Jenelle schreef:
(...)
LOL me too, ik kan serieus niet wachten, na al die teasers wil ik het serieus wel zien. Ik ga creepen op justinbieberVEVO de hele dag door lol
Ben ik al mee bezig gehehe
En heel de tijd zie ik hem sexy doen met die foto van boyfriend
Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.
AdoreMalfoy schreef:
(...)
Ik hoop het niet!
Gehehe ik zit hier helemaal in mijn justin bieber shirt klaar voor boyfriend xd
Op twitter is ook zo'n wereldwijde trend My body Is Ready For Boyfriend maar waarom zijn jullie allemaal zo aan het fangirlen? Want volgens mij hebben ze JB gewoon in die video clip geplakt
Op twitter is ook zo'n wereldwijde trend My body Is Ready For Boyfriend maar waarom zijn jullie allemaal zo aan het fangirlen? Want volgens mij hebben ze JB gewoon in die video clip geplakt
Hoezo zouden ze hem in die video clip geplakt hebben?
Heb je die teasers gezien? fnjsdnsfkjdfhdjk Dat is niet erin geplakt hoor haha. En ik heb wat dingen behind the scenes gezien.
Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.
Lol hij heeft best wel hard aan dat clipje gewerkt, dus geplakt is 'ie zeker niet
AdoreMalfoy schreef:
(...)
Ja omb ik ook, die is echt het mooist. Ik moet zo erg dat tee-shirt hebben dsnfjskd
Ik zit helemaal hyper achter mijn pc de pagina steeds verversen xd
Ik ooooook,haha geniaal. Ikzit de hele tijd op zijn twitterpagina lolol