwoorden – al lag het er natuurlijk aan wát precies voor vragen het waren – en rende toen richting de deur van de auditorium, die ik dichtgooide en door de gangen op zoek ging naar de dichtstbijzijnde wc.
    Toen ik piano muziek uit een zangruimte hoorde komen, stopte ik even, want het klonk hakkelig en diegene stopte telkens. Het lukte dus blijkbaar niet erg en mijn nieuwsgierige kant kwam naar boven naar wie het sukkeltje was, dus stak ik mijn hoofd om de deur en zag Nevil zitten. Met een grote grijns liep ik zachtjes op hem af, maar wel zo dat ik mijn handen voor zijn ogen kon slaan, waarna ik me voorover boog en in zijn oor fluisterde. ‘Drie keer raden wie ik ben… En sinterklaas en kerstman werken niet…’ Grinnikte ik.


    En ik heb een nieuw personage: Maegan, ghihi. :Y)
    Oh fack, ik had de verkeerde ge-Quote.]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 14:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay ^^ Dus waar kan ik met amen mee, aangezien Nana nu bezig is? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yey, you're back!]


    Me so good.

    Escritura schreef:
    [Okay ^^ Dus waar kan ik met amen mee, aangezien Nana nu bezig is? ^^]

    [Maegan? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Maegan? :3]


    where is she? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Isabelle Lilou Rousseau
    'Isabèlle,' zegt hij op zijn Frans. 'Mooie naam. Ik ben Nevil.'
    'Dank je,' glimlach ik en ik voel dat mijn wangen een beetje warm worden.
    'Hoe komt het dat ik jou gister niet heb gezien?' vraagt Nevil.
    Net als ik antwoord wil geven zegt hij weer iets. 'Waarvoor zit je hier op school?'
    'Eh, we hadden het vliegtuig gemist en de volgende vlucht ging pas de volgende middag. Dus ik kwam pas gisteravond ergens thuis,' leg ik uit.
    'En ik ben hier voor tekenen,' voeg ik er aan toe. 'Jij dan?' vraag ik vriendelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Escritura schreef:
    (...)

    where is she? ^^

    [Kantine ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Rose
    “Hij vindt je leuk, maar hij weet dat hij geen kans maakt.” Hij haalde zijn schouders op, en toen ik hem tegen zijn schouder sloeg, riep hij “AU” en sprong weg van me. Sipjes wreef hij over zijn schouder en stak zijn tong uit. “Bi-atch, Daar kon ik helemaal niks aan doen!”
    Ik trok een beetje arrogant mijn wenkbrauw op en haalde mijn hand weer omhoog, maar liet hem toen zakken en er gleed een nieuwsgierige ‘Nana’ blik op mijn gezicht, terwijl ik over mijn lippen likte. “Waarom deed je dat eigenlijk?”
    Het feit dat Nevil daar zo raar over deed, wakkerde alleen maar nieuwsgierigheid in me op. Ik keek hem afwachtend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "Sorry voor al mijn vragen, ik ben nieuwsgierig," zei ik blozend.
    "Hm, tekenen. Interressant! Ik doe zelf ook aan tekenen en schilderen, maar ik ben hier ook om instrumenten te bespelen."
    Ik keek even naar mijn voeten en richtte me daarna weer naar Isabelle.
    "Je komt uit Frankrijk, dat neem ik aan tenminste, maar je kan zo goed Amerikaans spreken. Woon je al lang in Amerika? Of woon je nog thuis in Frankrijk?"

    [Beetje inspiratieloos..]


    Me so good.