Zijn de geruchten waar?
De geruchten zouden gaan dat ze een aantal keren met elkaar uit zijn geweest en dat ze een relatie hebben, maar moeten wij dit geloven?
You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.
Perrie Edwards, die blonde van Little Mix.
Hmm, ik weet niet. Ze zijn een keer uitgeweest en hebben elkaar getweet, en nu zouden ze meteen iets hebben.
En sugarscape zet ook genoeg onzin op hun site.
Dus ik geloof het pas als Zayn het zelf zegt. :]
Perrie Edwards van Little Mix you know. Ik heb de geruchten ook gehoord, die gingen al eerder rond en Zayn tweette laatst naar haar dat hij het een hele leuke avond had gevonden enzo en dat ze dat vaker zouden moeten doen, zoiets haha. Maar iig, ik zou het alleen maar leuk voor hem vinden.
ik weet alleen dat ze een paar keer uitgeweest zijn en alle 1D-fans Perrie lelijk en stom noemen, terwijl ze geen problemen hebben met de vriendinnen van de andere. Volgens mij moet je als fan blij zijn dat hij blij is.
Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
Peetniss schreef: ik weet alleen dat ze een paar keer uitgeweest zijn en alle 1D-fans Perrie lelijk en stom noemen, terwijl ze geen problemen hebben met de vriendinnen van de andere. Volgens mij moet je als fan blij zijn dat hij blij is.
Bradshaw schreef: Perrie Edwards, die blonde van Little Mix.
Hmm, ik weet niet. Ze zijn een keer uitgeweest en hebben elkaar getweet, en nu zouden ze meteen iets hebben.
En sugarscape zet ook genoeg onzin op hun site.
Dus ik geloof het pas als Zayn het zelf zegt. :]
Ik geloof het eigenlijk wel, maar ik heb het niet zo op Perrie. Dat is niet, omdat ze nu waarschijnlijk met Zayn gaat. Ik mocht haar al niet sinds X-Factor. Geef mij Leigh-Anne, Jesy en Jade maar. Maar goed, ik ben wel fan van Little Mix. Perrie vind ik gewoon een beetje arrogant overkomen.