• Jeaj, ik ben net wakker kijk naar buiten; schijnt de zon! Daar word ik toch altijd zo vrolijk van! ^^
    Ik ga dus straks lekker de hele middag met mijn verzorgpony bezig zijn, haha. Hopelijk blijft het zulk weer!

    Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Of schijnt de zon alleen in Den Helder?

    -xx


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Nee, hoor. In België schijnt'ie ook.
    Helaas, pindakaas, maar ik zal waarschijnlijk heel de dag leren/Quizletten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gisteren was het mooi weer c: Ik ga vandaag helemaal niets doen. Echt helemaal niets.

    GISTEREN WAs het ook mooi weer?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jup, hier schijnt de zon ook ^^ dussss, ik neem sews mijn schrift mee naar buiten en ga ik zitten schrijven tot de zon weer onder is (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik moet mijn kamer opruimen :@


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gisteren stond ik mooi in het zonnetje te werken, haha. (:


    Not all those who wander are lost.

    In Nijmegen is er nog steeds geen zon..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga niet zo veel doen vandaag (: Naar de bieb, dat wel ;D En natuurlijk op Quizlet, misschien een beetje schrijven (: Ik zie wel. Oh ja en vanavond een wandelingetje door het bos maken.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het is hier blauw. Da's mooi , want ik ga vandaag winkelen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Godzijdank bestaan er examens waar ik me de hele dag (en weekend..) mee bezig kan houden._O_

    (no_chears)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier is het ook zonnig. *Sluit zich op in kamer met computer*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga naar mijn oma :( echt saai, maargoed.


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Rahjesh schreef:
    GISTEREN WAs het ook mooi weer?


    Toen was ik in Utrecht en daar, waar ik toen was dan, heb ik niet zo heel veel meegekregen van het mooie weer :(


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Escritura schreef:
    Hier is het ook zonnig. *Sluit zich op in kamer met computer*

    Aero schreef:
    In Nijmegen* is er nog steeds geen zon..


    *Maastricht.
    (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt