• Weet iemand misschien wanneer hij aan zijn Believe tour gaat beginnen? En wanneer hij in welke landen is?
    Alvast bedankt (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Ja ik ook, ik ga denk ik ook huilen haha. Doe ik altijd als ik hem zie op tv enzo. Mijn moeder vind me overdreven, maar daar zit ik niet me (:

    _O_ ik ga ook huilen dat weet ik zeker! omb hij was echt zo gemeern met al die teasers!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    _O_ ik ga ook huilen dat weet ik zeker! omb hij was echt zo gemeern met al die teasers!

    Ja klopt elke keer ons iets lekkers geven wat maar heel kort duurde.


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Ja klopt elke keer ons iets lekkers geven wat maar heel kort duurde.

    hij wil ons gewoon martelen met zijn sexyness! maarja... als ik zo'n lekker ding was had ik dat ook gedaan


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Hoezo zouden ze hem in die video clip geplakt hebben?
    Heb je die teasers gezien? fnjsdnsfkjdfhdjk Dat is niet erin geplakt hoor haha. En ik heb wat dingen behind the scenes gezien.


    Dan was het zeker een andere video clip die op het nieuws was en in Amsterdam was opgenomen, waarin JB word geplakt omdat hij het te druk had om te komen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan was het zeker een andere video clip die op het nieuws was en in Amsterdam was opgenomen, waarin JB word geplakt omdat hij het te druk had om te komen


    Live My Life, you mean? *O*
    Wha, ik blijf wakker voor Boyfriend.


    Remember when...

    Grimling schreef:
    (...)

    Live My Life, you mean? *O*
    Wha, ik blijf wakker voor Boyfriend.

    +1


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Omb ik zit hier te janken haha,
    Net zijn clip gezien en die was zo djdisixhcia yamm en geweldig!


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    hij was SO SEXYYY!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.