• Cheerleaders: (11)
    Captain: Alyson Samantha Avery by Ry
    Co-Captain: Valerie Megan Star by LikeAWeasley
    - Meghean Sky Fields by Bradshaw
    - Blanda Cleo Febe Maldini by Mombasa
    - Ivy Florance Devlin by xHeavenlyx
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Cosette
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by Password

    Footballers: (11)
    Quarterback: Danny Dial by MeLuvZaynx
    - Caleb Archibald by Bradshaw
    - Alexander James Michealson by xHeavenlyx
    - Jason Ruben Holyfield by Password
    - Tristan Star by LikeAWeasley
    - Dave Harvey Leathers by Password
    - Tyler Marvel Avery by Ry

    Gleeks: (11)
    - Hayley Celine Grey by xHeavenlyx
    - Noa Lise Wing by MeLuvZaynx
    - Devon Allie Willows by Cosette
    - Victoria Grey By klunicorn
    - Dean James Sadler by IrishCharm
    - Stacey Naagari Price by Drugsforsale
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Mortenson

    Nerds: (11)
    - Pandora McMallen by FlutterDoo

    xHeavenlyx schreef:
    [Sweetie, in Amerika mag je autorijden als je 16 bent :Y) ]


    [Epic fail. Oké, dat wist ik dus niet. >.<]

    Password schreef:
    (...)

    [Epic fail. Oké, dat wist ik dus niet. >.<]


    [haha, ik eerst ook niet hoor a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mijn topics.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Password schreef:
    [Volgens mij liggen Danny en Blanda bij elkaar in bed, want het is ochtend.]


    (volgens mij bedoel je aaron en blanda,xd)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    (volgens mij bedoel je aaron en blanda,xd)

    [Als ze bij Danny lag is ze daarnet verkracht denk ik maar oké, begin jij of ik?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (nou, ehm. Het is hier en uur later + ik ben doodop van het rond trekken + ik zit op mijn mobiel xd. Dus ik denk dat ik morgen op het stand met tijd heb dan nu, sorry. )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Geen niet meid. Waar zit je?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    [Als ze bij Danny lag is ze daarnet verkracht denk ik maar oké, begin jij of ik?]


    [Godsamme, ik lijk wel verward. MEGA EPIC FAIL.]

    Mombasa schreef:
    [Geen niet meid. Waar zit je?]


    (griekenland. (: kan alleen niet meer slapen door de muggen bulten en de hitte.)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron.

    Gisteren ben ik, ondanks dat Blanda bij me lag, bijna meteen in slaap gevallen.
    Ook is het nogal warm in dit iets groter dan een persoons bed.
    Ik draai me nog eens om, waarna ik zachtjes de stem van Crissie hoor. Ik heb niet gehoord wat ze zei maar wel dat ze iets zei.
    Ik heb dus echt geen zijn om eruit te gaan. Het enige wat me nu uit bed kan trekken is eten. Ik kan inderdaad wel en vreetzak zijn, dat ontken ik niet.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 9:03 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Zit je in Kos?? Daar gaan zoveel mensen heen deze vakantie.]

    Blanda

    Kreunend word ik wakker. Omdat ik even vergaat waar ik ben draai ik me nogmaals om wat me fataal zou worden want ik val uit bed. Dit bed is echt te klein voor twee personen. Met een combinatie tussen lachend en chagerijnigheid klim ik weer terug het bed in en geef ik Aaron een kus.
    "Goedemorgen," zeg ik met een zeer oncharmante stem.
    Nee, mijn ochtend stem is niet geil of sexy. Ik ben meer iemand die klinkt alsof ze net zes pakjes sigaretten heeft weg gewerkt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron.

    Een doffe knal zorgt ervoor dat ik mijn ogen langzaam open. Ik murmel even wat als ik en zacht kusje op mijn mond voel en iemand 'goedemorgen' hoor zeggen.
    "Hoe laat is het?" Vraag ik dan aan Blanda. Ik ben nu niet echt bepaald in de mood om uit mijn bed te stappen en te kijken hoe laat het op de wekker is en aangezien Blanda aan de buitenkant ligt, kan ze het vanaf die kant beter zien dan ik.
    Ik kan niet zeggen dat ik en ochtendhumeur heb, maar vrolijk ben ik ook niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Hoe laat is het?"
    Ik til mijn hoofd op en werp een blik op de wekker.
    "Half negen," zeg ik zachtjes terwijl ik weer tegen zijn warme lichaam aankruip.
    "Zijn we laat?"
    Met mijn hand woel ik door mijn warrige haren en ik krul mezelf tegen hem op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron.

    "Half negen"zegt ze zachtjes.
    Ik knik even en voel haar lichaam weet tegen het mijne aan.
    "Zijn we laat?" Vraaht ze dan, waarop ik mijn hoofd schud.
    "Crissie zei iets over vrij, maar meer weet ik ook niet" antwoord ik met een redelijk schorre stem.
    "Ik zal het zo wel even vragen anders" besluit ik, terwijl ik een arm om haar heen sla.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Crissie zei iets over vrij, maar meer weet ik ook niet. Ik zal het zo wel even vragen anders."
    Ik knik zachtjes en doe mijn haar in een staart. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang en ik kruip weer tegen hem aan. Niet dat ik een andere keus heb want ander val ik uit bed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."