• Was ik daarnet wat op BearShare aan het rondneuzen, komt er daar een scherm van iemand die chat. En je kunt het al raden. Die profielfoto een stijve lul. Damn, dat was echt vreselijk vies! Volgens mijn vriendin chat die man met elke minderjarige tiener! ._.
    Serieus, ik vind die man ziekelijk ziek!


    You'll never dream alone. <3

    ieuwl :x


    - hoi ;D

    Ieeeeeeeeuw ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Neem ook gewoon geen BearShare. Veel virussen en vuile flikkers...
    Ik heb een payserver abbo bij Eweka, 7,50 p.m. Maar da's wel onbeperkt virusvrij downloaden via programma's als Grabit. :]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Azazel schreef:
    Neem ook gewoon geen BearShare. Veel virussen en vuile flikkers...
    Ik heb een payserver abbo bij Eweka, 7,50 p.m. Maar da's wel onbeperkt virusvrij downloaden via programma's als Grabit. :]


    Damn, download ik net dat tuig op mijn pc, omdat LimeWire teveel virussen geeft, en ze mij vertelden dat BearShare geen virussen verspreid, krijg ik die viezigheid te zien en geeft het weldegelijk virussen. ._.


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (...)

    Damn, download ik net dat tuig op mijn pc, omdat LimeWire teveel virussen geeft, en ze mij vertelden dat BearShare geen virussen verspreid, krijg ik die viezigheid te zien en geeft het weldegelijk virussen. ._.

    Op elk downloadprogramma dat in welke vorm dan ook gratis wordt aangeboden zitten virussen. Je kan beter een klein beetje betalen en geen virussen hebben dan gratis een een pc vol- vind ik dan.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Azazel schreef:
    Neem ook gewoon geen BearShare. Veel virussen en vuile flikkers...
    Ik heb een payserver abbo bij Eweka, 7,50 p.m. Maar da's wel onbeperkt virusvrij downloaden via programma's als Grabit. :]
    Hoeveel kost dat per liedje? ;o


    Only losers can act the way you do

    Bah ><


    Just a simple "I love you" (:

    Destroyed schreef:
    (...)Hoeveel kost dat per liedje? ;o

    Het is 7,50 per maand. En dan download je niet alleen maar muziek, dan kan je echt alles downloaden. Alleen het is best lastig om te begrijpen hoe en... het kost nu eenmaal geld :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    limewire <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Moustache schreef:
    ieuwl :x


    when words fail, music speaks.

    consience schreef:
    limewire <3
    Die suckt. Krijg je vetveel virussen van.


    when words fail, music speaks.

    consience schreef:
    limewire <3

    VIRUS! AAAH (nerd)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Limewire suckt niet ,
    je moet gewoon een goede virusbeschermer hebben (;


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ieeeeww!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat i iig nog altijd beter dan iemand die je op msn toevoegt en zijn cam opzet, en .. hij zit jeweetwel te doen. ;x


    None but ourselves can free our minds.