• Cheerleaders: (11)
    Captain: Alyson Samantha Avery by Ry
    Co-Captain: Valerie Megan Star by LikeAWeasley
    - Meghean Sky Fields by Bradshaw
    - Blanda Cleo Febe Maldini by Mombasa
    - Ivy Florance Devlin by xHeavenlyx
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Cosette
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by Password

    Footballers: (11)
    Quarterback: Danny Dial by MeLuvZaynx
    - Caleb Archibald by Bradshaw
    - Alexander James Michealson by xHeavenlyx
    - Jason Ruben Holyfield by Password
    - Tristan Star by LikeAWeasley
    - Dave Harvey Leathers by Password
    - Tyler Marvel Avery by Ry

    Gleeks: (11)
    - Hayley Celine Grey by xHeavenlyx
    - Noa Lise Wing by MeLuvZaynx
    - Devon Allie Willows by Cosette
    - Victoria Grey By klunicorn
    - Dean James Sadler by IrishCharm
    - Stacey Naagari Price by Drugsforsale
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Mortenson

    Nerds: (11)
    - Pandora McMallen by FlutterDoo

    Jason Ruben Holyfield.

    "Hoeft niet, ik betaal zelf wel," Glimlacht ze. "Ik moet nog wel even mijn jas uit mijn kluis halen,"
    Ik knik en slenter richting de uitgang van de aula. "Ik ook," Mompel ik.
    "Wat als iemand ons samen ziet, vind je dat niet erg?"
    Ik haal mijn schouders op. "Mensen hebben mij gisteravond ook met Devon gezien," Raar dat ik Hayley vergelijk met Devon..

    Hayley
    'Mensen hebben mij gisteravond ook met Devon gezien,' zegt hij schouderophalend.
    'Oja, dat was ook zo,' mompel ik.
    Ik zucht lichtjes waarna ik mijn kluisje op doe en mijn jas eruit haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron.

    Ze knikt zachtjes en doet haar haar en staart. Zachtjes voel ik haar lopen o mijn wang, waarna ze we tegen me aan kruipt.
    "Ik heb een groter bed nodig" zeg ik schor en lach even. We hebben hier ook wel matjes, maar dat doe ik haar niet die liggen voor geen meter en er zitten vlekken op. Maar ik ken mijn vader. Die zou zeggen dat de buitenkant niets uit maakt, dus koopt hij ook geen nieuwe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danny.

    Ik sta nog steeds tussen Jason en Hayley in, maar van hun gesprek vang ik niet veel op.
    K denk na over dingen. Dingen zoals thuis. ik denk na over Hayley en over het berichtje wat ik naar Chrissie had gestuurd, maar waar ik geen antwoord op heb gekregen. I wel niet dat onze vriendschap hier eindigt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Ik heb een groter bed nodig."
    Ik lach zachtjes.
    "Ik vind het wel gezellig hoor," grinnik ik.
    Het is maar de vraag wanneer ik weer uit bed val maar ik neem dat voor lief.
    "Welke dag is het eigenlijk?" vraag ik wat mompelend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oja, dat was ook zo," Mompelt ze en haalt haar jas uit haar kluis.
    Ik doe hetzelfde en gooi mijn tas met boeken in mijn kluis. Ik ga die troep niet meezeulen.
    Rustig leun ik tegen de kluisjes en wacht op Hayley.

    Hayley
    Ik volg Jason's voorbeeld een doe ook mijn in mijn klas als ik wat geld en mijn mobiel in mijn jaszak heb gestopt.
    Ik werp even een aarzelende blik op Danny en kijk dan weer naar Jason.
    'Zullen we maar gaan dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron.

    Ze lacht even zachtjes.
    "ik vind het wel gezellig hoor" grinnikt ze.
    "welke dag is het eigenlijk?" Vraagt ze dan.
    "dat hangt er vanaf welke dag het gisteren was" zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht.
    Even hoor ik mijn mag om aandacht schreeuwen door hard te knorren, waardoor ik even lach, maar all snel stop ik met lachen als ik besef dat Blanda natuurlijk niet wilt eten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.

    "Zullen we maar gaan dan?"
    Ik knik. "Ga je mee Danny?" Vraag ik aan hem en maak aanstalten om de school uit te lopen.

    odanny gaat me, maar mn mobiel moet ff aan de lader dus kan even niet reageren)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Dat hangt er vanaf welke dag het gisteren was."
    Ik lach zachtjes en hoor zijn maag. Hierdoor moet hij nog harder lachen. Ergens weet ik wat er nu gaat komen. Nu komt het pijnlijke moment dat ze gaan eten. Thuis at ik vrijwel altijd alleen, als ik überhaupt at, dus werd ik er niet mee geconfronteerd. Nu is dat natuurlijk anders.
    "Als je wilt eten," zeg ik zachtjes. "Moet je gewoon gaan hoor."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron.

    Ik kijk even naar Blanda. Ik kan aan haar gezicht zien dat ze het nogal ongemakkelijk vind.
    "Als je wilt eten, moet je gewoon gaan hoor" zeg"ze zachtjes.
    "Blan, ga je mee dan? Kan en klein stukje appel er misshien in?" vraag ik dan voorzichtig aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Ga je mee Danny?' vraagt Jason aan Danny.
    Hij zegt dat hij meegaat en met z'n drieën lopen we de school uit, naar de bushalte. 'Ehm, welke bus moeten we eigenlijk nemen?' vraag ik aan Jason.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny.

    "Welke bus moeten we eigenlijk nemen?" raagt Hayley dan aan Jason, maar aangezien hij niet antwoord en dus na moet denken zal ik wel voor hem antwoorden. Ik ga vaak genpeg met de bus ondanks dat ik ook overal met de fiets kan komen. "bus 142" zeg ik dan en kijk even rond of ik hem kan vomden. "daar" zrg ik en wijs dan even maar de bus met het nummer 142 oerop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.

    "Bus 142," Antwoord Danny en kijkt om zich heen. "Daar," Zijn vinger wijst naar de bus.
    Ik slenter er heen met Hayley achter me aan. Bij de bus aangekomen, laat ik mijn ov-chipkaart langs de lezer glijden en ik zoek een plekje.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:30 ]