• Jeah, well Helloo. Ik zoek ongeveer 10 mensen. Die met mij willen mee schrijven over een Justin Bieber verhaal. Dus, heb jij intresse. En 1. kun jij netjes schrijven 2. Al vaker een verhaal geschreven. 3. Actief bent. en zou jij graag willen meedoen?. Reageer dan hier. & Straks stuur ik een lijstje wie er allemaal mee mogen doen. Ook ga ik later met paar schrijvers samen een verhaallijn bedenken x.

    Love Yasmien x

    Ik denk, persoonlijk, dat het heel onhandig en waarschijnlijk onmogelijk is om met 10 personen aan een verhaal te werken. Gewoon omdat iedereen een andere mening heeft, iets anders zou willen, opeens druk kunnen zijn waardoor de rest niet verder kan, dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    10 mensen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vind het hartstikke leuk om mee te werken, maar is 10 mensen niet een beetje veel, ook om de verhaallijn te volgen enzo?

    Just message.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Als je met tien mensen samen wil schrijven, kan je beter een RPG starten volgens mij..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Als je met tien mensen samen wil schrijven, kan je beter een RPG starten volgens mij..


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk, persoonlijk, dat het heel onhandig en waarschijnlijk onmogelijk is om met 10 personen aan een verhaal te werken. Gewoon omdat iedereen een andere mening heeft, iets anders zou willen, opeens druk kunnen zijn waardoor de rest niet verder kan, dat soort dingen.


    +

    Amused schreef:
    Als je met tien mensen samen wil schrijven, kan je beter een RPG starten volgens mij..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Amused schreef:
    Als je met tien mensen samen wil schrijven, kan je beter een RPG starten volgens mij..


    Tell me about it, stud.

    Amused schreef:
    Als je met tien mensen samen wil schrijven, kan je beter een RPG starten volgens mij..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer