• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (Chaim)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Wangster)
    -Matthew Livingstone (Brennanzer)
    -Amber Somers (Wangster)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith (Brennanzer))
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Brennanzer)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (Wangster)
    -Faegan Carter (myMOMENTS)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (xJohnnyDepp)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(Aurelia)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    moet weg, bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    Ik grinnikte. 'Rustig, ik zei het alleen maar. Fouten maken is menselijk.' Ik pakte zijn hand. 'Kom, als we nu niet gaan hoeven we niet meer te gaan.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    Ik volgde haar, dit keer zonder te klagen dat ze te snel ging, en na een kwartiertje kwamen we aan in de stad.
    'Wat nu?' vroeg ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Somers
    Het borstelen van Inkheart zorgde meteen voor een kalmerend effect. Ik bleef hem borstelen tot hij helemaal blonk.
    "Wat ben je prachtig." grinnikte ik.

    Alex Thompson
    Ik keek Joe met samengeknepen ogen aan.
    "En dat moest je me niet vertellen?"
    "Je vroeg er nooit achter!"
    Ik zuchtte geïrriteerd. "Natuurlijk niet! Het is al moeilijk genoeg om te wennen aan het feit dat jij mijn vader bent." ik glimlachte eventjes om te tonen dat ik het niet slecht bedoelde. "Natuurlijk vroeg ik niet naar eventuele andere familie waar ik miss ook nog aan moest wennen. Hallo! Is het niet normaal dat ik dat onderwerp ontwijk."
    "Wat is je probleem dan?"
    "Jij bent de vader." zuchtte ik. "Jij moet me wijzen op feiten die ik eigenlijk niet wil weten, maar wel zou moeten weten." ik schudde mijn hoofd. "Je hebt nog veel te leren jongen. Ik stel voor dat je meer soaps kijkt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan Bradley
    "Vreselijke mensen." mompelde ik zachtjes. "Dat ze iemand zoiets kunnen aandoen en dat voor hun eigen plezier. In wat voor wereld leven wij?"
    Ik mopperde wat voor me uit, terwijl ik wachtte tot Taylor wakker zou worden. Dat kon nog lang duren.

    Faegan Carter
    Ik wou die opdracht niet doen, ik kon die opdracht niet doen. Alsjeblieft, dit konden ze niet menen. Iedere nacht zag ik nog steeds degenen die ik vermoord had voor me. Hun dode, starende ogen stonden beschuldigend en ik smeekte hen om het te begrijpen, maar niets hielp. Bij elke moord, was er een stukje van mezelf gestorven.
    Maar nu wist ik wat ik moest doen. Eerst zou ik mijn moeder moeten bevrijden. Ik zou haar in veiligheid brengen en daarna, daarna kwam de vergelding. Ik zou zorgen dat iedereen die ik vermoord had, zijn wraak had gehad. Ik zou zelfmoord plegen en ik was niet van plan het mezelf gemakkelijk te maken. Oh, nee.
    Om alle wraak waar te kunnen maken, moest mijn dood pijnlijk en langzaam zijn. Er begonnen zich al ideeën in mijn hoofd te vormen. Ik liep mijn kamer binnen.
    "Faegan, eindelijk. Het spijt me." riep Thom opgelucht uit.
    "Geen probleem." zei ik hard en ik nam mijn rugzak uit de kast. Ik stopte er wat kleren en nodige dingen in.
    "Wat doe je?"
    Toen ik niet reageerde kwam hij dichterbij en nam mijn pols vast. Hij keek me strak aan, maar snoof toen de geur rond me op.
    "Dat ruikt niet als gewone sigaretten." stelde hij vast. "Faegan, ben je aan de drugs."
    "Luister Thom. Ik wil je geen pijn doen. Laat me los en laat me hier weg gaan. Het is het beste voor iedereen." stelde ik hem gerust, maar toen keek ik zoals ik nog nooit gekeken had. Ik keek hem met mijn echte blik aan, met mijn moordenaarsblik. Geschrokken deed hij een stap achteruit. Ik gooide de rugzak over mijn schouder en liep weg.
    "Ga me niet achterna, dan ben ik genoodzaakt je te vermoorden." zei ik simpelweg voor ik de deur achter me dicht trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Thom
    Ik wachtte even tot ik zeker was dat hij ver genoeg weg was en rende toen als de bliksem naar beneden. Er was 1 persoon die het misschien zou kunnen verijdelen. Hij was altijd betrokken bij de reddingsoperatie's of andere levensgevaarlijke dingen. Hij leek nu de enige waar ik naartoe kon.
    Ik rende naar het drillterrein. Recht naar Joe toe.
    "Meneer! Joe!" schreeuwde ik, toen ik dicht genoeg was. "Faegan loopt weg. Ik snap het niet waarom, maar hij heeft drugs genomen en loopt weg. Ik heb zijn blik gezien, volgens mij wil hij er een einde aan maken." eindigde ik gesmoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Felicity Roberts
    'Nee, dat kan niet!' bracht ik ongeloofwaardig uit. Ik had nooit gedacht dat hij zelfmoord zou plegen, maar dan ook nooit. Ookal kende ik hem nog niet zo lang.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Thom
    "Ik zag het." hield ik vol. "Hij probeerde me kwaad aan te kijken, maar brak in het midden. Volgens mij maakt hij zichzelf wijs dat dit het beste is, want hij leek bang."
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Hij toont nooit enige emotie, daardoor is het des te enger om hem bang te zien. Hij wil niet dood." verzekerde ik haar. "Dat weet ik zeker. Hij denkt om een of andere reden gewoon dat hij dood moet."
    Toen draaide ik me naar Joe.
    "Komaan, doe dan iets." bromde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ricardo
    'Ze wordt weer wel wakker.' Ik was achter Nathan gaan staan en keek naar Taylor. 'Ze ligt nu gewoon te slapen. Dat is alles.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Ja." zuchtte ik, "Maar ze is zo stil..."
    Ik nam haar hand weer vast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ricardo
    'Dat is normaal als iemand slaapt. De zuster zei het zelf. Ze wordt gewoon weer wakker.' Ik keek van Nathan naar Taylor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "En ik dacht dat ik de persoon van de droge opmerkingen was." zuchtte ik. "Natuurlijk is het normaal en natuurlijk wordt ze weer wakker, maar het is gewoon... ja." ik wist het niet goed uit te leggen en bovendien begon praten steeds meer pijn te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ricardo
    'Je maakt je gewoon zorgen. Dat is alles,' zei ik. 'Moet je niet wat ijs hebben voor op je kaak?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Misschien." zuchtte ik, maar toen vermande ik mezelf. Het ging hier niet om mij, Taylor had hier de problemen. "Nee, het gaat wel."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ricardo
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga wat ijs voor je regelen,' zei ik en toen liep ik de kamer uit.


    "Ignite, my love. Ignite."