• Cheerleaders: (11)
    Captain: Alyson Samantha Avery by Ry
    Co-Captain: Valerie Megan Star by LikeAWeasley
    - Meghean Sky Fields by Bradshaw
    - Blanda Cleo Febe Maldini by Mombasa
    - Ivy Florance Devlin by xHeavenlyx
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Cosette
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado by Password

    Footballers: (11)
    Quarterback: Danny Dial by MeLuvZaynx
    - Caleb Archibald by Bradshaw
    - Alexander James Michealson by xHeavenlyx
    - Jason Ruben Holyfield by Password
    - Tristan Star by LikeAWeasley
    - Dave Harvey Leathers by Password
    - Tyler Marvel Avery by Ry

    Gleeks: (11)
    - Hayley Celine Grey by xHeavenlyx
    - Noa Lise Wing by MeLuvZaynx
    - Devon Allie Willows by Cosette
    - Victoria Grey By klunicorn
    - Dean James Sadler by IrishCharm
    - Stacey Naagari Price by Drugsforsale
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Mortenson

    Nerds: (11)
    - Pandora McMallen by FlutterDoo

    Hayley

    Jason schud zijn hoofd en zucht. 'Je moet het zelf weten, als je mij maar niet verraad'.
    'Dat was ik ook niet van plan om te doen hoor,' mompel ik. 'Ik dat ik ook maar niet ga,' zucht ik dan.


    Devon

    Als ik uitgehuild ben, veeg ik mijn tranen weg en besluit ik mijn gezicht in de toiletten maar even te gaan opfrissen. Ik sta op en sluit de deur van het Glee lokaal achter me. In de gang trek ik een wenkbrauw op als ik Hayley met Jason zie praten terwijl Danny gewoon naast haar staat. Vreemd, of misschien ligt het aan mij. Stilletjes loop ik ze voorbij om de meidenwc's binnen te gaan.


    Chrissie

    Als ik naar eigen mening voldoende gedanst heb, loop ik naar beneden om de ontbijttafel alvast klaar te zetten. Cornflakes, brood, fruit, yoghurt en drinken. Ik zet het op het aanrecht zodat Blanda er straks niet hoeft naar te kijken. Daarmee klaar, huppel ik terug naar boven. In mijn kamer kijk ik rustig in de kleerkast om een leuk setje te kiezen. Ik leg mogelijke kledingstukken op mijn bed om zo de combinaties te kunnen zien. Twijfels.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Dat was ik ook niet van plan om te doen hoor," Mompelt ze. Gelukkig maar, anders had ik een behoorlijk appeltje met haar te schillen.
    "Ik dat ik ook maar niet ga," Zucht ze dan. Brave Hayley.
    "Oké, gezellig," Grijns ik. "Dan moeten we wel naar de stad toe, anders kunnen ze ons alsnog gaan zoeken,"

    Hayley
    'Oké, gezellig,' grijnst Jason. 'Dan moeten we wel naar de stad toe, anders kunnen ze ons alsnog gaan zoeken,
    'Oh eh, is goed hoor,' glimlach ik. 'Wil je nu gelijk al gaan of wil je nog even wachten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oh eh, is goed hoor," Glimlacht ze. "Wil je nu gelijk al gaan of wil je nog even wachten?"
    Ik haal mijn schouders op. "Dat moet jij weten, anders moeten we zeker twee uur in de stad lopen, maar ik denk niet dat jij dat erg vindt?" Vrouwen en kleding, het blijft me verbazen.

    Hayley
    'Dat moet jij weten, anders moeten we zeker twee uur in de stad lopen, maar ik denk niet dat jij dat erg vindt?' zegt hij schouderophalend.
    'Niet echt nee,' grinnik ik. Ik vertel hem maar niet hoeveel paar schoenen ik heb. 'We kunnen anders ook ergens iets gaan drinken?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Niet echt nee," Grinnikt ze. Logisch, ze mag dan wel een gleek zijn, ze is normaal.
    "We kunnen anders ook ergens iets gaan drinken?"
    Ik knik. "Dat idee vind ik dan weer goed," Zeg ik met een grijns. Ik ben dol op verschillende drankjes, met of zonder alcohol, warme of koude dranken, als het maar lekker is.

    Hayley
    'Dat idee vind ik dan weer goed,' grijnst hij.
    Ik knik en glimlach waarna ik alvast opsta.
    'Hoe wil je heengaan?' Vraag ik dan. 'Ik heb vanochtend een lift gekregen dus ik heb geen auto,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hahaha die lijst is ingekort.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    [Hahaha die lijst is ingekort.]


    [Ik weet het. ;D]

    [Ik zal binnenkort ook weer gaan posten hoor maar ik moet weer even het verhaal vinden.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Volgens mij liggen Danny en Blanda bij elkaar in bed, want het is ochtend.]

    Jason Ruben Holyfield.

    "Hoe wil je heengaan?" Vraagt ze. "Ik heb vanochtend een lift gekregen dus ik heb geen auto,"
    Ik volg haar voorbeeld en sta ook op. "Ik ben zeventien, ik mag nog niet eens autorijden," Geef ik eerlijk toe. "En ik ben met de bus naar school," De reden dat ik geen scooter heb is omdat ik de mijne al twee keer in de prak gereden heb. Nu mag ik geen nieuwe meer van mijn ouders.
    "Met de bus dan maar? Ik betaal wel voor je,"

    [Danny is al op school, remember xd]

    Hayley
    'Ik ben zeventien, ik mag nog niet eens autorijden,' zegt Jason. 'En ik ben met de bus naar school. Met de bus dan maar? Ik betaal wel voor je,'
    Ik schud mijn hoofd. 'Hoeft niet, ik betaal zelf wel,' glimlach ik.
    'Ik moet nog wel even mijn jas uit mijn kluis halen,'
    Ik kijk Jason twijfelend aan. 'Wat als iemand ons samen ziet, vind je dat niet erg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sweetie, in Amerika mag je autorijden als je 16 bent :Y) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben trainen, rond half 9 terug]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered