• Ja, en daar baal ik gruwelendig van. Het gaat om prachtige tarotkaarten die al meer dan 4 jaar in mijn bezit zijn, en waar ik (ja serieus) erg veel waarde aan hecht. Ik heb zes maanden geleden nieuwe meubels gekregen in mijn slaapkamer en toen alle spullen in dozen e.d gedaan. Maar nu kan ik mijn kaarten nergens meer vinden ):

    Ben jij ooit iets belangrijks kwijt geraakt?
    Heb je dat nog ooit terug gevonden, en hoe?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:10 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik denk dat dat al je dozen doorzoeken wordt =x

    ja, ook tijdens het veranderen van mijn kamer ben ik een x mijn schilderij ( die mijn oma heeft gemaakt bij mijn geboorte ) kwijt geraakt ):
    ik heb toen samen met mijn ouders al mijn dozen uigepakt en terug gevonden (: (:

    Ik heb alle dozen al minsten 15x keer doorzocht -nee, dat is geen grap-
    Echt verschrikkelijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een schriftje waar m'n verhalen in stonden en de oplader van m'n mobiel. (cat) Overal gezocht, niks gevonden. Vervolgens mijn moeder ingeschakeld en die vond het na 5 seconden zoeken. D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Britsanity schreef:
    Ik heb alle dozen al minsten 15x keer doorzocht -nee, dat is geen grap-
    Echt verschrikkelijk.


    dan heel goed naar denken waar je het laatst hebt gezien enzo..

    Ik vind het sneu voor je, ik kan je helaas niet helpen want ik heb mijn slaapkamer helemaal netjes en ik heb voor alles een vaste plek. Maar ik vind het heel erg als het zoveel voor je betekent

    laat het een tijdje met rust en je vindt hem vanzelf terug of niet....

    gewoon heel goed zoeken.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben pas mijn ring kwijtgeraakt. Daar hecht ik ook veel waarde aan, van mijn oma gekregen. Ik had de hoop al opgegeven en toen ineens vond ik hem toch terug. Hij lag in mijn kast, onder mijn stapel broeken.
    Mijn oma is weleens een lepeltje kwijtgeraakt en die zat in haar jaszak...
    Ik zou dus vooral op hele rare plekken zoeken!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran