• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:10 ]

    Zou ik wel doen ja. Groot leeftijdsverschil en lange afstand zijn allemaal dingen waardoor de kans dat het goed gaat met een relatie kleiner word. Als je elkaar echt heel erg leuk vind kan het wat worden, maar dan nog... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou er eerlijk gezegd wel echt mee oppassen. Aangezien je hieruit wel echt kan opmaken dat hij echt andere dingen wil dan jij wil. En als hij dan ook nog echt ver weg woont... denk ik dat ik het voorbij zou laten gaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik zou er eerlijk gezegd wel echt mee oppassen. Aangezien je hieruit wel echt kan opmaken dat hij echt andere dingen wil dan jij wil. En als hij dan ook nog echt ver weg woont... denk ik dat ik het voorbij zou laten gaan.


    i put the fun in funeral

    Alucard schreef:
    Nou, ik praat al een lange tijd met een jongen. En we vinden elkaar wel leuk..
    Maar het probleem is, hij is 6 jaar ouder. En dit schrikt me eigenlijk wel af.
    Ook praat hij nogal veel over sex en eigenlijk irriteer ik me daar best aan. Ik heb het hem al wel gezegd maar hij maakt er dan een grapje over en gaat de volgende keer gewoon weer verder. :\
    En ook wonen we ver van elkaar vandaan, wat dus ook niet handig is.
    Ik weet echt niet meer wat ik hiermee moet. Moet ik hem anders opgeven?


    Ik heb wat van jouw dingen vetgedrukt. Als je een slecht gevoel hebt bij een jongen, niet doen. Ik spreek uit ervaring dat een relatie met een jongen/man van zes jaar ouder niet leuk is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja.. jullie hebben wel gelijk.
    Het is alleen zo jammer want toen ik z'n leeftijd nog niet wist dacht ik dat het wel wat kon worden...
    Helaas dan maar.

    Alucard schreef:
    Ja.. jullie hebben wel gelijk.
    Het is alleen zo jammer want toen ik z'n leeftijd nog niet wist dacht ik dat het wel wat kon worden...
    Helaas dan maar.


    Het zou nog veel jammerder zijn als je echt veel tijd en energie had gestopt in de relatie en het zou dan mislukken, maar het blijft kut :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Het zou nog veel jammerder zijn als je echt veel tijd en energie had gestopt in de relatie en het zou dan mislukken, maar het blijft kut :C


    Ja dat is wel waar :c
    Maar bedankt :3

    Als ik het goed heb is hij dan dus 22, als jij 16 bent, right?
    Ik vind dat leeftijdsverschil persoonlijk wel meevallen, maar het ligt er wel aan hoe 'kinderlijk' jullie beide nog zijn. Ik ben zelf 17 -bijna 18- maar er zijn ook jongens van 22 of 23 bij mij in de klas, en veel verschil met hun zie ik niet (:

    Maar wat ik erger vind als de leeftijd, is de afstand en dat hij het over sex heeft, terwijl jij dat niet wilt of daar niet aan toe bent. Een lange afstand relatie kán werken, maar in veel gevallen lukt het niet, of houdt het maar een tijdje vol. Daarnaast klinkt het niet zo prettig in mijn oren dat, onlangs dat je hebt aangegeven dat je je er aan irriteerd, hij blijft praten over sex.
    Sorry for you, maar op deze manier denk ik dat het niet gaat werken, of dat je er beter niet aan kunt beginnen ;x


    Inspiration can hit you any time

    Alucard schreef:
    Ja.. jullie hebben wel gelijk.
    Het is alleen zo jammer want toen ik z'n leeftijd nog niet wist dacht ik dat het wel wat kon worden...
    Helaas dan maar.


    DIT vrolijkt je vast wel op:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Constantine schreef:
    Als ik het goed heb is hij dan dus 22, als jij 16 bent, right?
    Ik vind dat leeftijdsverschil persoonlijk wel meevallen, maar het ligt er wel aan hoe 'kinderlijk' jullie beide nog zijn. Ik ben zelf 17 -bijna 18- maar er zijn ook jongens van 22 of 23 bij mij in de klas, en veel verschil met hun zie ik niet (:

    Maar wat ik erger vind als de leeftijd, is de afstand en dat hij het over sex heeft, terwijl jij dat niet wilt of daar niet aan toe bent. Een lange afstand relatie kán werken, maar in veel gevallen lukt het niet, of houdt het maar een tijdje vol. Daarnaast klinkt het niet zo prettig in mijn oren dat, onlangs dat je hebt aangegeven dat je je er aan irriteerd, hij blijft praten over sex.
    Sorry for you, maar op deze manier denk ik dat het niet gaat werken, of dat je er beter niet aan kunt beginnen ;x

    Hij gedraagt zich niet als een 22-jarige. Daarom wist ik eerst ook nog niet dat hij al zoveel ouder was.
    Maarja. Ik geef het wel op ja. Want ondanks dat ik hem stiekem wel leuk vind, gaat dit nooit wat worden. >.<

    Je kan 't nog altijd proberen, denk ik? Niet geschoten is altijd mis, en als jullie elkaar leuk vinden, zou het misschien toch wel kunnen werken?

    Atropos schreef:
    Ik zou er eerlijk gezegd wel echt mee oppassen. Aangezien je hieruit wel echt kan opmaken dat hij echt andere dingen wil dan jij wil. En als hij dan ook nog echt ver weg woont... denk ik dat ik het voorbij zou laten gaan.


    The universal language of art.

    Jezabels schreef:
    Je kan 't nog altijd proberen, denk ik? Niet geschoten is altijd mis, en als jullie elkaar leuk vinden, zou het misschien toch wel kunnen werken?

    Ja dat is dan wel waar. Maar zoals anderen al tegen me zeiden, het kan ook wel gevaarlijk zijn.
    Het kan ook zijn dat hij op iets heel anders uit is... Tja ik weet het niet.

    Ik zou een keer met hem praten over hoe je er nu over denkt
    Ik denk dat ik ermee zou stoppen
    Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan


    He like girls how eat carrots!

    Tigger schreef:
    Zou ik wel doen ja. Groot leeftijdsverschil en lange afstand zijn allemaal dingen waardoor de kans dat het goed gaat met een relatie kleiner word. Als je elkaar echt heel erg leuk vind kan het wat worden, maar dan nog... D:

    + Als hij nu al niet luistert als het over seks gaat, laat staan als je dan iets met hem begint hoe het dan zal worden.

    Alwin kan heel vervelend zijn, maar hij heeft wel goede punten zo nu en dan.


    Til hug og blod.