• Ik had ooit een keer in mei een topic aangemaakt over mijn nieuwe mobiel. Ik wilde hem toen opladen. Na een tijdje kwam ik er vervolgens achter dat de batterij nog op mijn bureau lag...
    Maar nu ben ik weer slim geweest met mijn mobiel. Elke keer moest ik voorzichtig zijn met mijn oortjes. Als ik eraan zat dan viel mijn muziek weg. Ik dacht dat het misschien gewoon gevoelig was of productie fout. Niet dus! Ik heb net een nieuwe koptelefoon gekocht en was bijna in paniek geraakt, omdat ik niets hoorde. Had ik hem er niet goed ingezet .______. Het zelfde wat ik dus ook bij me andere oortjes deed. Dat betekend dat ik een maand lang mijn oortjes niet goed in mijn mobiel heb gedaan. (cat)



    En hebben jullie nog domme acties gehad met een mobiel?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:07 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik wist heel lang niet hoe ik de wekker moest zetten op m'n mobiel, gehehe.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:08 ]


    The universal language of art.

    Haha, dat gaat lekker :Y)
    Ik weet het zo niet meer.., maar volgens mij heb ik aardig wat domme acties gehad met m'n mobiel (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hahaha. Nee dat hadden wij met onze TV. Wij hadden nog zo'n koelkast TV en die begon echt heel slecht te worden. Wij dus een nieuwe TV gekocht (stond sws al wel op de planning, maar niet zo snel), en wij doen die nieuwe 3D flatscreen ambilight TV erin en we krijgen precies dezelfde fout. Of je doet het snoertje er goed in :')

    En nouja, ik heb 2 mobiels per ongeluk in de wasmachine gegooid:Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb bijna hetzelfde gehad. Bij mij was het alleen mijn MP3, die dus net nieuw was, en daar zaten ook nieuwe oortjes bij. Het enige probleem was dat één van de oortjes geen geluid gaf, dus wij hebben het teruggestuurd naar de winkel. Faal. Volgens mij hebben de mensen daar ons echt uit zitten lachen :') (Want mijn moeder wist dus ook niet hoe het kwam)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Andante schreef:
    Haha, dat gaat lekker :Y)
    Ik weet het zo niet meer.., maar volgens mij heb ik aardig wat domme acties gehad met m'n mobiel (krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.


    26 - 02 - '16

    Hahahhahahahaha OMG. I'm laughing too hard about this.


    The odds are néver in our favor.

    :Y) Idd, fucking genius.
    Nee, natuurlijk ben ik niet zo'n genie. (A)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat heb ik ongeveer een half jaar gehad bij mijn iPod Touch. Heel de tijd zeuren dat de muziek zo zachtjes was en zo, en toen kwam ik er achter dat het stekkertje er niet helemaal in zat xd


    Believe in yourself.

    Mijn debiel ging totdat deze 1 week geleden stierf elke middag in de klas af met een vrolijk melodietje genaamd There`s a Floppy Disk on the Floor. Ik dacht dat ik gebeld werd elke dag, bleek het de automatisch herhalende wekker te zijn :$


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Nee, ahaha, ik gebruik mijn mobiel echt bijna nooit meer. Af en toe is voor een sms ander staat die meer uit dan aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cadentium schreef:
    Hahahhahahahaha OMG. I'm laughing too hard about this.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dusk schreef:
    Mijn debiel ging totdat deze 1 week geleden stierf elke middag in de klas af met een vrolijk melodietje genaamd There`s a Floppy Disk on the Floor. Ik dacht dat ik gebeld werd elke dag, bleek het de automatisch herhalende wekker te zijn :$

    Debiel? ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dusk schreef:
    Mijn debiel ging totdat deze 1 week geleden stierf elke middag in de klas af met een vrolijk melodietje genaamd There`s a Floppy Disk on the Floor. Ik dacht dat ik gebeld werd elke dag, bleek het de automatisch herhalende wekker te zijn :$

    Handig:Y), ik heb mijn oude mobiel gehad dat de wekker helemaal niet meer afging, terwijl ik helemaal niets aan had veranderd o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor