• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:10 ]

    Omerta schreef:
    (...)
    + Als hij nu al niet luistert als het over seks gaat, laat staan als je dan iets met hem begint hoe het dan zal worden.

    Alwin kan heel vervelend zijn, maar hij heeft wel goede punten zo nu en dan.


    Als ik serieus antwoord kan geven!

    Zie mij als een waanzinnige profeet: Ik kraam volkomen onzin uit, maar als je de raadsels kunt ontcijferen merk je dat het heel zinnig is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tja, eigelijk zie ik het al aankomen dat áls jullie gaan meeten, dat hij verder wilt en dus.. ehm.. wilt spelen, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    M'n tante zei vanochtend nog tegen me: 't belangrijkste is dat je mekaar serieus neemt. Dat kan best op een humoristische manier, maar daarvan is in jouw geval geen sprake als ik dit zo lees :].
    So yeah, daar is 't antwoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tussen mijn vader en moeder zit 7 jaar, ik vind dat dat totaal niet uitmaakt als je elkaar ook echt leuk vind ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Quiescent schreef:
    Ik zou er eerlijk gezegd wel echt mee oppassen. Aangezien je hieruit wel echt kan opmaken dat hij echt andere dingen wil dan jij wil. En als hij dan ook nog echt ver weg woont... denk ik dat ik het voorbij zou laten gaan.


    26 - 02 - '16

    *kijk op je profiel naar je leeftijd*
    16, aah dan is hij 22.. Dat vind ik nog wel meevallen? Maar misschien zit jij in een hele andere fase/niveau in je leven dan hem.. Dan zou ik wel oppassen met wat je alle zegt en doet, you never know what he's up to xx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik, de datings expert, zeg "Niet doen!". Ik ben THA BOMB.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.