• Mijn vriendinnen,
    Ze vinden allemaal bands zoals 30 seconds to mars en BFMV enzo super, (dragonforce en A7x niet vergeten) thankzou want ik kan nu ook niet meer zonder, ik was eerst niet zo van die zware shit, maar nu dus wel.
    Om dit topic leuk te houden voor iedereen behalve sifra en rianne.
    Hoe zijn jullie gekomen bij de muziek die je nu veel luisterd?
    x


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    30 Seconds to Mars is goddelijk _O_
    En ik luister het meeste van mijn indierock door mijn papa, haha. Die heeft nog best een goede smaak!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:16 ]

    Via mijn zus en fbrt lol


    As travars

    Geen idee eigenlijk, ik denk door tmf want daardoor kwam ik op Taylor Swift uit.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn ouders luisterde er na, dus ik ben er mee opgeroeid.
    Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder het huis schoonmaakte, ter wel ze naar een of andere plaat luisterde, van Evita ofzo. En ik heel stil op de bank zat, bang dat ik de plaat zou laten overslaan. Of dat mijn ouders eten aan het klaarmaken waren en de dvd van Queen opstond en ik er met open mond naar keek en helemaal enthousiast werd toen Freddie een ander shirt aan had. Haha, mooie herinneringen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zocht vaak gewoon random dingen op -op youtube, en sinsdien luister ik naar echt veel verschillende artiesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn broer. Hij luistert echt alleen maar naar metal en van dat keiharde muziek. Vroeger vond ik het vreselijk maar hij heeft me besmet en tegenwoordig luister ik het bijna alleen maar. (krul)


    -

    De meeste door fanvideo's ;D - Zoals The Pretty Reckless. Iemand had Make you wanna die gebruikt in een fanvideo over True Blood. ;D


    Believe in yourself.

    Meeste via mijn zus of gewoon zelf...


    Deep inside, I've never felt alive

    Via mezelf. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Via mezelf ;D

    Julah schreef:
    Ik zocht vaak gewoon random dingen op -op youtube, en sinsdien luister ik naar echt veel verschillende artiesten.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Via quizlet, haha. Ik werd door Q fan van Tokio Hotel en toen ben ik steeds verder naar die muziek gegaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Uhm, op het moment luister ik vooral naar muziek waar mijn vader ook naar luistert.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aife schreef:
    Meeste via mijn zus of gewoon zelf...


    comfort in c h a o s

    Alanis Morrissette en Aerosmith, allemaal door m'n pa.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.